aA
Audi Q7“, „Porsche Cayenne“, „Bentley Bentayga“ ir „Lamborghini Urus“ – visus šiuos automobilius sieja ta pati „MLB Evo“ platforma. O nuo šiol ją turi ir naujausias „Volkswagen Touareg“ – pažangiausias ir prabangiausias gamintojo modelis. Už tai jam galima atleisti beveik viską.
"Volkswagen Touareg"
© Gamintojo archyvas

O priekaištauti galima nebent dėl kainos. Bet kadangi naujasis „Touareg“ – pažangiausias ir prabangiausios „Volkswagen“ modelis, nieko keisto, kad ji nėra maža. Čia įdiegta daug naujausių arba geriausių gamintojo iš Volfsburgo sprendimų: daugiausiai pagalbinių vairuotojo sistemų, pirmoji gamintojo naktinio matymo sistema, didžiausias projekcinis ekranas, didžiausias multimedijos sistemos ekranas, didžiausias panoraminis stoglangis, pažangiausia šviesų sistema su net 256 atskirais LED.

Ir, žinoma, įspūdingas „Innovision Cocpit“ prietaisų skydelis – jei skaitmeniniai rodmenys mums jau matyti kituose gamintojo modeliuose, tai 15 colių „Discover Premium“ multimedijos sistemos „televizorius“ taip pat įspūdingiausias, kokio neturi nei „Audi Q7“, nei dar prabangesni giminaičiai.

Panirus į skaitmeninio meniu gelmes, jose galima nardyti valandų valandas. Bet gerąja prasme – prisižaidus į valias ir nustačius visus parametrus pagal save, valdymas intuityvus, patogus ir greitas. O skaitmeninės galimybės (palydoviniai žemėlapiai, save apmokanti navigacijos sistema, duomenys apie spūstis ir alternatyvūs maršrutai, informacinės paslaugos, internetinis radijas) aiškiai rodo, kurie dabar metai už puikiai izoliuoto nuo išorės trikdžių salono lango.

Salone – išties maksimalus komfortas ir aukščiausio lygio kokybė. Galima rinktis iš trijų skirtingų koncepcijų apdailos lygių („Atmosphere“, „Elegance“, „R-Line“), o greitą ir komfortišką kelione dar erdvesniame nei anksčiau salone užtikrina galingi V6 ir V8 motorai (nuo 231 iki 421 AG), taip pat vėliau Europoje debiutuosianti 367 AG hibridinė sistema.

Važiavimo kokybę padidina ir papildomai užsakoma pneumatinė pakaba su elektromechaniniais stabilizatoriais – dideliu automobiliu galima vikriai įveikti posūkius ir jis neturi nieko bendro su inertišką traukinio lokomotyvą priminusiu ankstesnės kartos modeliu. Nieko keisto – tokiu lengvu vairavimo pojūčiu džiugina ir „Audi Q7“, o už pirmtaką didesnis ir erdvesnis modelis yra 106 kg lengvesnis.

Kuris, tiesa, prieš naująjį modelį turėjo ir neginčijamų privalumų – pavaros palėtintoją ir tarpašinio diferencialo blokavimą, praverčiančius rimtoje bekelėje (jei jau sumanysite į tokią leistis). Bet ir naujasis „Touareg“ čia nepaves – visi varantys ratai, važiavimo bekele režimų pasirinkimas, reguliuojama prošvaisa, kuri padės įvažiuoti į 31 laipsnio kampą ir įveikti 57 cm brastą (gamintojas prošvaisos diapazono nenurodo).

Žinoma, visa tai ne už dyką – kadangi apdailos kokybe, galios agregatais ir važiavimo savybėmis naujasis „Volkswagen Touareg“ nenusileidžia „Audi“ ar BMW, tad ir kainuoja panašiai kaip Q7 ar X5 (ypatingai kai šie keliais metais vyresni modeliai dabar siūlomi su nemaža nuolaida).

Daugiau apie naująjį „Volkswagen Touareg“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Naujos „Toyota Supra“ testas: legenda grįžo, nesvarbu, kad su BMW širdimi specialiai DELFI iš Madrido (51)

„Tikriausiai tai paskutinis kartas, kai „Toyota“ gali sau leisti pagaminti sportinį automobilį...

Elektrinio „Volkswagen e-Crafter“ testas: idėja gera, bet kas įpirks? (18)

Vokietijos „Volkswagen“ intensyviai dirba, stengdamiesi išpirkti kaltę dėl masinės neapykantos...

Naujo „Renault Megane R.S.“ testas: garantuotas emocijų užtaisas su vienu „bet“ (14)

Šis 280 AG ryškiai oranžinis hečbekas yra tikras emocijų generatorius – jei tik yra noras, jis...

„Volkswagen Polo GTI“ testas: iš gatvės – į lenktynių trasą (22)

Prieš metus bandytas naujasis „Volkswagen Polo“ stebino gerokai brandesnio ir klase ar net...

Naujo „Jeep Wrangler“ testas: ką gali tikras džipas? specialiai „Motorams“ iš Austrijos (18)

Pirmyn, atgal, dar šiek tiek atgal. Pirmyn pirmyn, atgal, stok! Panašu, kad „atvažiavome“ –...

Top naujienos

Praėjus 700 m. nuo Gedimino laiškų Skvernelis bando tą patį. Ar jam pavyks? (141)

Pastaruoju metu visuomenės dėmesio centre yra kainų klausimas. Vyriausybė rugsėjo 26 d....

Kaimyninės šalies privalumus atradęs lietuvis: ne latviai, o lenkai yra mums artimiausia tauta (258)

Žinau, kad apie Krokuvą visur yra rašyta, perrašyta, po to vėl rašyta, ir dar kartą perrašyta....

Po Grybauskaitės kirčio dešimttūkstantines algas uždirbantiems antstoliams – pastarųjų atsakas: siūlo pokyčius (5)

Prezidentė užsimojo sumažinti dešimttūkstantines algas uždirbančių antstolių apetitą....

Vairuotojų laukia pirmosios šalnos: priminė, kurios vietos bus pavojingiausios (10)

Trečiadienio rytą Lietuvoje žadamos pirmosios šalnos, tad į kelią automobiliais išsiruošę...

Milijonieriaus sūnus įgyvendino žiaurų planą (3)

Kanadietis, buvęs milijonierius ir dukart teistas žmogžudys dabar nuteistas už savo tėvo...

Kodėl legendinis Sergejus Bubka savo sunkiausią pergalę atšventė Vilniuje su krepšininkais? interviu (9)

Lietuvoje rugsėjo pradžioje viešėjęs ir kartu su buvusios SSRS krepšinio rinktinės nariais...

Netikėti paramos būstui rezultatai: išsikelti į regioną panoro šimtai miestiečių kreiptis dar nevėlu (56)

Regionų atgaivinimas ir emigracijos mažinimas – tokie yra pagrindiniai paramos jaunų šeimų...

7 miegamojo įpročiai, kurie gali sugadinti jūsų seksualinį gyvenimą (1)

Idealiame pasaulyje jūsų miegamasis turėtų būti šventa vieta tik jums ir jūsų partneriui....

Lauko reklama sukėlė didžiulį pasipiktinimą: ar tai butai naktinėms plaštakėms? (73)

Nekilnojamojo turto vystytojai ieško pačių įvairiausių reklamos sprendimų, kad tik patrauktų...

Milijonierę senjorę vedęs rusų skandalistas atvėrė miegamojo duris: giriasi net labai pikantiškomis detalėmis (58)

37 m. šou verslo atstovas Gogenas Solncevas savo paskyros instagrame skaitytojams pasigyrė, kad...