aA
Specialiai elektromobiliams sukurta „Volkswagen“ koncerno „MEB“ platforma eksploatuojama visu pajėgumu. Šįkart ji tapo pagrindu naujam „Audi Q4 e-tron“ elektromobiliui – įperkamiausiam „Premium“ segmento modeliui.

Kalbant apie šios klasės automobilius, nuo 44 700 eurų prasidedanti kaina (veiklos nuomos kaina – nuo 659 eurų) atrodo tikrai patraukliai. Žinoma, tiek kainuoja pradinė elektromobilio versija su 52 kWh talpos akumuliatoriumi – didesnės, 82 kWh akumuliatoriaus talpos modelio kaina prasideda nuo 50 500 eurų.

Rašau prasideda, kadangi tai versijos su vienu elektros varikliu, pasiekiančios 150 kW arba 204 AG. Jei norite daugiau galios, tada jums reikės „quattro“ versijos, turinčios du elektros variklius, kurių suminė galia yra net 220 kW, sukimo momentas – 460 Nm, o įsibėgėjimas iki 100 km/h užima tik 6,2 s (palyginti su 8,5 s 150 kW versijoje). Tokio modelio kaina yra nuo 58 900 eurų.

Bet turiu atkreipti dėmesį, kad ne viskas realybėje yra taip, kaip matosi skaičiuose – didesnis nei 300 Nm akimirksniu pasiekimas sukimo momentas net ir ne tokiai galingai „Q4 40 e-tron“ versijai leidžia akimirksniu pagreitėti sraute, tad elektromobilis tikrai nėra lėtas.

O dar vienas modelio su tik galinių ratų pavara pranašumas prieš „quattro“ versiją – žymiai mažesnis, tik 10,2 m skersmens apsisukimo spindulys. Palyginkite jį manevruodami mieste ar važiuodami pro vartus ankštoje stovėjimo aikštelėje su dviejų elektros variklių elektromobilio apsisukimu, kuriam reikia 11,5 metro, ir suprasite koks tai didelis privalumas.

Tai tiek būtų apie manevringumą, kuriuo gali pasigirti naujasis „Q4 e-tron“, lygiai taip pat kaip ir jo bendraplatformiai „Volkswagen ID.3“, „ID.4“ ir „Škoda Enyaq“ su galiniais varančiaisiais ratais. Bet čia – „Audi“, tad ir geresnė salono apdaila, didesnė garso izoliacija, originali prietaisų skydelio išvaizda. Apdailos medžiagoms priekaištų nėra – bent jau toms, kurios matomos ir liečiamos viršuje.

Kitas reikalas kas yra apačioje – čia jau dominuoja nebrangus plastikas. Akivaizdu, kad taip gamintojui pavyko sutaupyti ir pasiūlyti mažiausiai kainuojantį „Premium“ segmento elektromobilį, pagamintą naudojant specialiai koncerno elektromobiliams sukurtą platformą (nei „Mercedes-Benz“, nei BMW, nei „Lexus“ tokių nesiūlo, o jų mažiausi elektromobiliai yra gaminami pritaikius įprastų modelių konstrukcijas).

„Audi Q4 e-tron“ važiuoja komfortiškai, kol nėra didesnių greičio ribojimo kalnelių – visgi dugne sumontuotų 500 kilogramų sveriančių akumuliatorių masės taip lengvai nepaslėpsi, tad net ir su reguliuojamo standumo pakaba amortizavimas išlieka gana standus.

Bet nepamirškime, kad „Audi“ yra sportiškas automobilis, todėl net abejoju ar čia reikalinga papildomai užsakoma reguliuojamo standumo pakaba – važiuojant komfortišku režimu duobėtu keliu automobilis pradeda siūbuoti, tad visada rinkdavausi standartinį amortizatorių veikimo režimą.

Kaip jau minėjau, akustinis komfortas yra geras, o pats salonas kaip ir jo bendraplatformių yra erdvus, bagažinė – didelė. Labai patogios dėtuvės didesniems gėrimų buteliams viršutinėse durelių dalyse, taip pat patogu naudotis belaidžiu telefono įkrovimu.

Apskritai, ergonomika šiame automobilyje yra gera – iki visiškos laimės norėtųsi, kad kaip ir „Volkswagen“ atveju, multimedijos sistema veiktų greičiau. Kartais perjungiant ekrano puslapius, jie užstrigdavo, kartą važiuojant pradingo projekcinis ekranas, o ir pagrindinis multimedijos ekranas nustojo veikti ir jį reikėjo perkrauti.

Beje, apie projekcinį ekraną – tai yra tikrai patogi naudotis papildoma įranga, ypatingai jei dažnai tenka naudotis navigacijos sistema. Jame ant realios eismo juostos rodoma navigacijos sistemos rodyklė, taip žymiai palengvinant manevravimą nežinomoje vietoje.

Ar nieko nepamiršau? Žinoma – o kiek gi nuvažiuoja elektromobilis? Važiuodamas maždaug 70% užmiestyje ir likusią dalį mieste, galėjau nuvažiuoti šiek tiek daugiau nei 400 kilometrų (energijos sąnaudos buvo 19,5 kWh/100 km). Tai – ne gamintojo žadami maksimalūs 520 kilometrų, tačiau visgi neblogai. Aišku, lauke buvo pakankamai šilta (apie 16 laipsnių), tik tiek, kad dažnai lijo lietus.

Greitasis elektromobilio įkrovimas – iki 125 kW siekiančia galia (šiai laikais tai jau nėra labai greitai – pavyzdžiui, naująjį „Hyundai Ioniq 5“ galima krauti net 350 kW siekiančia galia), namuose iš stotelės elektromobilio akumuliatorius gali būti įkraunamas iki 11 kW siekiančia galia.

Daugiau apie naują „Audi Q4 e-tron“ elektromobilį žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

„Motorai“
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(17 žmonių įvertino)
3.1176

Atnaujinto „Jeep Compass“ testas: miestui pritaikytas džipas (40)

Europoje „ Jeep Compass “ pardavimai sudaro daugiau nei 40 proc. visų gamintojo mašinų. Tad...

Naudoto „BMW 420i Gran Coupé“ testas: ką reikėtų žinoti, panorus tokį turėti savo kieme (44)

Prieš kelerius metus su debiutavusiu šeštos kartos trečios serijos BMW (F30 kėbulas, gamintas...

Naujas „Škoda Fabia“: ar jis geresnis už SUV? (166)

Čekų automobilių gamoje mažasis „ Škoda Fabia “ populiarumu nusileidžia tik didesniam...

Naujo „Audi Q4 e-tron“ testas: įperkamiausias elektromobilis klasėje (216)

Specialiai elektromobiliams sukurta „Volkswagen“ koncerno „MEB“ platforma eksploatuojama...

Naujo „Hyundai Bayon“ testas: kas slepiasi už šio vardo? (72)

Pastaraisiais metais „Hyundai“ kompanija yra kaip niekada aktyvi ir pristatė ne vieną naują...

Top naujienos

Neteisėtų migrantų srautui nemažėjant, ragina neatmesti sienos šturmo: tai gali įvykti bet kurią minutę

Valstybės sienos apsaugos tarnyba (VSAT) antradienį pranešė, kad per nepilną spalio mėnesį...

Skirtingose laboratorijose antikūnų testo rezultatai gali skirtis: gydytoja pasakė, kokius tyrimus atlikti po ligos ir vakcinos (128)

Pastaruoju metu visuomenėje daug dėmesio sulaukia antikūnų prieš koronavirusą tyrimai –...

Armonaitė: atleiskit, bet sugadinsiu Širinskienės istoriją faktais papildyta  (250)

Po valstiečių-žaliųjų atstovės Seime Agnės Širinskienės kaltinimų dėl brangių pusryčių...

Nuo lapkričio griežtinama darbdavių atsakomybė – didės baudos (66)

Nuo šių metų lapkričio mėnesio 1 d. įsigalioja Lietuvos Respublikos administracinių...

Norvegijoje – Europą sužavėjusi automobilių revoliucija: pirmasis žingsnis buvo 25 proc. mokestinė lengvata

Šį rudenį Žemės ūkio ministerija paskelbė, kad naikina savo autoparką. Ministerija turėjo...

Pandemijos kreivė lūžta? Anksčiausiai pajuodusių savivaldybių skaičiai teikia vilčių

Ir toliau augant naujų koronaviruso atvejų skaičiui, epidemiologinis šalies žemėlapis...

Kultūros ministras Kairys savo kabinetui atnaujinti pasitelkė partijos kolegas: skirta suma nustebino politikus papildyta ministerijos komentaru (203)

Kultūros ministras , liberalas Simonas Kairys atsinaujina kabinetą. LNK žinios praneša, kad iki...

COVID-19 situacija Kinijoje – vis sudėtingesnė, skelbiamas karantinas milijoniniame mieste (20)

Per pastaruosius penkis mėnesius Kinijai pavyko net tris kartus pasiekti užsibrėžtą tikslą –...

Lenkijos premjero žodžiai sukėlė skandalą: ES gali pradėti trečiąjį pasaulinį karą (391)

Lenkija siekia numalšinti Europos Sąjungos partnerių pasipiktinimą, kilusį po to, kai šalies...

The Economist | D+

Ukrainiečiai dorojasi su Rusijos agresija, tačiau bijo: artėja žiema, o Putinas turi itin skausmingą įrankį

Žvarbiam vėjui barškinant biuro langus, Sergejus Šapkinas pamirko sausainį meduje ir panyra į...