Tad akivaizdžiai trūko kompaktinio miesto SUV, kuris ir debiutavo minėtais 2015 metais – tai buvo aljanso partnerių „Nissan“ antros kartos „Qashqai“ bendraplatformis „Renault Kadjar“, kuris buvo gaminamas iki pat 2022 metų, kai jį pakeitė naujas „Renault Austral“ ir apie kurį daugiau sužinosite čia.

Nieko keisto, kad „Kadjar“ buvo puikiai įvertintas pirkėjų – laiko patikrintos populiariausio „Nissan“ automobilio technologijos su prancūzišku išorės ir salono dizainu, praktiškomis savybėmis ir patrauklia kaina – sunku paneigti, kad tai buvo šaunių savybių derinys.

Smagu, kad „Renault“ iš esmės pakeitė modelio išvaizdą, kuri gerokai skyrėsi nuo „Qashqai“ tiek išorėje, tiek ir viduje. Bet praktiškos savybės liko – komfortiškai suderinta pakaba, pakankamai erdvus salonas, didelė bagažinė, geros komplektacijos ir pažangūs, bet taupūs benzininiai ir dyzeliniai motorai. Tačiau ar automobilis buvo patikimas?

Renault Kadjar

Iš esmės didelių skirtumų eksploatacijoje tarp jo ir „Qashqai“ nėra (daugiau apie šį naudotą modelį sužinosite čia) – kaip ir pastarasis, „Kadjar“ buvo galimas ir su visų ratų pavara, ir su automatine transmisija. Skirtumas tik tas, kad jei „Nissan“ savo motorus komplektavo su reguliaraus aptarnavimo reikalaujančia bepakope transmisija (jos alyvą rekomenduojama keisti kas 25 000 kilometrų), tai „Renault“ su galingiausiais motorais siūlė dviejų sankabų „EDC“ automatinę greičių dėžę, kuri ir veikė sklandžiau, ir jai nereikėjo nuolatinės priežiūros.

Žinoma, kaip ir kiekvienas automobilis, eksploatuojamas „Kadjar“ taip pat buvo ne be trūkumų. Kaip sako įmonės „Longo LT“, prekiaujančios naudotais automobiliais specialistai, daugiausiai pirkėjai skųsdavosi dėl elektronikos gedimų, stringančios multimedijos sistemos ir blogai veikiančio navigatoriaus.

Iš kitų pasitaikančių gedimų – išsikraunantis akumuliatorius, alyvą mėgstantys deginti turbobenzininiai 1.2 TCe motorai, užsikišantys dyzelinių variklių kietųjų dalelių filtrai, taip pat su laiku iš rikiuotės išeinantys variklio purkštukai. Dar reikia atkreipti dėmesį ar automobilis gerai šyla, nes termostato keitimas (keičiamas su visu korpusu) atsieis apie 500 eurų.

Iš esmės, vertinant patikimumą, „Kadjar“ yra vidutiniokas, tačiau įsigijus gerai prižiūrėtą egzempliorių, jis džiugins praktiškomis savybėmis, taupiais motorais ir komfortišku važiavimu už palyginti nedidelę kainą – iš esmės, visos tos savybės, kurių ir tikisi ieškantys praktiškos naudotos mašinos šeimai su padidinta prošvaisa.

Daugiau apie naudotą „Renault Kadjar“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Top naujienos