MG – nedaugeliui lietuvių žinoma markė. Dėl to negalėjau atsisakyti Izraelio nuomos kompanijos pasiūlymo išsinuomoti šį automobilį.
MG 350D
© Keturi Ratai

Kai lėktuvui nusileidus Tel Avivo oro uoste nuomos kompanijos darbuotoja pasiūlė išsinuomoti MG 350 D, sutikau nedvejodamas, nes tai žadėjo dar vieną nuotykį.

MG automobiliai Lietuvoje yra nežinomas, o gal užmirštas dalykas, nes apie juos žinojau tik tiek, kad tai buvo Anglijos sportinių automobilių gamykla, įkurta 1920 metais, be to, visuomet žavėjausi šios markės senaisiais sportiniais automobiliukais, kurių vienas kitas yra ir Lietuvoje.

Šios markės gyvenimo kelias buvo sudėtingas, ji dažnai keitė šeimininkus. 1986 metais ji tapo Rover group nare, o 1994 metais ją įsigijo BMW gamintojai. Tačiau vokiečių kantrybė baigėsi 2000 metais, o vienas aukštas BMW atstovas po pardavimo akto atvirai pareiškė: „Per tuos metus mes taip ir nesugebėjome išmokyti britų dirbti, o ne žiūrėti futbolą ir gerti alų." Tiesa, vokiečiai nuo tų laikų dar vis valdo britaniškas Mini ir Rolls Royce markes - su jomis jiems sekasi kur kas geriau.

Taigi 2005 metais MG buvo parduota Kinijos Nanjing Automobile Group ir jai priklauso iki šiol.

350 D - automobilis, parduodamas Ukrainoje, Rusijoje, Egipte, Izraelyje ir kitose labiau nuo Lietuvos nutolusiose šalyse. Konkurentų draugijoje jis neišsiskiria ypač maža kaina, nes Ukrainoje kainuoja 13 824 dolerius, arba 35 000 litų, o Nissan Almera ten kainuoja dviem tūkstančiais dolerių pigiau.

Nors per savo netrumpą žurnalisto karjerą bandžiau šimtus įvairių šalių automobilių, tačiau tarp jų nebuvo nė vieno kino. Tik įvairiose parodose su kolegomis apžiūrinėjome šioje šalyje atsiradusius automobilius ir laidydavome pašaipias pastabas dėl prastos surinkimo kokybės, smirdinčių salono medžiagų, nuplagijuoto dizaino. Tiesa, pastaruoju metu pasirodę Qoros automobiliai privertė į juos pažvelgti rimčiau.

Pirmoji pažintis su MG 350 D buvo maloni. Tel Avivo oro uoste gavęs automobilio raktelius buvau nustebintas nuomojamo automobilio įrangos lygiu. Automobilis kvietė šviesios spalvos odiniu salonu, medžio imitacijos papuošimais ir žadėjo komfortišką važiavimą su automatine pavarų dėže, klimato kontrolės sistema, prabangia multimedijos sistema.

Ilgainiui ne viskas buvo taip gražu, kaip pradžioje. Multimedijos sistema nenorėjo nieko girdėti apie mano USB laikmenas su įrašyta muzika - formatas, tinkantis visiems europietiškiems automobiliams, kinui netiko.

Keturių laipsnių automatinė pavarų dėžė buvo bene didžiausias automobilio trūkumas. Ji nederėjo su gana silpnu 1,6 litro varikliu. Ji erzinosi, pyko, kai reikėjo greičiau pajudėti, kai reikėjo smagiau užlipti į kalną, ji vertė variklį šaukti, rėkti ir negalėjo jo priversti dirbti taip, kaip tuo metu norėjo vairuotojas. Taip prievartaujamas motoriukas sriaubte sriaubė degalus, kalnuotose vietovėse surydamas po 10 l/100 km. Vidutinės degalų sąnaudos ramios kelionės metu buvo apie 8,8-9 litrus benzino. Šių dienų technologijų kontekste, įvertinant nedidelį automobilį, gana mažą jo variklį, tai yra pernelyg daug.

Daugiau didelių trūkumų šioje mašinoje nebuvo. Salonas įrengtas patogiai, niekas jame nebarška, sėdynės geros, normali ergonomika. Apie valdymo savybes negaliu pasakyti nieko blogo, gal dėl to, kad važiavau ne testinėje trasoje, o įprastais keliais, laikydamasis vietinių eismo taisyklių. Tokiam važiavimui automobilis tiko.

Tiesa, važiuojant prastesniais keliais, kurių Izraelyje nėra daug, kiek erzino kietoka pakaba. Ir viskas. Apskritai šį kiną galiu vertinti labai gerai. Jeigu toks automobilis atsirastų mūsų rinkoje ir kainuotų mažiau nei Ford Focus ar Hyundai i30, turbūt net ir lietuvį būtų galima įtikinti, kad tai - neblogas pirkinys.

+ Dailus dizainas, kokybiškos medžiagos.

- Su varikliu nesuderinta pavarų dėžė garantuoja nemalonų važiavimą ir dideles sąnaudas.

Verdiktas: 7 iš 10. Rekomenduojame, jeigu kaina yra akivaizdžiai mažesnė už varžovų.

MG 350D 1.5
Kaina N. d.
Maks. greitis 170 km/h
0-100 km/h 13 sek.
Degalų sąn. 7,3 l/100 km
Svoris 1 280 kg
Variklis 4 cil. benzininis, 1 498 cm3
Galia 109 AG esant 6 000 aps./min.
Sukimo mom. 135 Nm esant 4 500 aps./min.
Pavarų dėžė 4 laipsnių automatinė
Varantieji ratai Priekiniai

Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

„SsangYong Rexton“ testas: visureigis be kabučių (20)

Jei seniai domėjotės naujo automobilio pirkimu, galite nemaloniai nustebti – gerai sukomplektuoto...

„Citroen C3 Aircross“ testas: žanro klasika, bet kitaip (11)

Prieš jūsų akis – dar vienas moderniausio žanro klasikos pavyzdys. Žanras – vienatūrių...

Atnaujinto „Ford Mustang“ testas: greitas, galimai įsiutęs, gerasis kaimynas specialiai DELFI iš Nicos (21)

Ne kiekvienas automobilių gamintojas pažeria tiek ir tokių efektyvių patobulinimų visiškai...

Naujojo „Subaru Impreza“ testas: su branda vėsta įkarštis specialiai „Motorams“ iš Malmės (Švedija) (32)

Dažno lietuvio ausyse „Impreza“ vardas vis dar skamba aštriai lyg peilis. Nieko keisto –...

„Kia Stinger“ testas: savireklamos genijai (29)

Aš nežinau, ar „ Kia Stinger“ automobilio kūrėjai tikėjosi juo sudrebinti rinką, tačiau...

Top naujienos

Siurprizas: stojantiems į universitetus – kliūtys, į kolegijas – vilionės nemokamomis studijomis (59)

Valstybė šįmet studentus nudžiugino pranešdama apie papildomą aukštojo mokslo finansavimą....

Atskleidė planą, kaip spartins atlyginimų augimą ir mažins emigraciją (82)

Ūkio ministerijos vykdoma inovacijų reforma turėtų maždaug 17 proc. paspartinti gyventojų...

Buvę „Olympiakos“ lietuviai – apie „Žalgirio“ rezervus, Spanoulio nuovargį ir Jankūno faktorių (3)

Penktadienį vakare Pirėjuje į Eurolygos ketvirtfinalio antrąjį mūšį stos serijoje iki trijų...

Sirijos kare – pavojingas posūkis: skamba tiesmuki įspėjimai (193)

Izraelio kariuomenė paviešino tiesioginį grasinimą Iranui – tai padaryta paskelbus minėtosios...

Sukčiai nusitaikė į sergančiuosius: siūloma greitai išsigydyti sudėtingą ligą (8)

Internete paskutiniu metu itin sparčiai plinta klaidinanti ir tikrovės neatitinkanti informacija...

Slaptos draugijos pėdsakai Vilniaus pakraštyje – vis dar neįminta mįslė (6)

Iki krikščionybės įvedimo Lietuvoje 1387 metais, Verkiai priklausė didžiajam kunigaikščiui,...

Skaniausių šašlykų marinatai: niekada nenusivilsite paisydami vienintelės taisyklės 3 receptai (6)

Šiltasis sezonas neatsiejamas nuo jaukių pasibuvimų gamtoje, o pagrindiniu tokio laisvalaikio...

Keli triukai, kurie pakeis jūsų svetainės išvaizdą neišleidžiant nė cento

Visuomet įdomu išbandyti naujus dalykus. Kartais tradiciniai interjero sprendimai nelabai tinka...

DELFI eksperimentas: kaip kavinėse elgiasi didelis dresuotas šuo?

Nors įstatymo, kuris draustų su gyvūnais eiti į kavines nėra, ne visos maitinimo įstaigos...

Indrė Makaraitytė. Karbauskio žinutė prezidentei ir dvi Skvernelio problemos (252)

Naujas karas, šūkčiojama iš visur kur, vos tik Saulius Skvernelis ėmė ir pareiškė, kad...