aA
Jei jums vis dar kyla klausimų kokį automobilį pirkti už 100 000 eurų, tikriausiai „Audi e-tron GT quattro“ gali padėti apsispręsti. Kadangi jis – ne tik vienas įspūdingiausiai atrodančių elektromobilių, bet ir apskritai vienas išvaizdžiausių šiuolaikinių GT klasės modelių.

Na, gerai, 100 000 eurų nepakaks – „quattro“ versijos su dviem elektros varikliais kaina prasideda nuo 103 000 eurų, bandyto sukomplektuoto modelio kaina buvo 137 378 eurų, naudojantis veiklos nuoma su aptarnavimu ir priežiūra, jis atsieis nuo 1362 eurų. Na, o dar galingesnės RS versijos kaina prasideda nuo 141 700 eurų. Bet visgi...

Bet visgi tai – ne „Porsche Taycan“, su kuriuo „Audi“ dalinasi tą pačia elektrine platforma – pirmasis su analogiška technine įranga tiek atsieis dar brangiau, tiek ir šias markes besirenkantys pirkėjai yra skirtingi.

Na, todėl elektrinis „Taycan“ ir yra išlaikęs daugiau klasikinių „Porsche“ modelių bruožų, o štai „Audi“ dizaineriai turėjo kur kas daugiau laisvės eksperimentuoti. Ir jiems pavyko tikrai puikus kūrinys, pasižymintis ne tik efektinga išvaizda, bet ir efektyvumu – aerodinaminio pasipriešinimo koeficientas siekia vos Cd 0,24, o tai itin padeda mažinti energijos sąnaudas, važiuojant greitai.

Kalbant apie techninius parametrus, „Audi e-tron GT quattro“ galia siekia 350 kW (476 AG) ir 630 Nm sukimo momentą, „RS e-tron GT“ galia yra 440 kW (598 AG) ir 830 Nm. O dar yra „boost“ režimas, kuris galią, atitinkamai, padidina iki 390 kW (530 AG) arba 475 kW (646 AG) ir tai nuo 0 iki 100 km/val. leidžia įsibėgėti per 4,1 arba vos 3,3 sekundes.

Žinote, kuo mane labiausiai nustebino „e-tron GT quattro“ ir kuo jis pasirodė labiausiai skirtingas, neskaitant išvaizdos, nuo bendraplatformio „Taycan“? O gi savo tikru GT charakteriu – kur su „Porsche“ norėdavosi lėkti ir smagintis uraganine dinamika, ten su „Audi“ tiesiog norėjosi važiuoti dinamiškai ir atsipalaidavus. Nežinau, gal iš dalies ir todėl, kad pirmojo modelio dinamika jau buvo patirta, tad su „e-tron GT“, turėjusiu papildomai užsakomą pneumatinę pakabą, norėjosi mėgautis tylia ir tolima kelione.

Taip taip – tolima kelione. Net pasiimant bandomąjį modelį, jo kompiuteris žadėjo, kad galėsiu nuvažiuoti 457 kilometrus – visai netoli to, ką pagal WLTP standartą nurodo gamintojas (488 km arba 19,9 kWh / 100 km). Tačiau važinėjant visai ne lėtu tempu, mano važiavimo metu energijos sąnaudos buvo dar mažesnės ir siekė tik 19,5 kWh / 100 km. O tai – vos be poros kilometrų 500 km atstumas!

Žinoma, viskas priklauso nuo to kur ir kaip važinėsite – greitkelyje energijos sąnaudos bus tikrai didesnės. Tačiau su 84 kWh naudojamos talpos akumuliatoriumi ir iki 270 kW siekiančia įkrovimo galia, bent jau Europoje galima keliauti drąsiai – naudojantis tokią galią turinčiomis „Ionity“ įkrovimo stotelėmis, 5 minučių įkrovimas leis nuvažiuoti papildomus 100 kilometrų. Žinoma, tai – atsižvelgiant į pateikiamas gamintojo energijos sąnaudos, kurios greitkelyje, atitinkamai, yra didesnės.

Ir „e-tron GT quattro“ galima drąsiai keliauti su keleiviais – erdvės ant galinių sėdynių dėl elektromobilio platformos ypatumų (didelio 2,90 m atstumo tarp ašių) yra daugiau nei pakankamai. Žinoma, jei keliausite neapsikrovę daiktais – į bagažinę tilps 405 l, dar šiek tiek smulkmenų (pavyzdžiui, įkrovimo laidus) bus galima sudėti į po priekiniu dangčiu esantį 81 l skyrių.

Daugiau apie naują „Audi e-tron GT quattro“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

„Motorai“
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(12 žmonių įvertino)
3.6667

Atnaujinto „Jeep Compass“ testas: miestui pritaikytas džipas (40)

Europoje „ Jeep Compass “ pardavimai sudaro daugiau nei 40 proc. visų gamintojo mašinų. Tad...

Naudoto „BMW 420i Gran Coupé“ testas: ką reikėtų žinoti, panorus tokį turėti savo kieme (44)

Prieš kelerius metus su debiutavusiu šeštos kartos trečios serijos BMW (F30 kėbulas, gamintas...

Naujas „Škoda Fabia“: ar jis geresnis už SUV? (166)

Čekų automobilių gamoje mažasis „ Škoda Fabia “ populiarumu nusileidžia tik didesniam...

Naujo „Audi Q4 e-tron“ testas: įperkamiausias elektromobilis klasėje (216)

Specialiai elektromobiliams sukurta „Volkswagen“ koncerno „MEB“ platforma eksploatuojama...

Naujo „Hyundai Bayon“ testas: kas slepiasi už šio vardo? (72)

Pastaraisiais metais „Hyundai“ kompanija yra kaip niekada aktyvi ir pristatė ne vieną naują...

Top naujienos

Tomas Janonis | D+

Cinizmo viršūnė: moteris net nenujautė, ką su jos turtu padarys žinomi verslininkai (9)

Skuodo rajone 2,4 ha sklypą valdanti moteris negalėjo patikėti tuo, ką išgirdo Nacionalinėje...

Laukiantis energetikos kainų šokas patuštins gyventojų pinigines – ar tai lėmė tvari energija? (169)

Noras pumpuoti anglį į atmosferą šiemet kainuoja rekordiškai daug, tai sutapo su naftos, elektros...

Lenkijos premjero žodžiai sukėlė skndalą: ES gali pradėti trečiąjį pasaulinį karą

Lenkija siekia numalšinti Europos Sąjungos partnerių pasipiktinimą, kilusį po to, kai šalies...

Eurokomisarė: pasienio barjerų finansavimui nepritaria didžioji dalis ES šalių (138)

Fizinių barjerų pasienyje finansavimui iš Europos Sąjungos ( ES ) lėšų nepritaria didžioji...

Įtampa auga: ant ŽŪM pakabintas jos veiklą kritikuojantis plakatas (6)

Po praeitą savaitę įvykusio žemės ūkio ministro Kęstučio Navicko ir Lietuvos žemės ūkio...

Nukentėjusia, bet iškelta nosimi: lyg džiunglėse grūmęsis Valančiūnas apdovanotas pirmu grobiu (13)

Jonas Valančiūnas sužaidė geriausias rungtynes Naujojo Orleano „Pelicans“ (1/3) gretose, o...

Kaune įvyko masinė avarija – susidūrė šeši automobiliai

Kaune, Islandijos plente, ant tilto per Nerį, antradienio rytą įvyko masinė avarija . Per ją...

Giedrė Balčiūtė | D+

Požymiai, kad jūsų krauju minta blusos arba blakės: patarė, kas padės išnaikinti parazitus

Blusos , blakės ir kiti kenkėjai, mintantys žmonių ir jų augintinių krauju, daug kam atrodo...

Dizainerė Sandra Straukaitė atsiminė Dianos Nausėdienės „akibrokštą“ ir sukritikavo jos įvaizdį: tikrai galėtų atrodyti geriau pasisakė ir etiketo žinovas (210)

Dizainerė Sandra Straukaitė nepabijojo garsiai pasisakyti apie pirmąją šalies ponią. Pasak...

Viena didžiausių pasaulio kompanijų parodė, kaip atrodo jos biuras Lietuvoje: įvertinkite moderniausius sprendimus (18)

Šiandien didžiausių pasaulio ir Lietuvos kompanijų konkurencija dėl geriausių specialistų...