Automobilių rinkoje nėra daug tradicinių sedanų, išvystančių 500 AG, tačiau jie išties ypatingi. BMW M5 ilgą laiką karaliauja savo klasėje, tačiau kaskart atsiranda konkurentų, bandančių karalių išversti iš sosto. „Audi“ šiam tikslui paruošė RS6, „Mercedes-Benz“ – „E 63 AMG“ modelį.
Jaguar XFR prieš BMW M5. carenthusiast.co.uk nuotr.

Šįkart į dvikovą su vokiečių gamybos keturračiu stoja britų gamybos „Jaguar XFR“. Abu šie modeliai išvysto 500 AG, abu varomi galiniais ratais ir abu priverčia plačiai šypsotis. Portalo „carenthusiast.co.uk“ žurnalistai pabandė išsiaiškinti, kuris iš automobilių geresnis.

Kokie automobilių panašumai?

Abu šie super sedanai slepia 500 „arkliukų“ po variklio gaubtu, o tokia galia priverčia automobilį bauginančiai akseleruoti. Paspaudus akseleratoriaus pedalą iki dugno, abu modeliai iki 100 km/val. įsibėgėja greičiau negu per 5 sek.

Šįkart nežymi persvara yra BMW pusėje, kuris įveikia varžovą rezultatu 4,7 sek. prieš 4,9 sek. Tačiau šį pranašumą sunku net įžiūrėti, o atsižvelgiant į tai, kad abiejų varžovų maksimalus greitis – 250 km/val. (ribojamas elektroniškai), pirmas raundas vertas lygiųjų.

Automobiliai yra skirti keturiems suagusiems, jų bagažinės talpa panaši. Abu varomi galiniais ratais, o „Jaguar XFR“ pavarų dėžė visiškai automatinė, BMW M5 – elektroniškai valdoma mechaninė.

Šie modeliai demonstruoja puikius sportinius sugebėjimus, tačiau kelio nelygumus geriau įveikia „Jaguar“ negu kieta važiavimo maniera pasižymintis BMW M5. Vis tik iš to negalima spręsti, jog „bavaras“ yra nepatogus.

Kokie automobilių skirtumai?

Nors abu modeliai konceptualiai yra vienodi, tačiau M5 ir XFR vairavimo ypatybės itin skiriasi. BMW X5 žavi savo techniniais parametrais, o vairuotojas gali valdyti daugiau funkcijų negu rasite kompiuteriniame žaidime – nuo variklio galios iki pavarų dėžės veikimo. Kartais tai atrodo reikalinga tik ištikimiausiems technologijų gerbėjams.

„Jaguar“ negali pasigirti tokia elektronika, o šiame modelyje reguliuoti galima automobilio dinamiką ir nusistatyti sportinį režimą pavarų dėžei, t.y. ko labiausiai ir reikia.

Ieškome skirtumų toliau. „Jaguar XFR“ yra neįtikėtinai patogus ir galingas automobilis, o BMW M5 – taip pat neeilinis sedanas. Tą geriausiai išreiškia šio keturračio variklis – 5,0 l, V10, kurio gausmas skamba išties egzotiškai. Šio agregato maksimalus sukimo momentas yra 520 Nm, kuris pasiekiamas esant 6100 aps./min. Taigi maksimali motoro galia išvystymo laikantis viršutiniame apsukų diapazone.

O „Jaguaro“ variklis – 5,0 l, V8 – yra daug lankstesnis dėl to, kad maksimalus 625 Nm sukimo momentas pasiekiamas itin plačiame 2500–5000 aps./min. diapazone. Todėl susidaro įspūdis, kad greitas važiavimas „Jaguaru“ nereikalauja didelių pastangų, pavarų dėžė dirba be didesnių priekaištų. O norint išlaikyti tą patį tempą su BMW M5, reikia tiksliai ir tinkamai rinktis pavaras kone kiekviename posūkyje.

Tad jeigu veiksmas vyksta lenktynių trasoje ar tiesiame kelyje, aukštas apsukas mėgstantis BMW M5 yra pranašesnis, tačiau išsukus į gatves ar vingiuotame kelyje, persvara krypsta į „Jaguar XFR“ pusę.

Reikia pripažinti, kad BMW M5 modelyje jaučiamasi erdviau negu „Jaguar XFR“.

Verdiktas

Be abejonės, abu automobiliai kelia tik teigiamas emocijas, tačiau vertinant iš vairuotojo pozicijų, kuriam automobilis reikalingas kasdien, nugalėtojo laurai atitenka Didžiojoje Britanijoje pagamintam „Jaguar XFR“. Jis manevringesnis, o ir įsibėgėti reikia mažiau pastangų.

BMW X5 koziris – erdvesnis salonas, ypač automobilio gale, tačiau ir „Jaguare“ gali jaustis pakankamai patogiai.

Taigi prabangių sedanų klasėje „Britiška katė“ gali nurungti konkurentą iš Vokietijos. O laimėtojas, nors ir nedaug, dar sutaupo šiek tiek pinigų: BMW M5 kaina – nuo 329 tūkst. Lt, o „Jaguar XFR“ – nuo 324 tūkst. Lt.

BMW M5 vizitinė kortelė

Variklis: 10 cilindrų, 4999 cm³
Degalai: benzinas
Galia: 373 kW/507 AG/7750 aps./min.
Maksimalus sukimo momentas: 520 Nm/6100 aps./min.
Pavarų dėžė: 6 laipsnių mechaninė
Varantieji ratai: galiniai
Ilgis: 4855 mm
Plotis: 1846 mm
Aukštis: 1469 mm
Važiuoklės bazė: 2889 mm
Svoris: 1855 kg
Įsibėgėjimas iki 100 km/val.: 4,7 sek.
Vidutinės degalų sąnaudos: 14,8 l
Kaina: nuo 329 tūkst. Lt

„Jaguar XFR“ vizitinė kortelė

Variklis: 8 cilindrų, 5000 cm³
Degalai: benzinas
Galia: 375 kW/510 AG/6000-6500 aps./min.
Maksimalus sukimo momentas: 625 Nm/2500-5000 aps./min.
Pavarų dėžė: 6 laipsnių automatinė
Varantieji ratai: galiniai
Ilgis: 4961 mm
Plotis: 1877 mm
Aukštis: 1460 mm
Važiuoklės bazė: 2909 mm
Svoris: 1891 kg
Įsibėgėjimas iki 100 km/val.: 4,9 sek.
Vidutinės degalų sąnaudos: 12,5 l
Kaina: nuo 324 tūkst. Lt

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

„Mitsubishi Eclipse Cross“ testas: užtemimas? Anaiptol (4)

Išvydus šį visiškai naujo „Mitsubishi“ kūrinio pavadinimą pirma į galvą šovusi mintis...

„Audi A7 Sportback” testas: neatsiejamas nuo trijų dalykų (21)

Penkerių durelių prabangus kupė automobilis – neatsiejama didžiosios vokiečių „premium“...

„Opel Insignia GSi“ testas: ar prisimenate šį vardą? specialiai „Motorams“ iš Marselio (27)

1984-ieji. Vakarų Europoje dominuoja hečbekai, o karščiausias jų – „Volkswagen Golf GTI“....

„SsangYong Rexton“ testas: visureigis be kabučių (20)

Jei seniai domėjotės naujo automobilio pirkimu, galite nemaloniai nustebti – gerai sukomplektuoto...

„Citroen C3 Aircross“ testas: žanro klasika, bet kitaip (11)

Prieš jūsų akis – dar vienas moderniausio žanro klasikos pavyzdys. Žanras – vienatūrių...

Top naujienos

Seimo lenkai reikalauja uždrausti abortus: kam dar nesudrebės ranka (34)

Didžiausių Seimo frakcijų – tiek pozicijoje, tiek opozicijoje – vadovai nepalaiko siūlymo...

Teodoras Medaiskis. Iš pensijų fondų ir „Sodros“ du procentus atims. O kam atiduos? (54)

Bene labiausiai ir ilgiausiai valstiečių garsinama priežastis, kodėl reikalinga pensijų reforma...

Artėjant vasariškam savaitgaliui – įspėjimas ketinantiems keliauti į pajūrį (47)

Visą savaitę Lietuvos nepaliekantys niūrūs orai ir iš dangaus retkarčiais prapliumpantis...

Gyvai / Intriguojantis LKL ketvirtfinalio mūšis: „Šiauliai“ – „Lietkabelis“ tiesioginė rungtynių transliacija (2)

Įsibėgėjusiame „Betsafe–LKL“ ketvirtfinalio etape – lemiamų kovų metas: serijoje iki...

Įtampa neatslūgsta: prieš viršūnių susitikimą Šiaurės Korėja kelia reikalavimus (5)

Šiaurės Korėjos žiniasklaida sugriežtino savo retoriką Pietų Korėjos ir jos bendrų karinių...

„Betsafe-LKL“ čempionato ketvirtfinalio rungtynės: „Pieno žvaigždės“ - „Neptūnas“ (2)

„Betsafe-LKL“ čempionato ketvirtfinalio rungtynės: „Pieno žvaigždės“ - „Neptūnas“....

Skęstantis automobilis: kaip iš jo išsigelbėti

Nesuvaldžius automobilio galima nulėkti tiesiai į vandens telkinį. Gelbėtojai sako, kad tokiems...

Iš šeimos namų liko tik degėsių krūva ir neviltis: prašo gyventojų pagalbos (12)

Gegužės 20 d. vakare Juodupės miestelio Palangos gatvėje kilęs pražūtingas gaisras...

Policija prašo padėti surasti iš namų pabėgusius 5 paauglius (53)

Gegužės 21 d. Prienuose iš namų pabėgo penki paaugliai. Berniukai iš namų bėga ne pirmą...

Palangos verslininkai skundžiasi dar neprasidėjus sezonui (64)

Nors vasara dar neprasidėjo, tačiau Palangoje veikiantys verslininkai jau pradėjo skųstis...