aA
2007 m. debiutavęs „Mazdos” SUV klasės visureigis CX-7 sulaukė atnaujinimo. Neseniai Lietuvos rinkai pristatytas naujokas išoriškai nuo pirmtako skiriasi nežymiai, tačiau bene svarbiausia atnaujinto modelio naujiena – dyzelinis 2.2 l variklis.
Mazda CX-7
© DELFI (T.Markevičiaus nuotr.)

Atnaujintas CX-7 tapo dar didesnis ir agresyvesnis, jo dizainas atspindi naują „Mazda“ dizaino kryptį, pristatytą su naujos kartos „Mazda3“. Vis dėlto krosoveris atrodo taip pat sportiškai, kaip ir anksčiau. Japonų dizaineriai pakeitė priekines groteles, priekinius rūko žibintus, kurie tapo dar vertikalesni, o jų kampai „įsiliejo“ į šoninius sparnus. Sportišką įspūdį kuria ir pagal kupė modelio „Mazda RX-8“ sukurtos galingos ratų arkos, dideli 18 colių ratlankiai, galinis spoileris.

Stilius svarbiau už praktiškumą?

Automobilio salone vyrauja prabangos įspūdis, tačiau kartais estetiškumas sunkiai dera su praktiškumu. Centrinė konsolė yra tarsi dviejų „aukštų“ – pirmajame valdoma audio sistema, klimato kontrolė ir kt., o aukštesniajame įmontuotas informacinio kompiuterio ekranas, kuris atrodo kiek per toli. Apdailos medžiagos atrodo kokybiškai, o gamintojai tvirtina, kad jos ir atsparesnės nešvarumams. Ar taip yra iš tiesų, parodys laikas.

Beje, „Elegance Comfort“ komplektacijoje siūlomi veliūriniai sėdynių apmušalai pasirodė kiek įtartini, prie jų lengvai „kimba“ plaukai ir kitokie keleivių paliekami „džiaugsmai“, tad vairuojant per 100 tūkst. kainuojantį automobilį, norėtųsi geresnės kokybės.

Naujo dizaino oda aptrauktas vairaratis yra patogus, dabar jis turi daugiau valdymo mygtukų. Vairuotojo sėdynė lengvai reguliuojama pagal poreikius. Pavarų perjungimo svirtis – tiesiai po ranka, o be to, ji ir atrodo gana dailiai.

Prietaisų skydelyje informaciją rodo elektroniškai užsižiebiantys klasikinio stiliaus ciferblatai, „Mazda“ atstovai tai vadina „trimate erdve“. Užsukus į požeminį garažą šis sprendimas atrodė išties įdomiai, salonui suteikiantis ryškų akcentą. Vis dėlto vėliau paaiškėjo, kad tai gana nepraktiškas sprendimas. „Mazda CX-7“ bandymų pusdienis pasitaikė saulėtas ir šviesus, o saulei ryškiai užšvietus ant stilingai atrodančio prietaisų skydelio, jo rodmenys tapo sunkiai įžiūrimi.

Koja „prilimpa“ prie greičio pedalo

Atnaujinto „Mazda CX-7“ variklių gamą sudaro benzininis MZR 2.3 DISI Turbo variklis, pasiekiantis 260 AG ir 380 Nm sukimo momentą, ir naujas dyzelinis MZR-CD 2.2. Portalo „DELFI Auto“ išbandytas SUV klasės visureigis buvo su pastaruoju agregatu, kuris skirtas Europos rinkai ir atitinka „Euro V“ taršos reikalavimus.

Prieš sėdant prie „Mazda CX-7“ vairo žinojau, kad naujojo „dyzelio“ techniniai duomenys „popieriuje“ atrodo išties viliojančiai. Po smagaus pasivažinėjimo, galiu tą tik patvirtinti – tai tikras dyzelinis džiaugsmas.

Gyvybingas ir netriukšmingas MZR-CD 2.2 „common rail“ turbodyzelinis variklis išvysto 173 AG esant 3500 aps./min., o maksimalus 400 Nm sukimo momentas pasiekiamas esant 2000 aps./min. Tokiu agregatu „apginkluotu“ automobiliu sukiotis miesto gatvėmis – vienas malonumas, krosoveris atrodo lengvas ir pateisina „sportininko“ įvaizdį.

Tiesa, nereikėtų pamiršti, kad nuo greičio pedalo sunkiai „atlimpanti“ koja turi įtakos degalų sąnaudoms. Išbandant automobilio galimybes mieste, degalų sąnaudų vidurkis gali pakilti ir virš 12 l/100 km, tačiau važiuojant ramiu tempu, pavyko pasiekti ir 7,8 l/100 km vidurkį (gamintojų nurodomas kuro sąnaudų vidurkis – 7,5 l/100 km).

„Mazda“ atstovai teigia, kad atnaujintame CX-7 vėjo keliamas garsas yra žymiai nuslopintas, tačiau išvažiavus į greitkelį ir perkopus 100 km/val. greitį susidaro įspūdis, jog tobulėti dar yra kur.

Nors dauguma „parketinių visureigių“ ir niekada nenuvažiuoja nuo asfalto, mūsų išbandytas „Mazda CX-7“ tokia „patirtimi“ jau gali pasigirti. Reikia pripažinti, kad ši patirtis maloniai nustebino. Pasiekus Medininkų apylinkes ir įsukus į sniegu padengtą žvyrkelį, krosoveris neparodė jokių ženklų, kad tokia kelio danga jam nepatiktų.

Atnaujintas modelis pabrango simboliškai

2007 m. debiutavusį krosoverį „Mazda“ atstovai Lietuvoje siūlė už pradinę 99,5 tūkst. Lt kainą. Tai kiek mažesnė suma už atnaujinto „Mazda CX-7“ modelio benzininių versijų kainą, kuri prasideda nuo 100 420 Lt, o versijų su dyzeliniais varikliais – nuo 102 240 Lt. Mūsų išbandytas nepigus dyzelinis džiaugsmas kainuoja 107 800 Lt. Nepigus, nes kitų gamintojų SUV klasės visureigių galima įsigyti ir už gerokai mažesnę sumą. Tiesa, nelygu koks kieno skonis, poreikis ir finansinės galimybės.

O „Mazda“ už kiek daugiau nei 100 tūkst. Lt siūlo CX-7 krosoverį su puikiu dyzeliniu varikliu ir gausybe komforto įrangos. Be savaime suprantamų įrenginių kaip automatinė oro kondicionavimo kontrolė, audio sistema su CD ir MP3 grotuvu, elektra valdomi langai ir kt., galima išskirti patogiai valdomą nuolatinio greičio palaikymo sistemą „Cruise Control“, galinio vaizdo kamerą.

Tai išvaizdus, patogus, erdvus ir labai smagiai tiek mieste, tiek užmiestyje važiuojantis automobilis.

„Mazda CX-7“ vizitinė kortelė

Variklio darbinis tūris: 2184 cm3
Degalai: dyzelinas
Galia: 127 kW/173 AG/3500 aps./min.
Maksimalus sukimo momentas: 400 Nm/2000 aps./min.
Pavarų dėžė: 6 laipsnių mechaninė
Varantieji ratai: 4x4
Ilgis: 4700 mm
Plotis: 1870 mm
Aukštis: 1645 mm
Važiuoklės bazė: 2750 mm
Svoris: 2430 kg
Įsibėgėjimas iki 100 km/val.: 11,3 sek.
Vidutinės degalų sąnaudos: 7,5 l/100 km
Bagažinės tūris: 455/774 l
Kaina: 107 800 Lt (bazinė versija – nuo 100 420 Lt)

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(1 žmogus įvertino)
5.0000

Naujo „Peugeot 208“ testas: pamatysite – visi tokiais važinėsime specialiai DELFI iš Portugalijos (3)

Dažnai sportuodama pro sporto klubo langus stebiu stovėjimo aikštelę ir įvairias joje kylančias...

Naujo 3 serijos BMW testas: sportiškų formų atgavimas (32)

Prieš ketvirtį amžiaus mano pirmu nuosavu automobiliu tapo pirmos kartos (E21 kėbulas)...

Naujo „Kia XCeed“ testas: pigesnis madingas SUV-kupė specialiai „Motorams“ iš Prancūzijos (18)

Dešimtmetį auganti SUV populiarumo banga turi ir savų trūkumų – norintiems ne tik važinėti...

Žieminių padangų bandymai: ar dygliai dar turi ateitį? specialiai „Motorams“ iš Švedijos (18)

Dygliuotos padangos miestų gyventojams skamba kaip prisiminimas iš senų laikų. Taip ir...

Naujojo „Rolls-Royce Phantom“ testas: flagmanas be konkurencijos specialiai „Motorams“ iš Lenkijos (8)

2 automobiliai. 24 cilindrai ir 13,5 litro darbinio tūrio. 1142 AG ir 1720 Nm. 1 000 000 eurų be...

Top naujienos

Užkalnis. Niekas nenorėjo dirbti (50)

Buvo toks filmas iš sovietinių laikų: „Niekas nenorėjo mirti“. Su šiomis dienomis niekaip...

Reto grožio eglės puošia ne tik Vilnių ir Kauną: išrinkite mieliausią Lietuvos eglutę (64)

Kalėdinės nuotaikos pasklido po visą Lietuvą – šventėms ruošiasi ir didesni, ir mažesni...

Venckienės sūnus Karolis: galėjome bėgti į Meksiką, bet mes tikėjomės, kad mama nebus išduota Lietuvai (277)

Neringos Venckienės sūnus Karolis Venckus LNK laidai „Bus visko“ papasakojo apie gyvenimą...

Būsto rinka – visų laikų pike: kaip toliau keisis kainos ir palūkanos (11)

Trečiąjį šių metų ketvirtį būsto įperkamumo tendencijos Lietuvoje ir kitose Baltijos...

Liga, kuri prasideda nekaltu odos niežėjimu, o baigiasi sąnarių persodinimu: kam susirgti – didžiausia rizika? (75)

Sonata jau 25 metus serga žvyneline . Ji susirgo būdama vos 20 metų, kai dar studijavo. Ši liga...

Gyvai / „Kitokie pasikalbėjimai“ su Benu Aleksandravičiumi

Kaip teisingiausiai reikėtų apibūdinti Beną? Užduotis – ne iš lengvųjų. Jis – itin...

Lietuvis nustebo pamatęs sąskaitą už langus ir duris: o atrodė, kad brangiausia – jau praeityje (13)

A++ klasė, 100 tūkst. eurų už 100 kv. metrų namą ir 500 eurų namo išlaikymui per metus. Ar tai...

Į teismą Lietuvos valstybę padavęs generalinis prokuroras teigia prieš ją nekovojantis papildyta Skvernelio komentaru (160)

Generalinis prokuroras Evaldas Pašilis sako nekovojantis prieš valstybę ieškiniu dėl darbo...

Agnė Bilotaitė pasidalino jaukia nuotrauka su sūneliu: kadre slypi žinutė moterims (5)

Liepos 9-ąją žinoma politikė Agnė Bilotaitė pasidžiaugė puikia žinia – jos namuose...

Koks fizinis aktyvumas ir mityba neabejotinai pagerins jūsų sveikatą, o kas tik pablogins savijautą? (1)

Mityba ir fizinis aktyvumas yra du „stipriausi“ įrankiai, kuriuos tinkamai naudojant galime ne...