aA
Naujasis „Kia Ceed“ ir jo universalo versija „Sportswagon“ yra ne tik išvaizdesnis už pirmtaką, bet ir gerokai erdvesnis bei talpesnis. Kartu su kolegomis juo keliavome į 2019 metų Ženevos automobilių parodą – tolimoje kelionėje geriausiai atsiskleidžia visi naujo automobilio privalumai ir trūkumai.

Pasikartosiu, kad keliauti universalu, ypatingai tada kai didžiąją kelio dalį tenka važiuoti greitkeliais, geresnį kėbulo tipą nei universalas vargu ar rasi. Pirmiausia, jis yra žemesnis už šiandieninį mados klyksmą SUV, todėl važiuojant greitai (kai rašau „greitai“, turiu mintyje Vokietijos greitkelius be greičio apribojimų) labai svarbu mažas aerodinaminis pasipriešinimas, ne tik taupantis degalus, bet ir suteikiantis daugiau stabilumo. O antra – į didelę jo bagažinę galima sudėti daugiau daiktų nei analogišką platformą turintį SUV.

Kalbant apie šį modelį, naujasis „Ceed SW“ yra gerokai didesnis už hečbeką (modelio apžvalgą rasite čia), net 10 cm ilgesnis už ankstesnį universalą, o dabar jo ilgis siekia net 4,60 m – tikrai nepasakysi, kad tai yra kompaktinės klasės atstovas.

Daug vietos ant galinių sėdynių, tad net ir du suaugę keleiviai čia įsitaiso patogiai ir nesiremia keliais į priekines sėdynes. O daugiausiai papildomos vietos atsirado bagažinėje, į kurią dabar telpa 100 l daugiau nei į seną modelį – bagažinės tūris yra nuo 600 iki beveik 1700 l.

Žinoma, didelė salono ir bagažinės erdvė nėra vieninteliai ir svarbiausi automobilio privalumai. Pagyrimas apdailos kokybei ir ergonomikai – minkštas prietaisų skydelio plastikas, patogios sėdynės, multimedijos sistema valdoma 8 colių ekrane, o pagrindinės funkcijos turi atskirus mygtukus – Vokietijoje kurtas ir į europietišką rinką orientuotas automobilis akivaizdžiai įkvėpimo sėmėsi iš „Volkswagen“ gamintojo ir nutaikytas į tuos pačius pirkėjus.

Todėl ir salone didelių dizainerių minčių vingių ieškoti neverta – viskas tvarkinga ir paprasta, būtent tai ko ir tikisi „standartinis“ universalo pirkėjas. Lygiai tą patį galima pasakyti ir apie važiavimo savybes – automobilio pakaba suderinta labiau komfortiškai nei sportiškai, tad mėgstantys „aštresnį“ važiavimą prioritetą teiktų vokiškam „originalui“.

Tas pats galioja ir kalbant apie variklį – šiais laikais 136 AG net ir kompaktiniame automobilyje nėra daug, tad tame pačiame vokiškame autobane labai neįsismarkausi. Bet ir neliūdėsi – didelis turbodyzelinio variklio sukimo momentas yra daugiau nei pakankamas komfortiškam ir užtikrintam važiavimui net ir kraštinėje kairėje autobano juostoje, o maksimalios galios trukumas kompensuojamas saikingomis degalų sąnaudomis – po beveik 5000 daugiausiai greitkeliais nuvažiuotų kilometrų kompiuterio rodomos 6,1 l/100 km sąnaudos buvo daugiau nei geras rezultatas.

Be to, variklis gali būti komplektuojamas su automatine dviejų sankabų septynių greičių pavarų dėže –šiuolaikinis „automatas“ užtikrina greitą ir sklandų pavarų perjungimą. Išskyrus tuos momentus, kai mieste veikia automatinė variklio išjungimo sistema, o norisi pajudėti dinamiškai – nuspaudus akceleratorių variklis uždelsia sekundę kitą ir tik tada pradeda pildyti vairuotojo norus – pastebėjimas tiems, kurie sankryžose mėgsta palenktyniauti.

Daugiau apie naująjį „Kia Ceed Sportswagon“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

„Motorai“
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(5 žmonės įvertino)
4.8000

Naujo „Dacia Spring“ testas: 12 000 eurų už naują elektromobilį (258)

33 kilovatai arba 44 arklio galios – iš pirmo žvilgsnio, tokio pajėgumo elektromobilį sunku...

Naujo „Nissan Qashqai“ testas: pozicijų neužleidžiantis bestseleris (72)

Neįtikėtina – nors antros kartos „ Nissan Qashqai “ gaminamas net nuo 2013 metų, tiek...

Pirmoji pažintis su nauju „Renault Mégane“: bus varomas tik elektra (68)

Labas, rytojau. Pristatytas naujas „Mégane E-TECH Electric“ bus gaminamas naudojant naują...

Naujo „Hyundai Ioniq 5“ testas: stebinančios elektromobilio galimybės (82)

Konkurentai turėtų įsitempti – „Hyundai“ pristatė įspūdingų galimybių elektromobilį...

Pirma „Dacia Jogger“ apžvalga: geresnis nei buvo galima tikėtis (144)

Nustebino – tikriausiai taip geriausiai apibūdinčiau naują septynių vietų „ Dacia Jogger“...

Top naujienos

Analitikai su nerimu stebi įvykius Vokietijoje: šis scenarijus Europai pridarytų daug bėdos (58)

Labai tikėtina, kad po šį sekmadienį vykstančių rinkimų į Vokietijos parlamentą bus...

Raminta Rakauskė | D+

Metalo supirkinėtojai tokių kainų nebuvo matę nuo 2009-ųjų: gyventojai nešė viską, ką galėjo

Kol dalies pramoninių metalų kainos po truputį sminga žemyn, kai kurių vis dar skaičiuoja...

Liūdnos žinios: Kaune kovojama dėl COVID-19 sergančio naujagimio gyvybės Kauno klinikų reanimacijoje gydomi du vaikai (776)

Medikų nerimas auga: reanimacijoje vis daugiau koronavirusu sergančių vaikų. LNK žinios praneša,...

Plakatą Nausėdai JAV iškėlusi lietuvė: mūsų yra visame pasaulyje (745)

Plakatą „Nausėda yra homofobas“ iškėlusi mergina yra lietuvė Eglė Malinauskaitė . 21 metus...

Orai: nauja savaitė atneš permainų

Praslinkus aktyviam Atlanto ciklonui, šeštadienį nuo Skandinavijos priartės naujas žemo...

Brutualiu žinomos prodiuserės nužudymu kaltinamas žurnalistas išsidavė itin išsamiais įvykio aprašymais (13)

39 metų televizijos prodiuserė iš Prancūzijos Sophie Toscan du Plantier ramiame Airijos regione...

Pristatė, kaip artimiausiu metu keisis pensijos Lietuvoje: nėra viskas jau taip gerai (343)

Rugpjūčio mėnesį socialinės apsaugos ir darbo ministrė Monika Navickienė pristatė, kaip...

Pats garsiausias ir paslaptingiausias klubas Berlyne: ką jie ten taip slepia? (13)

Berlynas – 100% pats išskirtiniausias miestas Europoje, turintis unikalią aurą, kurios...

Agnė Kulitaitė | D+

Agnė Kulitaitė: iki kominių pasivažinėjimų vidury dienos nueinamas labai ilgas kelias (2)

Pastarojo laiko įvykiai tik dar kartą patvirtino, jog net ir šiais neramiais laikais konstantų vis...

Gražiausia pasaulio lengvaatlete tituluojama vokietė bėgimo takelį išmainė į podiumą (53)

22 metų Alica Schmidt buvo per žingsnį nuo savo didžiausios gyvenimo svajonės, tačiau jos...