Neslėpsiu, kad visada sekiau šios bavarų markės istoriją – prieš 25 metus įsigijau pirmą naudotą „trečiuką“, vėliau jį pakeitė kiti du šio gamintojo modeliai. Bet ties 2000 metų slenksčiu naujų modelių dizainas man pradėjo nebepatikti, o, bėgant metams, automobilių charakteris kelyje keitėsi iš sportiško į komfortišką – ypatingai į tai atkreipiau dėmesį bandydamas tuo metu naują penktos serijos BMW.

Gerai, kad su paskutiniaisiais modeliais gamintojas vėl pasuko sportiškumo link – tą patvirtino naujas 3 serijos BMW. O kaip gi naujas „BMW X6“, sportiškoji pernai išbandyto „X5“ versija?

Tiesa sakant, kai tiek galios po variklio gaubtu, tai apie visus kitus dalykus gali ir pamiršti. Visgi kai bandytos versijos kaina siekia daugiau kaip 130 000 eurų, tai norisi tobulumo. Žinoma, ne viskas idealu ir su naujuoju „BMW X6“, bet čia daugiau pretenzijos niuansų lygyje (apie tai daugiau žiūrėkite vaizdo medžiagoje), kaip kad, pavyzdžiui, per garsiai veikianti salono vėdinimo sistema.

Ir visa tai tampa nebesvarbu kai nuspaudi akceleratorių – įspūdį daro tiek dinamikos pliūpsnis (0-100 km/val. per 4,3 s), tiek ir tobulai suderinta automobilio pakaba ir vairo sistema. Bandytame „M50i“ modelyje sumontuota speciali „Adaptive M“ pneumatinė pakaba su aktyviu svyravimo stabilizavimu, tad net ir važiuojant komfortišku režimu, automobilis neerzina pernelyg dideliu siūbavimu (skirtingai nuo bendraplatformio „X5“). O įjungus sportišką režimą negali atsistebėti kaip inžinieriams taip puikiai pavyko subalansuoti didelio (4935 mm ilgis, 1696 mm aukštis) ir sunkaus (2235 kg) SUV važiavimo savybes (ši versija turi ir M galinį diferencialą), kuris idealiai klauso komandų sukant vairą.

Tad po tokio modelio bandymo belieka tik pavydėti tiems, kas įsigys šį galingą 530 AG „BMW X6 M50i“ – kažkodėl man atrodo, kad, deja, bet labai netolimoje ateityje toks V8 motoras bus paskutinis mohikanas ir tikras „analoginės eros“ technikos šedevras – gamintojams kur kas labiau apsimokės siekti maksimalios galios, pasitelkus elektrą. O ir degalų sąnaudos nėra mažos – nuo 14 litrų ir daugiau, tad galvojantiems apie ekonomiją, šis modelis, akivaizdu, nebus geriausias pasirinkimas.

Bet norintiems galingo ir prabangaus SUV su tobulai suderintomis važiavimo savybėmis ir teigiamų emocijų pliūpsniu prie vairo, šį BMW reikia griebti kad ir už paskutinius pinigus – gali būti, paskutinį su tokiu varikliu! Daugiau apie naują „BMW X6“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.