aA
Pirmuoju Vokietijos „premium“ automobilių gamintojų trijulės atstovu, pristačiusiu didelį SUV elektromobilį, tapo „Audi“ su „e-tron“ modeliu.

Taip, dar prieš kelis metus debiutavo mažasis „BMW i3“ elektromobilis, tačiau visgi tai buvo nišinis modelis. Žinoma, ir „e-tron“, kainuojantis nuo 82 000 eurų, nepretenduoja tapti masiniu, tačiau visgi „Audi“ yra pirmasis vokiškos trijulės gamintojas, pasiūlęs vien tik elektra varomą SUV.

Žinoma, šiame kontekste negalima nepaminėti tiek „Tesla“ elektromobilių, tiek ir „Jaguar i-Pace“. Bet amerikiečių elektromobilių išbaigtumui (kalbant tiek apie „Model S“, tiek „Model X“, tiek ir tuo labiau apie „Model 3“) dar toli iki europietiškos „premium“ modelių kokybės (nuo kėbulo dažymo kokybės, surinkimo iki salono apdailos medžiagų), o „Jaguar“ visgi negali pasigirti tokiomis apimtimis kaip vokiški gigantai.

Nors savo koncepcija „Jaguar i-Pace“, kurį bandžiau metų pradžioje, ir „Audi e-tron“ yra itin panašūs – nors vokiškas elektromobilis yra didesnis, jie turi panašios talpos akumuliatorius ir, kaip galiausiai paaiškėjo, su viena įkrova galima nuvažiuoti panašų atstumą. O jis, skirtingai nuo gamintojų žadamų daugiau kaip 400 kilometrų, realybėje yra apie 300 kilometrų – visgi didelis elektromobilio svoris ir galia lemia nemažas energijos sąnaudas.

Žinoma, ir 300 kilometrų yra nemažai – lietuviškas matavimo standartas, prilygstantis atstumui nuo sostinės iki pajūrio. Iki visiškos vidinės ramybės (o jei reikės nuvažiuoti toliau?) norėtųsi kokių 500 kilometrų – neabejoju, kad greitai bus siūlomi ir tokie variantai, jei tik turėsite poreikį mokėti brangiau už didesnės talpos akumuliatorių.

O šiandien – 95 kWh talpos akumuliatorius (iš kurių naudotojui prieinama apie 85 kWh), daugiau kaip 400 AG bendros suminės galios pasiekiantys du elektros varikliai, varantys priekinę ir galinę ašį (nepamirškite, kad tai yra visų varančiųjų ratų „e-quattro“ pavara).

Kad ir kaip stengiausi, bet mažesnių kaip 27 kWh/100 km energijos sąnaudų taip ir nepasiekiau – kaip ir „Jaguar“ atveju, tam trukdė didelis svoris ir didelė galia, nors beveik visą laiką naudojau efektyvų, energijos sąnaudas tausojantį režimą (tiesiog didesnei galiai nebuvo poreikio). Bet, skirtingai nuo britų elektromobilio, „e-tron“, taip pat turintis reguliuojamos prošvaisos pakabą, į posūkius įvažiuodavo žymiai lengviau, lyg būtų kur kas mažesnis ir vikresnis automobilis (nors iš tikrųjų yra didesnis ir, atitinkamai, sveria daugiau nei „britas“).

Taip pat čia – pažangi multimedijos sistema su dviem liečiamaisiais ekranais (panašią turi ir „Jaguar“, tik ji veikia erzinančiai lėtai) su internetu – sakykite, braukykite, rašykite – visa informacija patogiai pasiekiama ir visada vietoje. Ko ir tikiesi iš „Audi“ gamintojo.

Tad dabar atsakykite į klausimą – kokį automobilį norėtumėte įsigyti? Elektra varomą „e-tron“ ar „Audi Q8“ su galingu dyzeliniu varikliu, kurių tiek vieno, tiek kito gerai sukomplektuotos versijos kainuoja daugiau kaip 100 000 eurų? Klausimas, tiesa sakant, retorinis, bet verčia susimąstyti.

Daugiau apie „Audi e-tron“ elektromobilį žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

„Motorai“
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(14 žmonių įvertino)
3.0000

Išbandėme geidžiamiausią pasaulio elektromobilį: naujo „Volkswagen ID.3“ testas Specialiai Delfi iš Vokietijos (92)

„Volkswagen“ , pasiryžusi atitaisyti praeities nuodėmes ir pasukti kardinaliai skirtingu keliu...

Naujojo „Peugeot e-208“ testas: šeimos pagrandukas, kuris gali nustebinti (32)

Nors elektromobiliai vis dar nėra pripažįstami taip, kaip įprastais degalais varomi automobiliai,...

Naujo „Škoda Octavia“ testas: praktiškas pasirinkimas (57)

Lietuvoje „ Škoda Octavia “ yra vienas segmento lyderių, šia vieta besidalijantis su „ Toyota...

„Indian FTR 1200 S“ testas: amerikietiška legenda (9)

Rašydamas „legenda“ galvoje turiu amerikietišką motociklų markę „Indian Motorcycles“,...

Naujo „Volkswagen Golf“ testas: kiti atrodo beviltiškai pasenę (140)

Pasivažinėjus naujuoju, aštuntos kartos „Volkswagen Golf “, kiti šio gamintojo modeliai,...

Top naujienos

Parodė, kaip atrodo už 15 eurų išnuomojamas kambarys Palangoje: mus priėmė kaip mylimus giminaičius (34)

Garsusis „Youtube“ apžvalgininkas Paul De Miko arba Paulius Mikolaitis dažniausiai atostogauja...

Publika laukė veltui: ką tik išrinkta „Mis Amerika" mįslingai dingo tarsi į vandenį (6)

Per daugiau nei 90 metų istoriją „Mis Amerikos“ grožio konkursai yra sulaukę ne vieno...

Baltarusija neįsileido europarlamentaro Auštrevičiaus, kolegą iš Lenkijos – deportavo papildyta (209)

Europarlamentaras Petras Auštrevičius sako negalėjęs išvykti į Baltarusiją, o jo kolega...

Mėnesinės po 40-ies gali būti visai kitokios – bet pajutus kelis simptomus būtina kreiptis į gydytojus (3)

Prieš visiškai dingstant mėnesinėms , mūsų organizmas išgyvena pereinamąjį laikotarpį,...

Minske – taikus protestas prie Vyriausybės rūmų: minia ir kariai nusiteikę taikiai Lukašenka: nelįskite į gatves (568)

Minsko Nepriklausomybės aikštėje šalia Vyriausybės rūmų penktadienį susirinko keli...

Linkevičius: ES ministrai nusprendė įvesti sankcijas Baltarusijai (178)

Europos Sąjungos (ES) užsienio reikalų ministrai palaiko individualių sankcijų už smurtą ir...

Vitalija Guobė

Švedams tai jau geriau nei seksas: tos vietos masažas kaip gydymo priemonė N-18 (3)

Perskaitėte pavadinimą? Gerai. Ne aš išgalvojau yoni heeling . Autorines teises turėtų...

Nerimą kelia naujas tyrimas: nepakankamai įvertinome Arkties tirpsmą (3)

Arkties ledynas tirpsta sparčiau, nei manyta. Dabartiniuose klimato modeliuose dar neįtraukiamas...

Europos šalys išgyvena COVID-19 atvejų prieaugį, bet košmarą patyrusi Italija to išvengia: ką išmoko italai? (63)

Siaubingiausia COVID-19 pandemijos akimirka Italijoje buvo šių metų kovo 27 d., kai šalies...

Naujoje knygoje apie Harry ir Meghan „išlukštenta“ ne viena jų paslaptis: daug ką pora užkodavo detalėse, kurių niekas nepastebėjo (4)

Rugpjūčio 11 d. Jungtinėse Valstijose pasirodė itin didelio atgarsio susilaukusi nauja knyga...

|Maža didelių žinių kaina