aA
Naujasis „Kia Ceed“ ir jo universalo versija „Sportswagon“ yra ne tik išvaizdesnis už pirmtaką, bet ir gerokai erdvesnis bei talpesnis. Kartu su kolegomis juo keliavome į 2019 metų Ženevos automobilių parodą – tolimoje kelionėje geriausiai atsiskleidžia visi naujo automobilio privalumai ir trūkumai.

Pasikartosiu, kad keliauti universalu, ypatingai tada kai didžiąją kelio dalį tenka važiuoti greitkeliais, geresnį kėbulo tipą nei universalas vargu ar rasi. Pirmiausia, jis yra žemesnis už šiandieninį mados klyksmą SUV, todėl važiuojant greitai (kai rašau „greitai“, turiu mintyje Vokietijos greitkelius be greičio apribojimų) labai svarbu mažas aerodinaminis pasipriešinimas, ne tik taupantis degalus, bet ir suteikiantis daugiau stabilumo. O antra – į didelę jo bagažinę galima sudėti daugiau daiktų nei analogišką platformą turintį SUV.

Kalbant apie šį modelį, naujasis „Ceed SW“ yra gerokai didesnis už hečbeką (modelio apžvalgą rasite čia), net 10 cm ilgesnis už ankstesnį universalą, o dabar jo ilgis siekia net 4,60 m – tikrai nepasakysi, kad tai yra kompaktinės klasės atstovas.

Daug vietos ant galinių sėdynių, tad net ir du suaugę keleiviai čia įsitaiso patogiai ir nesiremia keliais į priekines sėdynes. O daugiausiai papildomos vietos atsirado bagažinėje, į kurią dabar telpa 100 l daugiau nei į seną modelį – bagažinės tūris yra nuo 600 iki beveik 1700 l.

Žinoma, didelė salono ir bagažinės erdvė nėra vieninteliai ir svarbiausi automobilio privalumai. Pagyrimas apdailos kokybei ir ergonomikai – minkštas prietaisų skydelio plastikas, patogios sėdynės, multimedijos sistema valdoma 8 colių ekrane, o pagrindinės funkcijos turi atskirus mygtukus – Vokietijoje kurtas ir į europietišką rinką orientuotas automobilis akivaizdžiai įkvėpimo sėmėsi iš „Volkswagen“ gamintojo ir nutaikytas į tuos pačius pirkėjus.

Todėl ir salone didelių dizainerių minčių vingių ieškoti neverta – viskas tvarkinga ir paprasta, būtent tai ko ir tikisi „standartinis“ universalo pirkėjas. Lygiai tą patį galima pasakyti ir apie važiavimo savybes – automobilio pakaba suderinta labiau komfortiškai nei sportiškai, tad mėgstantys „aštresnį“ važiavimą prioritetą teiktų vokiškam „originalui“.

Tas pats galioja ir kalbant apie variklį – šiais laikais 136 AG net ir kompaktiniame automobilyje nėra daug, tad tame pačiame vokiškame autobane labai neįsismarkausi. Bet ir neliūdėsi – didelis turbodyzelinio variklio sukimo momentas yra daugiau nei pakankamas komfortiškam ir užtikrintam važiavimui net ir kraštinėje kairėje autobano juostoje, o maksimalios galios trukumas kompensuojamas saikingomis degalų sąnaudomis – po beveik 5000 daugiausiai greitkeliais nuvažiuotų kilometrų kompiuterio rodomos 6,1 l/100 km sąnaudos buvo daugiau nei geras rezultatas.

Be to, variklis gali būti komplektuojamas su automatine dviejų sankabų septynių greičių pavarų dėže –šiuolaikinis „automatas“ užtikrina greitą ir sklandų pavarų perjungimą. Išskyrus tuos momentus, kai mieste veikia automatinė variklio išjungimo sistema, o norisi pajudėti dinamiškai – nuspaudus akceleratorių variklis uždelsia sekundę kitą ir tik tada pradeda pildyti vairuotojo norus – pastebėjimas tiems, kurie sankryžose mėgsta palenktyniauti.

Daugiau apie naująjį „Kia Ceed Sportswagon“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

„Motorai“
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(5 žmonės įvertino)
4.8000

Naujojo „Peugeot e-208“ testas: šeimos pagrandukas, kuris gali nustebinti (28)

Nors elektromobiliai vis dar nėra pripažįstami taip, kaip įprastais degalais varomi automobiliai,...

Naujo „Škoda Octavia“ testas: praktiškas pasirinkimas (57)

Lietuvoje „ Škoda Octavia “ yra vienas segmento lyderių, šia vieta besidalijantis su „ Toyota...

„Indian FTR 1200 S“ testas: amerikietiška legenda (9)

Rašydamas „legenda“ galvoje turiu amerikietišką motociklų markę „Indian Motorcycles“,...

Naujo „Volkswagen Golf“ testas: kiti atrodo beviltiškai pasenę (140)

Pasivažinėjus naujuoju, aštuntos kartos „Volkswagen Golf “, kiti šio gamintojo modeliai,...

Naujo „Renault Zoe“ testas: koks turi būti optimalus elektromobilis? (33)

Prieš porą metų po pirmos kartos „Renault Zoe“ elektromobilio bandymo rašiau, kad yra...

Top naujienos

Po siaubingų sprogimų Beirute prabilo sukrėstas liudininkas: viduje – tikra katastrofa po sprogimų – mažiausiai 50 žuvusiųjų ir 2,5 tūkst. sužeistųjų, papildyta 23.29 (416)

Galingų sprogimų, antradienį driokstelėjusių Beiruto uoste ir nuniokojusių didelę dalį miesto,...

91-erių Petrutės legendinis grybukų ir voveraičių receptas: juos pirko ir valgė visa Akmenė (58)

Ar pamenate tokias senovines ketaus keptuves , kuriose vaikystėje mamos kepdavo grybukus ,...

Tankūs lietaus debesys trauksis iš Lietuvos: jau netrukus grįš maloni šiluma (3)

Po drėgnesnės savaitės pradžios, šiandien šalies orus jau pilnai ims valdyti aukšto atmosferos...

Gali jį mylėti, gali jo nekęsti, bet Elonui Muskui sekasi tiesiog įspūdingai (130)

Nesvarbu, ar jis jums kelia simpatiją, ar antipatiją: šie metai Elonui Muskui yra fantastiški.

Lietuvius vilioja investavimo į NT naujovė, tačiau ekspertai ragina būti budriems: nepamirškite didelės rizikos (60)

Dėl finansinių iššūkių, patirtų koronaviruso pandemijai apėmus visą pasaulį, gauti paskolą...

„Barcos“ talentus pažinti norintis Šaras sugrąžino Pešičiaus nutrauktą tradiciją (23)

Buvusio Kauno „Žalgirio“ vyriausiojo trenerio Šarūno Jasikevičiaus darbai naujame klube...

Šių profesijų atstovai Lietuvoje uždirba mažiausiai: darbuotoja įvardijo dažną darbdavių gudrybę (127)

Kalbant apie ateities architektų, skrydžių oparatorių ir plastikos chirurgų kas mėnesį...

Neįtikėtini filmo „Kaligula“ užkulisiai: prodiuseris juostą pavertė pornografine režisieriui to nežinant, viena aktorių rasta negyva (12)

Filmą „ Kaligula “, kuriame vaidino garsūs aktoriai Malcolmas McDowellas, Peteris O’Toole ir...

Faktai apie seksą, kuriuos kiekviena moteris turėtų sužinoti iki 30 metų (29)

Štai ką reikia sužinoti apie seksą iki sulaukiant 30 metų – Health.com pateikia seksologų ir...

|Maža didelių žinių kaina