aA
Po naujų 90-os ir 60-os „Volvo“ serijos automobilių atėjo laikas ir mažesniems gamintojo iš Švedijos modeliams – pirmuoju tokiu tapo 2017 metais debiutavęs „Volvo XC40“.
Volvo XC40
Volvo XC40
© Jurgis Paplaitis

Jis pagamintas naudojant naują, mažesniems modeliams skirtą modulinę CMA (Compact Modular Architecture) platformą. Žinoma, mažesniems reikia sakyti su išlyga, nes visgi „Volvo XC40“ ilgis siekia beveik 4,5 metro.

Ir tai, akivaizdu, yra optimalus ir universalus pasirinkimas visiems gyvenimo atvejams, kuris su bendromis geromis modelio savybėmis lėmė, kad 2018 metų pavasarį Ženevos automobilių parodoje naujasis „XC40“ buvo paskelbtas Europos Metų automobiliu. Ir, akivaizdu, toks įvertinimas, kur už geriausias naujienas balsuoja garsiausių Europos leidinių atstovai, nėra skiriamas vien už gražias akis.

Volvo XC40
Volvo XC40
© Jurgis Paplaitis

Taigi palikus dizainą nuošalyje, verta pastebėti, kad „XC40“ ne vieną ekspertą suviliojo ir tuo, kad buvo siūlomas su itin daug skirtingų tipų variklių – nuo 129 iki 252 AG siekiančiais trijų ir keturių cilindrų benzininiais motorais, keturių cilindrų nuo 150 iki 235 AG pasiekiančiais dyzeliniais varikliais, taip pat buvo iš tinklo įkraunamos hibridinės versijos (309 AG) ir vien tik elektra varomi „Recharge“ modeliai (231-408 AG).

Žinoma, buvo galimos tiek mechaninės pavarų dėžės, tiek ir aštuonių greičių hidrauliniai „automatai“, su galingesniais varikliais buvo komplektuojama visų ratų pavara su elektrohidrauline „Haldex“ mova. Ir, įvertinus, kad „XC40“ prošvaisa siekia įspūdingą 21 centimetrą (daugiau nei „XC60“ ir „XC90“), tai su šiuo modeliu galima drąsiai nuvažiuoti ir nuo asfalto.

Volvo XC40
Volvo XC40
© Jurgis Paplaitis

O dar jam buvo galima tiek įprasta, tiek ir standesnė pakaba – kai 2017 metais bandžiau tuomet debiutavusį naują automobilį, sportiškesnė pakaba (siūlyta „R-Design“ komplektacijoje) užtikrino geresnes valdymo savybes. O vėliau pasirodė ir modeliai su reguliuojamo standumo pakaba.

O kaip su „XC40“ patikimumu? Per šiuos kelis nuo debiuto praėjusius metus, dideliu netikėtumų nebuvo. Kaip visada daugiau važinėjant mieste verta rinktis benzininę versiją, nes dyzelinių degalų sistemoms trumpi važiavimo atstumai nėra naudingi. Taip pat pasitaiko elektronikos gedimai, neveikiantis stoglangio ar elektra valdomų bagažinės durelių atidarymas – akivaizdu, visa tai nėra kritiška, tik verta atkreipti dėmesį, kad visgi „Volvo“ atsarginės dalys yra brangesnės nei masinių „tautos“ automobilių, lygiai taip pat kaip ir aptarnavimas oficialiose atstovybėse.

O daugiau apie naudotą „Volvo XC40“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(14 žmonių įvertino)
3.1429

Naudoto „Volvo XC40“ testas: ar patikimas geriausiu pripažintas automobilis

Po naujų 90-os ir 60-os „ Volvo “ serijos automobilių atėjo laikas ir mažesniems gamintojo iš...

Naujo „Mazda CX-60“ testas: šešių cilindrų motorai ir „Premium“ pretenzijos

Naujas 3 litrų benzininis, 3,3 l turbodyzelinis variklis skamba mažiausiai lyg dvidešimties metų...

Naujo „Volvo C40 Recharge“ elektromobilio testas: netobulas, bet ar tai svarbu

Perkant naują automobilį visada darome didesnius ar mažesnius kompromisus, o naujojo „ Volvo C40...

Naudoto „Hyundai Tucson“ testas: kodėl tai vienas geriausių SUV pasirinkimų

Trečios kartos „ Hyundai Tucson“ buvo kuriamas Vokietijoje, gaminamas Čekijoje ir ne be...

Naujo „Nissan Ariya“ elektromobilio testas: kodėl turėčiau rinktis būtent jį ir kuo jis yra išskirtinis (4)

Neseniai į Lietuvą atvyko naujasis „ Nissan Ariya “ elektromobilis – nors dėl pasaulinių...

Top naujienos

Žiniasklaida: Putinas 2021-aisiais ruošėsi pulti kitą šalį (14)

Rusija 2021-ųjų vasarą rengėsi užpulti Japoniją, bet vėliau Maskva persigalvojo ir surengė...

Karybos ekspertas neabejoja: Baltarusijos užsienio reikalų ministras likviduotas Kremliaus nurodymu analitikai: reali pasikėsinimo į Lukašenką grėsmė (4)

Netikėtai miręs Baltarusijos užsienio reikalų ministras Vladimiras Makėjus buvo vienintelė...

Po skandalo suskaičiavo, kaip dėl Ukrainos balsuoja Uspaskichas: savo požiūrio net neslepia (46)

Rusijos teroristine valstybe nenorėjo pripažinti du Lietuvos europarlamentarai – Stasys...

Lobodos koncertai įvyks: URM teko pripažinti, kad neįsileisti dainininkės negalime (1)

Praėjusią savaitę Užsienio reikalų ministerija ( URM ) pranešė planuojanti į nepageidaujamų...

Perspėjimas: tokio ginklų naudojimo nebuvo nuo II pasaulinio, 20 iš 30 NATO valstybių išnaudojo savo resursus (2)

Dėl nuolatinių Rusijos apšaudymų iš Chersono bėga gyventojai. Jie sako negalintys gyventi šiame...

Leidykla „Kitos knygos“

Prieš šimtmetį meno pasaulį sudrebinusi „Monos Lizos“ vagystė: paveikslas dvejus metus pragulėjo vagies virtuvėje

Vienas dailininkas 1911 m. rugpjūčio 21-osios, antradienio, rytą užsuko į Luvrą nusipiešti...

Karas Ukrainoje. Zaporižios AE – rusų pasirengimo trauktis ženklai: tai būtų didelis mūšio lauko pokytis

Rusijos kariuomenė supranta, kad Ukrainos kariai gali kirsti Dnieprą ir pradėti kontrpuolimą...

Žiauri avarija Kauno r.: susidūrė vilkikas, mikroautobusas ir evakuatorius, žuvo žmogus, 3 sužaloti eismas ribojamas; papildyta

Pirmadienį Kauno rajone įvyko kraupi avarija. Teigiama, kad žuvo vienas žmogus, dar 3 sužaloti.

Roma Macijauskaitė

Vaida Kurpienė komentuoja, kaip pasikeis organizmas, jei visą mėnesį kasdien suvalgysite bent šiek tiek imbiero (1)

Kad vaisiai ir daržovės – žmogui sveiki produktai, kartojama be galo, todėl mažai tikėtina,...