aA
Pirmuoju Vokietijos „premium“ automobilių gamintojų trijulės atstovu, pristačiusiu didelį SUV elektromobilį, tapo „Audi“ su „e-tron“ modeliu.

Taip, dar prieš kelis metus debiutavo mažasis „BMW i3“ elektromobilis, tačiau visgi tai buvo nišinis modelis. Žinoma, ir „e-tron“, kainuojantis nuo 82 000 eurų, nepretenduoja tapti masiniu, tačiau visgi „Audi“ yra pirmasis vokiškos trijulės gamintojas, pasiūlęs vien tik elektra varomą SUV.

Žinoma, šiame kontekste negalima nepaminėti tiek „Tesla“ elektromobilių, tiek ir „Jaguar i-Pace“. Bet amerikiečių elektromobilių išbaigtumui (kalbant tiek apie „Model S“, tiek „Model X“, tiek ir tuo labiau apie „Model 3“) dar toli iki europietiškos „premium“ modelių kokybės (nuo kėbulo dažymo kokybės, surinkimo iki salono apdailos medžiagų), o „Jaguar“ visgi negali pasigirti tokiomis apimtimis kaip vokiški gigantai.

Nors savo koncepcija „Jaguar i-Pace“, kurį bandžiau metų pradžioje, ir „Audi e-tron“ yra itin panašūs – nors vokiškas elektromobilis yra didesnis, jie turi panašios talpos akumuliatorius ir, kaip galiausiai paaiškėjo, su viena įkrova galima nuvažiuoti panašų atstumą. O jis, skirtingai nuo gamintojų žadamų daugiau kaip 400 kilometrų, realybėje yra apie 300 kilometrų – visgi didelis elektromobilio svoris ir galia lemia nemažas energijos sąnaudas.

Žinoma, ir 300 kilometrų yra nemažai – lietuviškas matavimo standartas, prilygstantis atstumui nuo sostinės iki pajūrio. Iki visiškos vidinės ramybės (o jei reikės nuvažiuoti toliau?) norėtųsi kokių 500 kilometrų – neabejoju, kad greitai bus siūlomi ir tokie variantai, jei tik turėsite poreikį mokėti brangiau už didesnės talpos akumuliatorių.

O šiandien – 95 kWh talpos akumuliatorius (iš kurių naudotojui prieinama apie 85 kWh), daugiau kaip 400 AG bendros suminės galios pasiekiantys du elektros varikliai, varantys priekinę ir galinę ašį (nepamirškite, kad tai yra visų varančiųjų ratų „e-quattro“ pavara).

Kad ir kaip stengiausi, bet mažesnių kaip 27 kWh/100 km energijos sąnaudų taip ir nepasiekiau – kaip ir „Jaguar“ atveju, tam trukdė didelis svoris ir didelė galia, nors beveik visą laiką naudojau efektyvų, energijos sąnaudas tausojantį režimą (tiesiog didesnei galiai nebuvo poreikio). Bet, skirtingai nuo britų elektromobilio, „e-tron“, taip pat turintis reguliuojamos prošvaisos pakabą, į posūkius įvažiuodavo žymiai lengviau, lyg būtų kur kas mažesnis ir vikresnis automobilis (nors iš tikrųjų yra didesnis ir, atitinkamai, sveria daugiau nei „britas“).

Taip pat čia – pažangi multimedijos sistema su dviem liečiamaisiais ekranais (panašią turi ir „Jaguar“, tik ji veikia erzinančiai lėtai) su internetu – sakykite, braukykite, rašykite – visa informacija patogiai pasiekiama ir visada vietoje. Ko ir tikiesi iš „Audi“ gamintojo.

Tad dabar atsakykite į klausimą – kokį automobilį norėtumėte įsigyti? Elektra varomą „e-tron“ ar „Audi Q8“ su galingu dyzeliniu varikliu, kurių tiek vieno, tiek kito gerai sukomplektuotos versijos kainuoja daugiau kaip 100 000 eurų? Klausimas, tiesa sakant, retorinis, bet verčia susimąstyti.

Daugiau apie „Audi e-tron“ elektromobilį žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(10 žmonių įvertino)
2.8000

Elektromobilio „Audi e-tron“ testas: kokį automobilį pirkti už 100 000 eurų? (48)

Pirmuoju Vokietijos „premium“ automobilių gamintojų trijulės atstovu, pristačiusiu didelį...

Hibridinio „Toyota Corolla“ sedano testas: kas nutiko su populiariausiu pasaulyje automobiliu (44)

Šiemet debiutavo nauja, jau dvylikta „ Toyota Corolla “ modelio karta – kokių atnaujinimų...

Atnaujinto „Iveco Daily“ testas: segmento sunkiasvoris žengia paskui tendencijas

Praėjusiais metais vienas populiariausių furgonų Europoje „ Iveco Daily “ atšventė garbingą...

„Volkswagen Multivan T6.1“ testas: sukurtas darbui, tačiau pasiruošęs kelionių iššūkiams (4)

„Volkswagen“ komerciniams automobiliams priskiriamas „Multivan“ ne vienam vairuotojui...

„Toyota Supra“ testas: garbės trokštanti miesto pikčiurna (2)

Viešai naudojami keliai, lenktynių trasos, filmų scenos, automobilių kultūros renginiai ir...

Top naujienos

Pro serbų palengvėjimo atodūsius – lietuvių abejonės dėl „nelegalaus“ varžovų įvarčio (4)

Metų laikai keičiasi, o Lietuvos rinktinės taškų aruodas išlieka toks pat tuščias lyg...

Ekspertas: toks Trumpo požiūris turėtų kelti nerimą ir Lietuvai (294)

„Visa tai kelia labai daug rimtų klausimų dėl NATO kaip Aljanso darnos ir dėl to, kiek dar...

Dėl storo debesų sluoksnio šiluma mažės (4)

Artimiausią parą Lietuvos orus lems aukštesnio slėgio laukas. Naktis numatoma nepastoviai...

Nužudytas 22-omis bausmėmis iki gyvos galvos nuteistas pedofilas: tvirkino 200 vaikų, vaizdus platino internete (6)

2016 m. Richardui Huckle‘ui buvo skirta 22 laisvės atėmimo iki gyvos galvos bausmės už 200...

Naktiniame bare apsvaiginta mergina kreipėsi į kaunietes: būkite atsargios (94)

Portalo „Kas vyksta Kaune“ redakciją pasiekė istorija apie neseniai viename Kauno naktiniame...

„Partizan“ strategas piktai reagavo į klausimą apie Landale'ą: nematau prasmės apie jį kalbėti (3)

Belgrado „Partizan“ į Vilnių atvyko su buvusiu vietos publikos numylėtiniu Artiomu...

Priežastys, dėl kurių sutuoktinį gali nustoti dominti seksas (28)

Romantiški įsimylėjėliai ir ką tik susituokę žmonės varsto vieni kitus aistringais...

Etatinio savo skriaudiko nesulaikę lietuviai liko be taškų ir paskutinėse namų rungtynėse (109)

Europos čempionato atrankoje B grupėje Lietuvos futbolo rinktinė pirmadienį vakare namuose...

Po garsiausias Balkanų šalies vietas keliavę lietuviai patarė, kur nevykti silpnesnių nervų žmonėms (22)

Prieš kelionę į Bosniją kažkur skaičiau, kad nepaisant šalies gamtos grožio, įdomiausias jos...