aA
Kas bendro tarp naujo elektrinio „Mini Cooper SE“ ir dar 2013 metais debiutavusio, mūsų gatvėse gana dažnai matomo „BMW i3“? Ogi, nežiūrint į visiškai skirtingą išvaizda, abu pagaminti naudojant tą pačią elektrinę technologiją su vienodu akumuliatoriumi ir elektros varikliu.

Ir nors technologijos nėra naujos, elektrinis „Mini“ (kurio įprasta versija su vidaus degimo varikliu debiutavo dar 2014 metais) tapo pirmuoju elektra varomu mažu „Premium“ segmento automobiliu. Arba klasės, kurią galima įvardinti ir kitaip – brangūs ir maži automobiliai, norintiems išsiskirti.

Nes nauji „Mini“ – įvaizdžio automobiliai. Tačiau jie, nežiūrint į savo žaismingą išvaizdą, visada pasižymėjo geriausiomis klasėje valdymo savybėmis ir elektrinis „Mini“ netapo išimtimi. Ir net būdamas 145 kilogramais sunkesnis už benzininę versiją su automatine transmisija ir sverdamas nekuklius 1365 kilogramus, dėl žemesnio svorio centro ir lengvo elektros variklio priekyje, jis lygiai taip pat kaip ir įprastas modelis su vidaus degimo varikliu yra itin vikriai valdomas ir noriai įveikia posūkius be jokio slydimo į išorę – tą užtikrina ir važiavimo stabilizavimo kontrolė, kuri, skirtingai nuo naudojamos įprastuose modeliuose technologijos, duomenis gauna ne iš praslystančių ratų, o iš galią į ratus perduodančio elektros variklio valdymo sistemos.

Smagų važiavimą skatina ir 184 AG motoras, leidžiantis iki 100 km/val. įsibėgėti per gana padorias 7,3 sekundes – miesto automobiliui kur kas aktualiau dinamika iki 50 km/val., o ji yra tikrai įspūdinga dėl akimirksniu pasiekiamo sukimo momento. Maksimalus greitis apribotas ties 150 km/val., bet tai aktualu nebent Vokietijos greitkeliuose, o ir tokiu tempu nuvažiuoti pavyks netoli. Nes elektriniame „Mini“ sumontuotas tik 32 kWh talpos akumuliatorius (prieš dešimtmetį tai buvo įprasta talpa), iš kurių vairuotojui prieinama maždaug 29 kWh. Tad ir stebuklų nesitikėkite – nuvažiuoti bent 200 kilometrų viena įkrova bus iššūkis. Aišku, galima įsijungti maksimalaus taupymo režimą, bet argi „Mini“ buvo kurtas tam, kad vilktumėtės vėžlio greičiu?

Aišku, kad ne, todėl velniop tuos nuogąstavimus dėl nuvažiuojamo atstumo. Tai ne kelioninė, o smagi miesto mašina, su kuria smagu nardyti ne tik didmiestyje, bet ir išlėkti į užmiesčio kelius. Vis tiek daug daiktų į bagažinę nesusidėsite, o kam to reikia, tie tikrai nesirinks „Mini Cooper“. Tuo labiau kad ir jo kaina prasideda nuo 34 790 eurų, o bandytos „Experience“ versijos – ir visi 40 900 eurų (be naujo elektromobilio įsigijimui taikomos 4000 eurų lengvatos). Bet, kaip jau minėjau, tai įvaizdžio mašina, pasižyminti išskirtinai geromis valdymo savybėmis, o nuo šiol turinti ir madingą elektros pavarą. Vienintelę savo klasėje, jeigu ką.

Daugiau apie naują „Mini Cooper SE“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

„Motorai“
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(9 žmonės įvertino)
3.2222

Naujo „Nissan Qashqai“ testas: pozicijų neužleidžiantis bestseleris (54)

Neįtikėtina – nors antros kartos „ Nissan Qashqai “ gaminamas net nuo 2013 metų, tiek...

Pirmoji pažintis su nauju „Renault Mégane“: bus varomas tik elektra (68)

Labas, rytojau. Pristatytas naujas „Mégane E-TECH Electric“ bus gaminamas naudojant naują...

Naujo „Hyundai Ioniq 5“ testas: stebinančios elektromobilio galimybės (81)

Konkurentai turėtų įsitempti – „Hyundai“ pristatė įspūdingų galimybių elektromobilį...

Pirma „Dacia Jogger“ apžvalga: geresnis nei buvo galima tikėtis (144)

Nustebino – tikriausiai taip geriausiai apibūdinčiau naują septynių vietų „ Dacia Jogger“...

Naujo „Audi RS Q8“ testas: įspūdingas galingiausias Q šeimos atstovas (52)

Sportiškoje „ Audi RS “ šeimoje – įspūdingas pagausėjimas. Kai gamintojas į savo...

Top naujienos

Kas kitiems atrodo neįmanoma, čia jau virto realybe: šalis, kur galioja griežčiausios pasaulyje taisyklės dėl skiepų (259)

Prie įėjimo į kiekvieną prekybos centrą Saudo Arabijos sostinėje stovi apsaugos darbuotojas,...

Nemalonios žinios kavos mėgėjams: netrukus Lietuvoje ji gerokai pabrangs, jos gali ir pritrūkti (136)

Pastaruoju metu kavos kainos pasaulyje itin išaugo. Prie to prisidėjo siaučiančios stichijos...

Vaidas Mikaitis | D+

Šalyje, kurioje vakar neegzistavo koronavirusas, šiandien neegzistuoja nepaskiepytieji (4)

Ne paslaptis, jog su savo broliu, Pravalturo direktoriumi Vytautu, kelionėse esame šalių rinkėjai....

Kaulinius skausmus dažnas nurašo radikulitui: iš tiesų tai gali būti pažengusi onkologinė liga (35)

„Daktare, man tikriausiai radikulitas“, – sako vyrai savo gydytojams, užklupus kaulų...

Pirmi įvartį įmušę lietuviai vėliau praleido šešis ir liko toli nuo atkrintamųjų (114)

Šeštadienio vakarą Kauno „Žalgirio“ arenoje vykusiose paskutinėse FIFA pasaulio salės...

Orų prognozė: šiaurys vėjas plukdys lietų ir šaltį (5)

Sekmadienio naktį lietus įsisiautėjo Rytų Lietuvoje. Jis iš Aukštaitijos ir Dzūkijos nesitrauks...

Visą pasaulį nustebinusioje Naujojoje Zelandijoje gyvenanti lietuvė: koronaviruso valdymo strategija čia kitokia (262)

Naujojoje Zelandijoje gyvenanti Indrė Kleinaitė Žinių radijo laidoje „Dienos klausimas“...

Stulbinanti aprangos ateitis: sunku patikėti, kokiais drabužiais rengsimės jau netrukus – tekstilės pramonė žada revoliuciją (51)

Pagaminta iš perdirbtų, itin funkcionalių ar natūralių medžiagų tekstilė ir apranga ....

Pirmoji iš ES šalių įvedė visuotinį privalomą „Covid“ pasą: darbuotojams ir darbdaviams grės didžiulės baudos (700)

Italija reikalaus visų darbuotojų turėti galiojantį „Covid“ pasą: vyriausybė, vadovaujama...

„Zapad“ atskleidė – ne tik Rusija ir Baltarusija kariautų prieš NATO (753)

Pratybose „Zapad21“, kuriuose buvo treniruojama ir puolamoji operacija prieš NATO be Rusijos ir...