aA
Automobilių rinkoje nėra daug tradicinių sedanų, išvystančių 500 AG, tačiau jie išties ypatingi. BMW M5 ilgą laiką karaliauja savo klasėje, tačiau kaskart atsiranda konkurentų, bandančių karalių išversti iš sosto. „Audi“ šiam tikslui paruošė RS6, „Mercedes-Benz“ – „E 63 AMG“ modelį.
Jaguar XFR prieš BMW M5. carenthusiast.co.uk nuotr.
Jaguar XFR prieš BMW M5. carenthusiast.co.uk nuotr.

Šįkart į dvikovą su vokiečių gamybos keturračiu stoja britų gamybos „Jaguar XFR“. Abu šie modeliai išvysto 500 AG, abu varomi galiniais ratais ir abu priverčia plačiai šypsotis. Portalo „carenthusiast.co.uk“ žurnalistai pabandė išsiaiškinti, kuris iš automobilių geresnis.

Kokie automobilių panašumai?

Abu šie super sedanai slepia 500 „arkliukų“ po variklio gaubtu, o tokia galia priverčia automobilį bauginančiai akseleruoti. Paspaudus akseleratoriaus pedalą iki dugno, abu modeliai iki 100 km/val. įsibėgėja greičiau negu per 5 sek.

Šįkart nežymi persvara yra BMW pusėje, kuris įveikia varžovą rezultatu 4,7 sek. prieš 4,9 sek. Tačiau šį pranašumą sunku net įžiūrėti, o atsižvelgiant į tai, kad abiejų varžovų maksimalus greitis – 250 km/val. (ribojamas elektroniškai), pirmas raundas vertas lygiųjų.

Automobiliai yra skirti keturiems suagusiems, jų bagažinės talpa panaši. Abu varomi galiniais ratais, o „Jaguar XFR“ pavarų dėžė visiškai automatinė, BMW M5 – elektroniškai valdoma mechaninė.

Šie modeliai demonstruoja puikius sportinius sugebėjimus, tačiau kelio nelygumus geriau įveikia „Jaguar“ negu kieta važiavimo maniera pasižymintis BMW M5. Vis tik iš to negalima spręsti, jog „bavaras“ yra nepatogus.

Kokie automobilių skirtumai?

Nors abu modeliai konceptualiai yra vienodi, tačiau M5 ir XFR vairavimo ypatybės itin skiriasi. BMW X5 žavi savo techniniais parametrais, o vairuotojas gali valdyti daugiau funkcijų negu rasite kompiuteriniame žaidime – nuo variklio galios iki pavarų dėžės veikimo. Kartais tai atrodo reikalinga tik ištikimiausiems technologijų gerbėjams.

„Jaguar“ negali pasigirti tokia elektronika, o šiame modelyje reguliuoti galima automobilio dinamiką ir nusistatyti sportinį režimą pavarų dėžei, t.y. ko labiausiai ir reikia.

Ieškome skirtumų toliau. „Jaguar XFR“ yra neįtikėtinai patogus ir galingas automobilis, o BMW M5 – taip pat neeilinis sedanas. Tą geriausiai išreiškia šio keturračio variklis – 5,0 l, V10, kurio gausmas skamba išties egzotiškai. Šio agregato maksimalus sukimo momentas yra 520 Nm, kuris pasiekiamas esant 6100 aps./min. Taigi maksimali motoro galia išvystymo laikantis viršutiniame apsukų diapazone.

O „Jaguaro“ variklis – 5,0 l, V8 – yra daug lankstesnis dėl to, kad maksimalus 625 Nm sukimo momentas pasiekiamas itin plačiame 2500–5000 aps./min. diapazone. Todėl susidaro įspūdis, kad greitas važiavimas „Jaguaru“ nereikalauja didelių pastangų, pavarų dėžė dirba be didesnių priekaištų. O norint išlaikyti tą patį tempą su BMW M5, reikia tiksliai ir tinkamai rinktis pavaras kone kiekviename posūkyje.

Tad jeigu veiksmas vyksta lenktynių trasoje ar tiesiame kelyje, aukštas apsukas mėgstantis BMW M5 yra pranašesnis, tačiau išsukus į gatves ar vingiuotame kelyje, persvara krypsta į „Jaguar XFR“ pusę.

Reikia pripažinti, kad BMW M5 modelyje jaučiamasi erdviau negu „Jaguar XFR“.

Verdiktas

Be abejonės, abu automobiliai kelia tik teigiamas emocijas, tačiau vertinant iš vairuotojo pozicijų, kuriam automobilis reikalingas kasdien, nugalėtojo laurai atitenka Didžiojoje Britanijoje pagamintam „Jaguar XFR“. Jis manevringesnis, o ir įsibėgėti reikia mažiau pastangų.

BMW X5 koziris – erdvesnis salonas, ypač automobilio gale, tačiau ir „Jaguare“ gali jaustis pakankamai patogiai.

Taigi prabangių sedanų klasėje „Britiška katė“ gali nurungti konkurentą iš Vokietijos. O laimėtojas, nors ir nedaug, dar sutaupo šiek tiek pinigų: BMW M5 kaina – nuo 329 tūkst. Lt, o „Jaguar XFR“ – nuo 324 tūkst. Lt.

BMW M5 vizitinė kortelė

Variklis: 10 cilindrų, 4999 cm³
Degalai: benzinas
Galia: 373 kW/507 AG/7750 aps./min.
Maksimalus sukimo momentas: 520 Nm/6100 aps./min.
Pavarų dėžė: 6 laipsnių mechaninė
Varantieji ratai: galiniai
Ilgis: 4855 mm
Plotis: 1846 mm
Aukštis: 1469 mm
Važiuoklės bazė: 2889 mm
Svoris: 1855 kg
Įsibėgėjimas iki 100 km/val.: 4,7 sek.
Vidutinės degalų sąnaudos: 14,8 l
Kaina: nuo 329 tūkst. Lt

„Jaguar XFR“ vizitinė kortelė

Variklis: 8 cilindrų, 5000 cm³
Degalai: benzinas
Galia: 375 kW/510 AG/6000-6500 aps./min.
Maksimalus sukimo momentas: 625 Nm/2500-5000 aps./min.
Pavarų dėžė: 6 laipsnių automatinė
Varantieji ratai: galiniai
Ilgis: 4961 mm
Plotis: 1877 mm
Aukštis: 1460 mm
Važiuoklės bazė: 2909 mm
Svoris: 1891 kg
Įsibėgėjimas iki 100 km/val.: 4,9 sek.
Vidutinės degalų sąnaudos: 12,5 l
Kaina: nuo 324 tūkst. Lt

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(1 žmogus įvertino)
5.0000

Atnaujinto „Lexus RX” testas: kai nesinori BMW arba „Mercedes-Benz“ specialiai „Motorams“ iš Ispanijos (141)

Ieškote pačio greičiausio SUV ? Tada jums – ‚ Lamborghini Urus “. Kažko pigiau? Tada „...

Atnaujinto „Toyota C-HR“ testas: spjūvis į praktiškus automobilius specialiai „Motorams“ iš Portugalijos (148)

Kai 2016 metais debiutavo mažiausias „Toyota“ gamos SUV „C-HR“, praktiškų automobilių...

Naujas „Subaru Forester“: ar mylėsi dar mane, lietuvi? specialiai „Motorams“ iš Latvijos (81)

Gerai pamenu, kada prieš 15 metų Lietuvoje „ Subaru Forester “ buvo vienas populiariausių...

Naujo „Renault Captur“ testas: kaip Lietuvos metų automobilis, tik geresnis specialiai „Motorams“ iš Graikijos (81)

Neseniai naują „ Renault Clio “ Lietuvos autožurnalistų komisija išrinko Metų automobiliu...

Naujo „Peugeot 208“ testas: pamatysite – visi tokiais važinėsime specialiai DELFI iš Portugalijos (3)

Dažnai sportuodama pro sporto klubo langus stebiu stovėjimo aikštelę ir įvairias joje kylančias...

Top naujienos

Skaudi netektis: mirė poetas Kęstutis Navakas papildyta šalies vadovų komentarais

Eidamas 56-uosius metus sekmadienį mirė poetas Kęstutis Navakas. Tai BNS patvirtino Lietuvos...

Nemokamų studijų vietų daugės penktadaliu, bet likusiesiems džiaugtis nėra ko (38)

Šiais metais studijos, palyginti su praėjusiaisiais, kainuos daugiau, tačiau daugės ir valstybės...

Kenčia, bet nedrįsta spręsti: ne vieną problemą išspręsti padės ginekologės, urologo ir seksologo patarimai (14)

Daugelį žmonių kamuoja problemos, susijusios su seksualiniu gyvenimu, tačiau paprašyti...

Narkobarono Pablo Escobaro našlė atvira: gyvenimas priminė kraupų žaidimą knygos ištrauka (16)

Victoria Eugenia Henao savo melodramatišką gyvenimo istoriją pasakoja atsiminimų knygoje „Mano...

Galingi ciklonai atkeliauja į Lietuvą: po rekordiškos šilumos užklups permainos (3)

Vakarų ir Šiaurės Europoje šią savaitę vėl siautės galingi ciklonai. Stipraus vėjo bei...

Meilė treneriui: Šaro interviu nutraukė „Žalgirio“ amerikiečių siautulys (9)

Šarūnas Jasikevičius duodamas interviu tiesioginiame eteryje po pergalės Karaliaus Mindaugo...

„Žalgirio“ rūbinėje – pagyros „sužvėrėjusiam“ Ulanovui ir pažadas stipriai atšvęsti (17)

„Pasižiūrėkite, kokie visi laimingi. Gruodį rūbinė būdavo kaip per laidotuves, o dabar visi...

Turtingųjų stovyklavimo ypatumai: palapinėse stovi plokščiaekraniai televizoriai, sofos ir net dušas (23)

„Ruoškis, važiuosim pirkti kupranugario“, – gaunu žinutę iš Mišelio, mano angliškai...

Aptiko naują virusą su mokslininkams nežinomais genais: pavadino jaravirusu (22)

Mokslininkai aptiko mįslingą virusą , kurio genomą, rodos, beveik visiškai sudaro iki šiol...

Santykių ekspertas pataria: kada tėvai kaimynystėje padės išgelbėti santuoką, o kada – sugadins gyvenimą (9)

Su vyru planuojame statyti namą labai arti tėvų. Turime sklypą, tačiau sudvejojome, ar priėmus...

|Maža didelių žinių kaina