Audi Q7“, „Porsche Cayenne“, „Bentley Bentayga“ ir „Lamborghini Urus“ – visus šiuos automobilius sieja ta pati „MLB Evo“ platforma. O nuo šiol ją turi ir naujausias „Volkswagen Touareg“ – pažangiausias ir prabangiausias gamintojo modelis. Už tai jam galima atleisti beveik viską.
"Volkswagen Touareg"
© Gamintojo archyvas

O priekaištauti galima nebent dėl kainos. Bet kadangi naujasis „Touareg“ – pažangiausias ir prabangiausios „Volkswagen“ modelis, nieko keisto, kad ji nėra maža. Čia įdiegta daug naujausių arba geriausių gamintojo iš Volfsburgo sprendimų: daugiausiai pagalbinių vairuotojo sistemų, pirmoji gamintojo naktinio matymo sistema, didžiausias projekcinis ekranas, didžiausias multimedijos sistemos ekranas, didžiausias panoraminis stoglangis, pažangiausia šviesų sistema su net 256 atskirais LED.

Ir, žinoma, įspūdingas „Innovision Cocpit“ prietaisų skydelis – jei skaitmeniniai rodmenys mums jau matyti kituose gamintojo modeliuose, tai 15 colių „Discover Premium“ multimedijos sistemos „televizorius“ taip pat įspūdingiausias, kokio neturi nei „Audi Q7“, nei dar prabangesni giminaičiai.

Panirus į skaitmeninio meniu gelmes, jose galima nardyti valandų valandas. Bet gerąja prasme – prisižaidus į valias ir nustačius visus parametrus pagal save, valdymas intuityvus, patogus ir greitas. O skaitmeninės galimybės (palydoviniai žemėlapiai, save apmokanti navigacijos sistema, duomenys apie spūstis ir alternatyvūs maršrutai, informacinės paslaugos, internetinis radijas) aiškiai rodo, kurie dabar metai už puikiai izoliuoto nuo išorės trikdžių salono lango.

Salone – išties maksimalus komfortas ir aukščiausio lygio kokybė. Galima rinktis iš trijų skirtingų koncepcijų apdailos lygių („Atmosphere“, „Elegance“, „R-Line“), o greitą ir komfortišką kelione dar erdvesniame nei anksčiau salone užtikrina galingi V6 ir V8 motorai (nuo 231 iki 421 AG), taip pat vėliau Europoje debiutuosianti 367 AG hibridinė sistema.

Važiavimo kokybę padidina ir papildomai užsakoma pneumatinė pakaba su elektromechaniniais stabilizatoriais – dideliu automobiliu galima vikriai įveikti posūkius ir jis neturi nieko bendro su inertišką traukinio lokomotyvą priminusiu ankstesnės kartos modeliu. Nieko keisto – tokiu lengvu vairavimo pojūčiu džiugina ir „Audi Q7“, o už pirmtaką didesnis ir erdvesnis modelis yra 106 kg lengvesnis.

Kuris, tiesa, prieš naująjį modelį turėjo ir neginčijamų privalumų – pavaros palėtintoją ir tarpašinio diferencialo blokavimą, praverčiančius rimtoje bekelėje (jei jau sumanysite į tokią leistis). Bet ir naujasis „Touareg“ čia nepaves – visi varantys ratai, važiavimo bekele režimų pasirinkimas, reguliuojama prošvaisa, kuri padės įvažiuoti į 31 laipsnio kampą ir įveikti 57 cm brastą (gamintojas prošvaisos diapazono nenurodo).

Žinoma, visa tai ne už dyką – kadangi apdailos kokybe, galios agregatais ir važiavimo savybėmis naujasis „Volkswagen Touareg“ nenusileidžia „Audi“ ar BMW, tad ir kainuoja panašiai kaip Q7 ar X5 (ypatingai kai šie keliais metais vyresni modeliai dabar siūlomi su nemaža nuolaida).

Daugiau apie naująjį „Volkswagen Touareg“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Pirmoji pažintis su nauju „Citroen C5 Aircross“: itin laukiamas SUV specialiai „Motorams“ iš Paryžiaus (20)

Naujausias „ Citroen C5 Aircross SUV “ po debiuto Kinijoje suskubo prisistatyti ir Europoje. Ir...

Naujasis „Volkswagen Touareg“: yra tik vienas „bet“ specialiai „Motorams“ iš Zalcburgo (32)

„ Audi Q7 “, „ Porsche Cayenne “, „ Bentley Bentayga “ ir „ Lamborghini Urus “ –...

„Mitsubishi Eclipse Cross“ testas: užtemimas? Anaiptol (4)

Išvydus šį visiškai naujo „Mitsubishi“ kūrinio pavadinimą pirma į galvą šovusi mintis...

„Audi A7 Sportback” testas: neatsiejamas nuo trijų dalykų (21)

Penkerių durelių prabangus kupė automobilis – neatsiejama didžiosios vokiečių „premium“...

„Opel Insignia GSi“ testas: ar prisimenate šį vardą? specialiai „Motorams“ iš Marselio (27)

1984-ieji. Vakarų Europoje dominuoja hečbekai, o karščiausias jų – „Volkswagen Golf GTI“....

Top naujienos

50 metų JAV pragyvenęs Saulaitis: jauniausioji karta mane labai gąsdina (39)

Per 100 metų lietuvių požiūris, vertybės ir elgesys gerokai pasikeitė. Tą sako pastebintis ir...

Tamsioji Joninių pusė sostinėje: girtutėliai vairuotojai, puošeiva prostitutė, pasiutę vaikai, daugybė muštynių (244)

Joninių naktis Vilniuje buvo nerami. Dažniausiai policijos radijo eteryje paryčiais tampa tylu, tik...

Iškalbos mokytoja: iš tiesų patinkame tik tiems žmonėms, kurie patinka mums

Prireikus įtaigios viešosios kalbos į aktorę bei iškalbos mokytoją Adriją Čepaitę kreipiasi...

Vilniaus oro uoste daugiau nei 14 valandų įstrigę keleiviai: padėkite, prašom (232)

Sekmadienio rytą, birželio 24 d. į DELFI kreipėsi pasipiktinęs skaitytojas, kuris 8.20 Lietuvos...

Pasaulio čempionų atsiprašymo sulaukę švedai vis tiek turi dėl ko širsti  specialiai DELFI iš Sočio (187)

Sočis Švedijai dar netapo antrąja Poltava, bet po pralaimėjimo 1:2 Vokietijai mėlyni ir geltoni...

Kineziterapeutė parodė tris paprastus judesius, tačiau juos atlieka ne visi: pasitikrinkite, ar sugebate (29)

Kineziterapeutė Jūratė Kliukaitė pristato jums tris paprastus funkcinius judesius, kuriuos...

Orai: vasariška šiluma sugrįš (16)

Diena po Joninių nakties šalyje bus drėgna ir vėsi, panašūs orai išsilaikys ir savaitės...

Skerdyklą pirko nuomai, bet gyvenimas privertė dirbti patiems (11)

Ne vieną dešimtmetį Tauragės rajone ekologinį ūkį puoselėjanti Pratašių šeima vieni...

Kauno stadiono statyba gali pabrangti iki 46 mln. eurų, jos nepavyko sustabdyti (24)

Vilniaus statybų bendrovei „LitCon“ nepavyko sustabdyti Kauno S. Dariaus ir S. Girėno stadiono...

Profesionalai trumpai ir aiškiai pamokė, kaip išsikepti mėsą, kad nereiktų graužti krokso (72)

Pirmiausia apsimaukite gumines pirštines, tik būtinai juodas, kitaip priminsite gydytojus, o tada...