aA
Kas bendro tarp naujo elektrinio „Mini Cooper SE“ ir dar 2013 metais debiutavusio, mūsų gatvėse gana dažnai matomo „BMW i3“? Ogi, nežiūrint į visiškai skirtingą išvaizda, abu pagaminti naudojant tą pačią elektrinę technologiją su vienodu akumuliatoriumi ir elektros varikliu.

Ir nors technologijos nėra naujos, elektrinis „Mini“ (kurio įprasta versija su vidaus degimo varikliu debiutavo dar 2014 metais) tapo pirmuoju elektra varomu mažu „Premium“ segmento automobiliu. Arba klasės, kurią galima įvardinti ir kitaip – brangūs ir maži automobiliai, norintiems išsiskirti.

Nes nauji „Mini“ – įvaizdžio automobiliai. Tačiau jie, nežiūrint į savo žaismingą išvaizdą, visada pasižymėjo geriausiomis klasėje valdymo savybėmis ir elektrinis „Mini“ netapo išimtimi. Ir net būdamas 145 kilogramais sunkesnis už benzininę versiją su automatine transmisija ir sverdamas nekuklius 1365 kilogramus, dėl žemesnio svorio centro ir lengvo elektros variklio priekyje, jis lygiai taip pat kaip ir įprastas modelis su vidaus degimo varikliu yra itin vikriai valdomas ir noriai įveikia posūkius be jokio slydimo į išorę – tą užtikrina ir važiavimo stabilizavimo kontrolė, kuri, skirtingai nuo naudojamos įprastuose modeliuose technologijos, duomenis gauna ne iš praslystančių ratų, o iš galią į ratus perduodančio elektros variklio valdymo sistemos.

Smagų važiavimą skatina ir 184 AG motoras, leidžiantis iki 100 km/val. įsibėgėti per gana padorias 7,3 sekundes – miesto automobiliui kur kas aktualiau dinamika iki 50 km/val., o ji yra tikrai įspūdinga dėl akimirksniu pasiekiamo sukimo momento. Maksimalus greitis apribotas ties 150 km/val., bet tai aktualu nebent Vokietijos greitkeliuose, o ir tokiu tempu nuvažiuoti pavyks netoli. Nes elektriniame „Mini“ sumontuotas tik 32 kWh talpos akumuliatorius (prieš dešimtmetį tai buvo įprasta talpa), iš kurių vairuotojui prieinama maždaug 29 kWh. Tad ir stebuklų nesitikėkite – nuvažiuoti bent 200 kilometrų viena įkrova bus iššūkis. Aišku, galima įsijungti maksimalaus taupymo režimą, bet argi „Mini“ buvo kurtas tam, kad vilktumėtės vėžlio greičiu?

Aišku, kad ne, todėl velniop tuos nuogąstavimus dėl nuvažiuojamo atstumo. Tai ne kelioninė, o smagi miesto mašina, su kuria smagu nardyti ne tik didmiestyje, bet ir išlėkti į užmiesčio kelius. Vis tiek daug daiktų į bagažinę nesusidėsite, o kam to reikia, tie tikrai nesirinks „Mini Cooper“. Tuo labiau kad ir jo kaina prasideda nuo 34 790 eurų, o bandytos „Experience“ versijos – ir visi 40 900 eurų (be naujo elektromobilio įsigijimui taikomos 4000 eurų lengvatos). Bet, kaip jau minėjau, tai įvaizdžio mašina, pasižyminti išskirtinai geromis valdymo savybėmis, o nuo šiol turinti ir madingą elektros pavarą. Vienintelę savo klasėje, jeigu ką.

Daugiau apie naują „Mini Cooper SE“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

„Motorai“
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(9 žmonės įvertino)
3.2222

„Volkswagen T-Roc R“ testas: nepraktiškas pasirinkimas (23)

Nuo 44 000 kainuojantis kompaktinis SUV gali būti kas tik nori, bet tikrai ne praktiškas...

Elektrinio „Mini Cooper SE“ testas: mini atstumas, maksi malonumas (17)

Kas bendro tarp naujo elektrinio „ Mini Cooper SE “ ir dar 2013 metais debiutavusio, mūsų...

„CF Moto 650MT“ testas: naujas motociklas už naudoto kainą (5)

5900 eurų už naują kelioninį motociklą, kai klasės konkurentai kainuoja mažiausiai 2000 eurų...

Išbandėme geidžiamiausią pasaulio elektromobilį: naujo „Volkswagen ID.3“ testas Specialiai Delfi iš Vokietijos (93)

„Volkswagen“ , pasiryžusi atitaisyti praeities nuodėmes ir pasukti kardinaliai skirtingu keliu...

Naujojo „Peugeot e-208“ testas: šeimos pagrandukas, kuris gali nustebinti (32)

Nors elektromobiliai vis dar nėra pripažįstami taip, kaip įprastais degalais varomi automobiliai,...

Top naujienos

Lūžio taškas Europoje: situacija dėl koronaviruso po vasaros keičiasi iš esmės (13)

Atostogoms ir vakarėliams įžiebus smarkų COVID-19 atvejų šuolį vasaros pabaigoje Europoje,...

Taip, kaip buvo, nebebus: ekspertai dėlioja scenarijų, kaip pandemija pakeis mūsų gyvenimą (25)

„ Pandemija keičia mūsų ekonomikos struktūrą ir ji niekada nebebus tokia, kokia buvo“, –...

Giedraičių akistatoje – Roko benefisas, lietuvių tritaškių gausa ir dramatiškas „Baskonia“ triumfas

Ispanijos krepšinio ACB pirmenybėse šeštadienio vakarą susitiko komandos, turinčios savo...

Dar viena tyliai artėjanti epidemija – profesorius ragina imtis veiksmų, kol nevėlu (70)

Visame pasaulyje vis sparčiau didėja vaikų ir paauglių antsvorio ir nutukimo epidemijos mastai....

Liko visai nedaug: su gerais orais turėsime atsisveikinti (1)

Sekmadienio naktį Lietuvos padangė išliks mažai debesuota, todėl lietaus lašų nesitikėkim....

Tinderyje su emigrantu susipažinusi kaunietė: jis mušė ir reikalavo išsižadėti Dievo bei nevalgyti mėsos (246)

Pažinčių programėlėje „ Tinder “ su į Lietuvą trumpam grįžusiu emigrantu susipažinusi...

Teks pasistengti, kad negrįžtume į karantiną: ragina dirbti nuotoliniu būdu bent 7 dienas (181)

Nacionalinio visuomenės sveikatos centro ( NVSC ) Vilniaus departamento direktorė Rolanda Lingienė...

Liepa Šimkutė | D+ nariams

Seksas darbo baliuje. Kas to nedarėte, meskite į mane akmenį N-18 (21)

Seksas ant stalo, lifte, tualete, ant susitikimų kambario sofutės, automobilyje, požeminėje...

Mama išvirė žemaitišką grybų sriubą: tokios skanios niekur kitur nerasite (72)

Iki šalnų dar pats tinkamiausias laikas pasimėgauti grybais . O ką dar įdomaus iš jų galima...

Masinė avarija Trakų rajone: susidūrė trys automobiliai ir traktorius, sužaloti trys vaikai (123)

Šeštadienį Trakų rajone įvyko didelė avarija - susidūrė trys lengvieji automobiliai ir...

|Maža didelių žinių kaina