aA
Audi Q7“, „Porsche Cayenne“, „Bentley Bentayga“ ir „Lamborghini Urus“ – visus šiuos automobilius sieja ta pati „MLB Evo“ platforma. O nuo šiol ją turi ir naujausias „Volkswagen Touareg“ – pažangiausias ir prabangiausias gamintojo modelis. Už tai jam galima atleisti beveik viską.
"Volkswagen Touareg"
© Gamintojo archyvas

O priekaištauti galima nebent dėl kainos. Bet kadangi naujasis „Touareg“ – pažangiausias ir prabangiausios „Volkswagen“ modelis, nieko keisto, kad ji nėra maža. Čia įdiegta daug naujausių arba geriausių gamintojo iš Volfsburgo sprendimų: daugiausiai pagalbinių vairuotojo sistemų, pirmoji gamintojo naktinio matymo sistema, didžiausias projekcinis ekranas, didžiausias multimedijos sistemos ekranas, didžiausias panoraminis stoglangis, pažangiausia šviesų sistema su net 256 atskirais LED.

Ir, žinoma, įspūdingas „Innovision Cocpit“ prietaisų skydelis – jei skaitmeniniai rodmenys mums jau matyti kituose gamintojo modeliuose, tai 15 colių „Discover Premium“ multimedijos sistemos „televizorius“ taip pat įspūdingiausias, kokio neturi nei „Audi Q7“, nei dar prabangesni giminaičiai.

Panirus į skaitmeninio meniu gelmes, jose galima nardyti valandų valandas. Bet gerąja prasme – prisižaidus į valias ir nustačius visus parametrus pagal save, valdymas intuityvus, patogus ir greitas. O skaitmeninės galimybės (palydoviniai žemėlapiai, save apmokanti navigacijos sistema, duomenys apie spūstis ir alternatyvūs maršrutai, informacinės paslaugos, internetinis radijas) aiškiai rodo, kurie dabar metai už puikiai izoliuoto nuo išorės trikdžių salono lango.

Salone – išties maksimalus komfortas ir aukščiausio lygio kokybė. Galima rinktis iš trijų skirtingų koncepcijų apdailos lygių („Atmosphere“, „Elegance“, „R-Line“), o greitą ir komfortišką kelione dar erdvesniame nei anksčiau salone užtikrina galingi V6 ir V8 motorai (nuo 231 iki 421 AG), taip pat vėliau Europoje debiutuosianti 367 AG hibridinė sistema.

Važiavimo kokybę padidina ir papildomai užsakoma pneumatinė pakaba su elektromechaniniais stabilizatoriais – dideliu automobiliu galima vikriai įveikti posūkius ir jis neturi nieko bendro su inertišką traukinio lokomotyvą priminusiu ankstesnės kartos modeliu. Nieko keisto – tokiu lengvu vairavimo pojūčiu džiugina ir „Audi Q7“, o už pirmtaką didesnis ir erdvesnis modelis yra 106 kg lengvesnis.

Kuris, tiesa, prieš naująjį modelį turėjo ir neginčijamų privalumų – pavaros palėtintoją ir tarpašinio diferencialo blokavimą, praverčiančius rimtoje bekelėje (jei jau sumanysite į tokią leistis). Bet ir naujasis „Touareg“ čia nepaves – visi varantys ratai, važiavimo bekele režimų pasirinkimas, reguliuojama prošvaisa, kuri padės įvažiuoti į 31 laipsnio kampą ir įveikti 57 cm brastą (gamintojas prošvaisos diapazono nenurodo).

Žinoma, visa tai ne už dyką – kadangi apdailos kokybe, galios agregatais ir važiavimo savybėmis naujasis „Volkswagen Touareg“ nenusileidžia „Audi“ ar BMW, tad ir kainuoja panašiai kaip Q7 ar X5 (ypatingai kai šie keliais metais vyresni modeliai dabar siūlomi su nemaža nuolaida).

Daugiau apie naująjį „Volkswagen Touareg“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Naujo „Volvo S60“ testas: kokybė švediška, bet pagaminta JAV (56)

Po visai neseniai įvykusio naujojo „ Volvo V60 “ pristatymo sulaukiau kvietimo apsilankyti ir...

„Mercedes-Benz“ prieš „Audi“: kam pavyko pagaminti geresnį GT? (33)

Keturių durų kupė – terminas, kuris daugeliui vairuotojų iki šiol skamba absurdiškai....

Naujo „Peugeot 508 SW“ testas: prancūziškas antausis „Škodai“ ir kitiems specialiai DELFI iš Portugalijos (56)

„Peugeot“ ir frazė „vidutinės klasės automobilis“ – sunkiai viena nuo kitos atsiejamos....

Atnaujinto „Fiat 500X“ testas: populiariausias automobilis Lietuvoje? specialiai „Motorams“ iš Milano (46)

Retro išvaizdos „Fiat 500“ šeimos modeliai itin populiarūs pietinėse Europos valstybėse, o...

Naujo „Mercedes-Benz G63 AMG“ testas: kam rūpi bekelė – kalbame apie įvaizdį už 180 tūkst. eurų (86)

Garsiausia „ Mercedes-Benz “ gamos ikona galima laikyti G klasę. 39-erius metus gaminamas...

Top naujienos

Išžaginimu įtariamas „Alfa vyras“ Airinas išleistas iš kalėjimo (88)

Išžaginimu ir santykiavimu su nepilnamečiu asmeniu įtariamas Airinas Arutiunianas – laisvėje....

Išnarstė e.sveikatos sistemą: kelerius metus nejudintas problemas atiduoda prokurorams (79)

Registrų centras atlikęs e. sveikatos sistemos auditą dėl galimai neteisėtų veiksmų ir dėl...

Aiškėja daugiau detalių apie Naujosios Zelandijos piliečių įvaikinamą kaunietę: įsivaikinti mergaitės niekas nenorėjo (543)

Aiškėja daugiau detalių apie vakar Lietuvoje pasklidusią informaciją dėl dešimtmetės...

Gyvai / DELFI Diena. Išskirtinis pokalbis su sudėtingiausios Vilniaus ligoninės vadovu ir kaip bankai reaguoja į „Revolut“ veiksmus vyksta apklausa  (2)

Kaip gyvena viena sudėtingiausių sostinės ligoninių? Kodėl nestreikuoja medikai ir kokios...

Karbauskis pasiruošęs keisti NT apmokestinimą (362)

Premjeras Saulius Skvernelis ir Seimo „valstiečių“ frakcijos lyderis Ramūnas Karbauskis...

Teismą pasiekė Giedriaus Masalskio ir Astos Stašaitytės skyrybų byla

Prieš metus paskelbę apie tai, kad ketina sukti skirtingais keliais, televizijos laidų vedėjai...

Prabangių automobilių vagių gauja nespėjo pasipriešinti nei Lietuvoje, nei Vokietijoje (49)

Kauno apskrities vyriausiojo policijos komisariato (VPK) pareigūnai, bendradarbiaudami kartu su...

Ekspertė pasakė, į ką atkreipti dėmesį renkantis buto dydį (2)

Pasiryžus įsigyti naujus namus tenka priimti daugybę sprendimų dėl būsto vietos, įrengimo bei,...

Žaibiškas šuolis perspektyviausių reitinge: į NBA duris beldžia dar vienas lietuvis (8)

Jaunųjų Lietuvos krepšininkų progresu besidominčius sirgalius iš už Atlanto pasiekė...

Nelaimė Vilniaus rajone: pusantrų metukų mergaitei šuo nukando pirštą (64)

Antradienį, 13.59 val., Vilniaus apskrities policija gavo pranešimą apie nelaimę Vilniaus rajone,...