Audi Q7“, „Porsche Cayenne“, „Bentley Bentayga“ ir „Lamborghini Urus“ – visus šiuos automobilius sieja ta pati „MLB Evo“ platforma. O nuo šiol ją turi ir naujausias „Volkswagen Touareg“ – pažangiausias ir prabangiausias gamintojo modelis. Už tai jam galima atleisti beveik viską.
"Volkswagen Touareg"
© Gamintojo archyvas

O priekaištauti galima nebent dėl kainos. Bet kadangi naujasis „Touareg“ – pažangiausias ir prabangiausios „Volkswagen“ modelis, nieko keisto, kad ji nėra maža. Čia įdiegta daug naujausių arba geriausių gamintojo iš Volfsburgo sprendimų: daugiausiai pagalbinių vairuotojo sistemų, pirmoji gamintojo naktinio matymo sistema, didžiausias projekcinis ekranas, didžiausias multimedijos sistemos ekranas, didžiausias panoraminis stoglangis, pažangiausia šviesų sistema su net 256 atskirais LED.

Ir, žinoma, įspūdingas „Innovision Cocpit“ prietaisų skydelis – jei skaitmeniniai rodmenys mums jau matyti kituose gamintojo modeliuose, tai 15 colių „Discover Premium“ multimedijos sistemos „televizorius“ taip pat įspūdingiausias, kokio neturi nei „Audi Q7“, nei dar prabangesni giminaičiai.

Panirus į skaitmeninio meniu gelmes, jose galima nardyti valandų valandas. Bet gerąja prasme – prisižaidus į valias ir nustačius visus parametrus pagal save, valdymas intuityvus, patogus ir greitas. O skaitmeninės galimybės (palydoviniai žemėlapiai, save apmokanti navigacijos sistema, duomenys apie spūstis ir alternatyvūs maršrutai, informacinės paslaugos, internetinis radijas) aiškiai rodo, kurie dabar metai už puikiai izoliuoto nuo išorės trikdžių salono lango.

Salone – išties maksimalus komfortas ir aukščiausio lygio kokybė. Galima rinktis iš trijų skirtingų koncepcijų apdailos lygių („Atmosphere“, „Elegance“, „R-Line“), o greitą ir komfortišką kelione dar erdvesniame nei anksčiau salone užtikrina galingi V6 ir V8 motorai (nuo 231 iki 421 AG), taip pat vėliau Europoje debiutuosianti 367 AG hibridinė sistema.

Važiavimo kokybę padidina ir papildomai užsakoma pneumatinė pakaba su elektromechaniniais stabilizatoriais – dideliu automobiliu galima vikriai įveikti posūkius ir jis neturi nieko bendro su inertišką traukinio lokomotyvą priminusiu ankstesnės kartos modeliu. Nieko keisto – tokiu lengvu vairavimo pojūčiu džiugina ir „Audi Q7“, o už pirmtaką didesnis ir erdvesnis modelis yra 106 kg lengvesnis.

Kuris, tiesa, prieš naująjį modelį turėjo ir neginčijamų privalumų – pavaros palėtintoją ir tarpašinio diferencialo blokavimą, praverčiančius rimtoje bekelėje (jei jau sumanysite į tokią leistis). Bet ir naujasis „Touareg“ čia nepaves – visi varantys ratai, važiavimo bekele režimų pasirinkimas, reguliuojama prošvaisa, kuri padės įvažiuoti į 31 laipsnio kampą ir įveikti 57 cm brastą (gamintojas prošvaisos diapazono nenurodo).

Žinoma, visa tai ne už dyką – kadangi apdailos kokybe, galios agregatais ir važiavimo savybėmis naujasis „Volkswagen Touareg“ nenusileidžia „Audi“ ar BMW, tad ir kainuoja panašiai kaip Q7 ar X5 (ypatingai kai šie keliais metais vyresni modeliai dabar siūlomi su nemaža nuolaida).

Daugiau apie naująjį „Volkswagen Touareg“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Pirmoji pažintis su nauju „Citroen C5 Aircross“: itin laukiamas SUV specialiai „Motorams“ iš Paryžiaus

Naujausias „ Citroen C5 Aircross SUV “ po debiuto Kinijoje suskubo prisistatyti ir Europoje. Ir...

Naujasis „Volkswagen Touareg“: yra tik vienas „bet“ specialiai „Motorams“ iš Zalcburgo (32)

„ Audi Q7 “, „ Porsche Cayenne “, „ Bentley Bentayga “ ir „ Lamborghini Urus “ –...

„Mitsubishi Eclipse Cross“ testas: užtemimas? Anaiptol (4)

Išvydus šį visiškai naujo „Mitsubishi“ kūrinio pavadinimą pirma į galvą šovusi mintis...

„Audi A7 Sportback” testas: neatsiejamas nuo trijų dalykų (21)

Penkerių durelių prabangus kupė automobilis – neatsiejama didžiosios vokiečių „premium“...

„Opel Insignia GSi“ testas: ar prisimenate šį vardą? specialiai „Motorams“ iš Marselio (27)

1984-ieji. Vakarų Europoje dominuoja hečbekai, o karščiausias jų – „Volkswagen Golf GTI“....

Top naujienos

Palanga laukia Joninių: vieni vilioja nuolaidomis, kiti mėgaujasi draudžiamais malonumais

Dieną Palangą šildžiusi saulė vakarop pasislėpė, tačiau į kurortą atvykusių poilsiautojų...

Atmetęs dar vieną pasiūlymą iš už Atlanto Jasikevičius nesiblaškys – lieka „Žalgiryje“ (54)

Po istorinio sezono su Kauno „Žalgiriu“ 42 metų Šarūnas Jasikevičius vos kelias dienas...

Rusijos opozicionierius: reikia smūgiuoti į silpnąsias valdžios vietas (83)

Kova už demokratiją ir už permainas Rusijoje – tai ne kova su politine jėga ar ideologija, o...

Sukčiai Lietuvos jūrininkus „čiupinėja“ po vieną

Nedaug trūko, kad didžiulę darbo patirtį jūroje turintis tolimojo plaukiojimo kapitonas Juozas...

Studentą nusikaltėliu pavertusiems prokurorams – skaudus antausis: tiesa net nerūpėjo (76)

Joks asmuo negali būti pripažintas kaltu dėl nusikaltimo, jeigu jo nepadarė arba – nesurinkta...

Paslaptingiausio Lietuvoje festivalio šefas: gyvenime gali būti direktorius, o čia – lakstysi su rožine suknele (4)

Patyrę vakarėlių liūtai turbūt ne kartą girdėjo apie vakarėlių seriją intriguojančiu...

Psichologiniai užrašai. Vincas Mykolaitis-Putinas (11)

Būdamas 27 metų Vincas Mykolaitis-Putinas rašė: „Mano autobiografija nebus nei plati, nei...

Palangoje – nauja burbulinė manija: burnoje sproginėjanti arbata (44)

Prieš metus tikrą burbulinę maniją Palangoje užviręs verslininkas Laurynas Rimavičius...

Mokslininkai nustatė, kas dažniausiai tampa uodų taikiniu: pritraukia net atodūsiai (6)

Uodai – „neabejingi madai“, nes dažniau sugelia žmonės, apsirengusius tam tikrų spalvų...

Išsiskyrė dėl neištikimybės: laikui bėgant supratau, kad nėra auksinių vyrų (17)

Juokai juokais bet iš tikrųjų neištikimybės skausmą greitai ir visam laikui išgydo tik vienas...