aA
Pirmuoju Vokietijos „premium“ automobilių gamintojų trijulės atstovu, pristačiusiu didelį SUV elektromobilį, tapo „Audi“ su „e-tron“ modeliu.

Taip, dar prieš kelis metus debiutavo mažasis „BMW i3“ elektromobilis, tačiau visgi tai buvo nišinis modelis. Žinoma, ir „e-tron“, kainuojantis nuo 82 000 eurų, nepretenduoja tapti masiniu, tačiau visgi „Audi“ yra pirmasis vokiškos trijulės gamintojas, pasiūlęs vien tik elektra varomą SUV.

Žinoma, šiame kontekste negalima nepaminėti tiek „Tesla“ elektromobilių, tiek ir „Jaguar i-Pace“. Bet amerikiečių elektromobilių išbaigtumui (kalbant tiek apie „Model S“, tiek „Model X“, tiek ir tuo labiau apie „Model 3“) dar toli iki europietiškos „premium“ modelių kokybės (nuo kėbulo dažymo kokybės, surinkimo iki salono apdailos medžiagų), o „Jaguar“ visgi negali pasigirti tokiomis apimtimis kaip vokiški gigantai.

Nors savo koncepcija „Jaguar i-Pace“, kurį bandžiau metų pradžioje, ir „Audi e-tron“ yra itin panašūs – nors vokiškas elektromobilis yra didesnis, jie turi panašios talpos akumuliatorius ir, kaip galiausiai paaiškėjo, su viena įkrova galima nuvažiuoti panašų atstumą. O jis, skirtingai nuo gamintojų žadamų daugiau kaip 400 kilometrų, realybėje yra apie 300 kilometrų – visgi didelis elektromobilio svoris ir galia lemia nemažas energijos sąnaudas.

Žinoma, ir 300 kilometrų yra nemažai – lietuviškas matavimo standartas, prilygstantis atstumui nuo sostinės iki pajūrio. Iki visiškos vidinės ramybės (o jei reikės nuvažiuoti toliau?) norėtųsi kokių 500 kilometrų – neabejoju, kad greitai bus siūlomi ir tokie variantai, jei tik turėsite poreikį mokėti brangiau už didesnės talpos akumuliatorių.

O šiandien – 95 kWh talpos akumuliatorius (iš kurių naudotojui prieinama apie 85 kWh), daugiau kaip 400 AG bendros suminės galios pasiekiantys du elektros varikliai, varantys priekinę ir galinę ašį (nepamirškite, kad tai yra visų varančiųjų ratų „e-quattro“ pavara).

Kad ir kaip stengiausi, bet mažesnių kaip 27 kWh/100 km energijos sąnaudų taip ir nepasiekiau – kaip ir „Jaguar“ atveju, tam trukdė didelis svoris ir didelė galia, nors beveik visą laiką naudojau efektyvų, energijos sąnaudas tausojantį režimą (tiesiog didesnei galiai nebuvo poreikio). Bet, skirtingai nuo britų elektromobilio, „e-tron“, taip pat turintis reguliuojamos prošvaisos pakabą, į posūkius įvažiuodavo žymiai lengviau, lyg būtų kur kas mažesnis ir vikresnis automobilis (nors iš tikrųjų yra didesnis ir, atitinkamai, sveria daugiau nei „britas“).

Taip pat čia – pažangi multimedijos sistema su dviem liečiamaisiais ekranais (panašią turi ir „Jaguar“, tik ji veikia erzinančiai lėtai) su internetu – sakykite, braukykite, rašykite – visa informacija patogiai pasiekiama ir visada vietoje. Ko ir tikiesi iš „Audi“ gamintojo.

Tad dabar atsakykite į klausimą – kokį automobilį norėtumėte įsigyti? Elektra varomą „e-tron“ ar „Audi Q8“ su galingu dyzeliniu varikliu, kurių tiek vieno, tiek kito gerai sukomplektuotos versijos kainuoja daugiau kaip 100 000 eurų? Klausimas, tiesa sakant, retorinis, bet verčia susimąstyti.

Daugiau apie „Audi e-tron“ elektromobilį žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

„Motorai“
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(14 žmonių įvertino)
3.0000

Naujo „Dacia Spring“ testas: 12 000 eurų už naują elektromobilį (260)

33 kilovatai arba 44 arklio galios – iš pirmo žvilgsnio, tokio pajėgumo elektromobilį sunku...

Naujo „Nissan Qashqai“ testas: pozicijų neužleidžiantis bestseleris (72)

Neįtikėtina – nors antros kartos „ Nissan Qashqai “ gaminamas net nuo 2013 metų, tiek...

Pirmoji pažintis su nauju „Renault Mégane“: bus varomas tik elektra (68)

Labas, rytojau. Pristatytas naujas „Mégane E-TECH Electric“ bus gaminamas naudojant naują...

Naujo „Hyundai Ioniq 5“ testas: stebinančios elektromobilio galimybės (82)

Konkurentai turėtų įsitempti – „Hyundai“ pristatė įspūdingų galimybių elektromobilį...

Pirma „Dacia Jogger“ apžvalga: geresnis nei buvo galima tikėtis (144)

Nustebino – tikriausiai taip geriausiai apibūdinčiau naują septynių vietų „ Dacia Jogger“...

Top naujienos

Iš gėdos neturėjo kur slėpti akių: pareigūnai kaliniui atsiuntė laišką apie „kūno ertmių naudojimą pagal paskirtį“ (130)

Techninė klaida ar noras pasityčioti? Toks klausimas iškilo, kai dėl seksualinės prievartos,...

Dailius Dargis | D+

Karpavičiaus valdomos imperijos vyrai atskleidė neskaidrius verslo sandorius ir kyšius: pateikė slaptus garso įrašus I dalis

Paskutiniu metu žiniasklaidoje plačiai aptariamos prieš dvejus metus kapuose atgulusio Lietuvos...

Mokslininkai mano priartėję prie COVID-19 kilmės nustatymo: yra akivaizdi rizika ateičiai (286)

Paaiškėjo, kad šikšnosparniai, gyvenantys klinčių urvuose šiauriniame Laose, platina...

Orai primins bobų vasarą: džiaukimės saule – rudenį ji neužsibūna (2)

Šiandien Lietuvos orus lems anticiklono pietinė dalis. Nors sinoptinė situacija nėra tipiška,...

Europoje dujų ir elektros kainoms mušant rekordus, kritikos strėlės ES Žaliojo kurso planams: pokyčiai neaplenks ir Lietuvos (110)

Ambicingi Europos Komisijos planai pažaboti klimato kaitą susidūrė su skaudžia realybe. Vos...

Apklausa: Vokietijos rinkimuose – konservatorių ir socialdemokratų lygiosios nuolat atnaujinama (156)

Sekmadienį vokiečiai renka naują parlamentą – kova dėl to, kas pakeis ilgai dirbusią kanclerę...

Sinkevičius įvertino valstiečių su Karbauskiu ateitį: bus labai sudėtinga (95)

„Delfi TV“ laidoje „Dienos interviu“ Europos Komisijos narys Virginijus Sinkevičius...

Į pasaulio salės futbolo čempionato pusfinalį iškopė Argentinos ir Brazilijos rinktinės (8)

Lietuvoje vykstančiame pasaulio salės futbolo čempionate paaiškėjo pirmosios pusfinalių...

Gausi Žvagulių šeima įsiamžino šiltoje fotosesijoje: užfiksuotas stiprus Žilvino ir anūkų ryšys (61)

Dainininkas ir scenos vilkas Žilvinas Žvagulis neatsidžiaugia senelio pareigomis. Jo tvirtas...

Jei Rusija suktų eskalacijos keliu: už uždarų durų NATO rengia planą, kuris dramatiškai pakeistų situaciją (494)

Chaotiškas pasitraukimas iš Afganistano, vėliau, dūris prancūzams į nugarą užkulisinėse...