Tad neturiu jokių abejonių, kad patiks jis ir jums, jei nepuoselėjate dideliu lūkesčių salono erdvei ir apdailos medžiagoms. Tačiau šiek tiek didesniame nei 4 metrai krosoveryje, kuris naujas buvo vienas pigiausių modelių segmente, didelės prabangos tikėtis ir neverta.

Tačiau kur kas svarbiau, kad nors nuo 2015 iki pat dabar gaminamas modelis (išvaizda, įranga ir varikliai buvo atnaujinti 2018 metais) ir negali pasigirti minkštu apdailos plastiku, tačiau surinkimas kruopštus (modelis gaminamas Vengrijoje) ir net beveik 200 tūkst. kilometrų nuvažiavusiame automobilyje plastikas (ypač dengiantis slenksčius, kur jam tenka nemažai išbandymų kojomis) viskas atrodo lyg neseniai iš gamyklos išriedėjusioje mašinoje.

Salono išvaizda kukli, tačiau simpatiška, geresnėse komplektacijose galimas stilingas laikrodukas ties vėdinimo grotelėmis – smulkmena, bet maloni. Bet štai keleiviams su bagažu taip malonu nebus – nors ketvirtos kartos „Vitara“ turi tą pačią platformą kaip „S-Cross“, dėl savo kampuoto kėbulo yra siauresnis ir ne toks erdvus, galinės sėdynės negali būti atitrauktos atgal kaip bendraplatformyje „S-Cross“, o ir bagažinė mažesnė, tad jei svarbu erdvesnis salonas ir didesnė bagažinė, geriau rinktis pastarąjį modelį.

Suzuki Vitara

Tačiau net ir turėdamas pakankamai didelę prošvaisą, „Vitara“ yra stebėtinai vikrus kelyje – nieko keisto, kad su nedideliu 1205 kg svoriu ir gerai suderinta vairo sistema, taip pat gana standžia pakaba, jis pasižymi tiek smagiomis važiavimo savybėmis, tiek ir nedidelėmis degalų sąnaudomis.

Skirtingai nei ankstesnių kartų modeliai, šis „Vitara“ nebėra rėminės konstrukcijos SUV, taip pat jo variklis sumontuotas skersai, tad varomi arba priekiniai, arba visi ratai – su „AllGrip“ visų varančiųjų ratų pavara ir hidrauline mova galiniams ratams perduodama iki 50 proc. sukimo momento. Be to, galima aktyvuoti nuolatinę visų ratų pavarą, tad „Vitara“ nepaves ir nuvažiavus nuo asfalto.

Žinoma, visi malonumai baigsis jei automobilis bus nepatikimas, tačiau čia ketvirtos kartos „Vitara“ taip pat maloniai džiugina – ieškant informacijos apie gedimus, tiek konsultuojantys „Longo LT“ įmonės, kurios aikštelėje parduodamas šis naudotas automobilis, specialistai, tiek ir domintis informacija internete neatskleidė kažkokių silpnų modelio vietų.

Akivaizdu, kad nuolatos japonų tobulinamos technologijos, nesudėtingi, bet patikimi techniniai sprendimai, paprasta įranga lėmė, kad „Vitara“ išvengė tiek erzinančių nedidelių, tiek ir rimtesnių chroniškų gedimų.

Daugiau apie naudotą ketvirtos kartos „Suzuki Vitara“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Susiję straipsniai
Top naujienos