aA
Automobilių rinkoje nėra daug tradicinių sedanų, išvystančių 500 AG, tačiau jie išties ypatingi. BMW M5 ilgą laiką karaliauja savo klasėje, tačiau kaskart atsiranda konkurentų, bandančių karalių išversti iš sosto. „Audi“ šiam tikslui paruošė RS6, „Mercedes-Benz“ – „E 63 AMG“ modelį.
Jaguar XFR prieš BMW M5. carenthusiast.co.uk nuotr.
Jaguar XFR prieš BMW M5. carenthusiast.co.uk nuotr.

Šįkart į dvikovą su vokiečių gamybos keturračiu stoja britų gamybos „Jaguar XFR“. Abu šie modeliai išvysto 500 AG, abu varomi galiniais ratais ir abu priverčia plačiai šypsotis. Portalo „carenthusiast.co.uk“ žurnalistai pabandė išsiaiškinti, kuris iš automobilių geresnis.

Kokie automobilių panašumai?

Abu šie super sedanai slepia 500 „arkliukų“ po variklio gaubtu, o tokia galia priverčia automobilį bauginančiai akseleruoti. Paspaudus akseleratoriaus pedalą iki dugno, abu modeliai iki 100 km/val. įsibėgėja greičiau negu per 5 sek.

Šįkart nežymi persvara yra BMW pusėje, kuris įveikia varžovą rezultatu 4,7 sek. prieš 4,9 sek. Tačiau šį pranašumą sunku net įžiūrėti, o atsižvelgiant į tai, kad abiejų varžovų maksimalus greitis – 250 km/val. (ribojamas elektroniškai), pirmas raundas vertas lygiųjų.

Automobiliai yra skirti keturiems suagusiems, jų bagažinės talpa panaši. Abu varomi galiniais ratais, o „Jaguar XFR“ pavarų dėžė visiškai automatinė, BMW M5 – elektroniškai valdoma mechaninė.

Šie modeliai demonstruoja puikius sportinius sugebėjimus, tačiau kelio nelygumus geriau įveikia „Jaguar“ negu kieta važiavimo maniera pasižymintis BMW M5. Vis tik iš to negalima spręsti, jog „bavaras“ yra nepatogus.

Kokie automobilių skirtumai?

Nors abu modeliai konceptualiai yra vienodi, tačiau M5 ir XFR vairavimo ypatybės itin skiriasi. BMW X5 žavi savo techniniais parametrais, o vairuotojas gali valdyti daugiau funkcijų negu rasite kompiuteriniame žaidime – nuo variklio galios iki pavarų dėžės veikimo. Kartais tai atrodo reikalinga tik ištikimiausiems technologijų gerbėjams.

„Jaguar“ negali pasigirti tokia elektronika, o šiame modelyje reguliuoti galima automobilio dinamiką ir nusistatyti sportinį režimą pavarų dėžei, t.y. ko labiausiai ir reikia.

Ieškome skirtumų toliau. „Jaguar XFR“ yra neįtikėtinai patogus ir galingas automobilis, o BMW M5 – taip pat neeilinis sedanas. Tą geriausiai išreiškia šio keturračio variklis – 5,0 l, V10, kurio gausmas skamba išties egzotiškai. Šio agregato maksimalus sukimo momentas yra 520 Nm, kuris pasiekiamas esant 6100 aps./min. Taigi maksimali motoro galia išvystymo laikantis viršutiniame apsukų diapazone.

O „Jaguaro“ variklis – 5,0 l, V8 – yra daug lankstesnis dėl to, kad maksimalus 625 Nm sukimo momentas pasiekiamas itin plačiame 2500–5000 aps./min. diapazone. Todėl susidaro įspūdis, kad greitas važiavimas „Jaguaru“ nereikalauja didelių pastangų, pavarų dėžė dirba be didesnių priekaištų. O norint išlaikyti tą patį tempą su BMW M5, reikia tiksliai ir tinkamai rinktis pavaras kone kiekviename posūkyje.

Tad jeigu veiksmas vyksta lenktynių trasoje ar tiesiame kelyje, aukštas apsukas mėgstantis BMW M5 yra pranašesnis, tačiau išsukus į gatves ar vingiuotame kelyje, persvara krypsta į „Jaguar XFR“ pusę.

Reikia pripažinti, kad BMW M5 modelyje jaučiamasi erdviau negu „Jaguar XFR“.

Verdiktas

Be abejonės, abu automobiliai kelia tik teigiamas emocijas, tačiau vertinant iš vairuotojo pozicijų, kuriam automobilis reikalingas kasdien, nugalėtojo laurai atitenka Didžiojoje Britanijoje pagamintam „Jaguar XFR“. Jis manevringesnis, o ir įsibėgėti reikia mažiau pastangų.

BMW X5 koziris – erdvesnis salonas, ypač automobilio gale, tačiau ir „Jaguare“ gali jaustis pakankamai patogiai.

Taigi prabangių sedanų klasėje „Britiška katė“ gali nurungti konkurentą iš Vokietijos. O laimėtojas, nors ir nedaug, dar sutaupo šiek tiek pinigų: BMW M5 kaina – nuo 329 tūkst. Lt, o „Jaguar XFR“ – nuo 324 tūkst. Lt.

BMW M5 vizitinė kortelė

Variklis: 10 cilindrų, 4999 cm³
Degalai: benzinas
Galia: 373 kW/507 AG/7750 aps./min.
Maksimalus sukimo momentas: 520 Nm/6100 aps./min.
Pavarų dėžė: 6 laipsnių mechaninė
Varantieji ratai: galiniai
Ilgis: 4855 mm
Plotis: 1846 mm
Aukštis: 1469 mm
Važiuoklės bazė: 2889 mm
Svoris: 1855 kg
Įsibėgėjimas iki 100 km/val.: 4,7 sek.
Vidutinės degalų sąnaudos: 14,8 l
Kaina: nuo 329 tūkst. Lt

„Jaguar XFR“ vizitinė kortelė

Variklis: 8 cilindrų, 5000 cm³
Degalai: benzinas
Galia: 375 kW/510 AG/6000-6500 aps./min.
Maksimalus sukimo momentas: 625 Nm/2500-5000 aps./min.
Pavarų dėžė: 6 laipsnių automatinė
Varantieji ratai: galiniai
Ilgis: 4961 mm
Plotis: 1877 mm
Aukštis: 1460 mm
Važiuoklės bazė: 2909 mm
Svoris: 1891 kg
Įsibėgėjimas iki 100 km/val.: 4,9 sek.
Vidutinės degalų sąnaudos: 12,5 l
Kaina: nuo 324 tūkst. Lt

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(1 žmogus įvertino)
5.0000

Atnaujinto „Citroën C5 Aircross“ testas: terapinis automobilis irzliems (arba kaip atsipalaiduoti prie vairo)

Esu įsitikinęs, kad jei norite ramybės prie vairo, tai jums – tiesiu taikymu į „ Citroën “...

„Porsche“ kartu su „Taycan Sport Turismo“ pristatė iki šiol nematytą sprendimą

Prie „ Porsche Tycan“ elektromobilių šeimos prisijungė trečiasis narys „Cross Turismo“....

Naujo „Toyota bZ4X“ testas: konkurentus pasiuntė į elektros kėdę

Didžiausias pasaulyje automobilių gamintojas „Toyota“ pristatė pirmąjį savo sukurtą...

Naudoto „Kia Sportage“ testas: sužinokite kuo jis geresnis už kitus ir kodėl toks populiarus (1)

Ketvirtos kartos „ Kia Sportage “ buvo gaminamas nuo 2015 iki 2021 metų (atnaujintas 2018...

Naujo „Nissan Juke Hybrid“ testas: veikia gerai lyg „Prius“

Antros kartos „ Nissan Juke “ debiutavo 2018 metais ir, žinoma, jo laukė kur kas didesni...

Top naujienos

Politologas: Landsbergio atostogos tokiu metu yra skandalas

Mykolo Romerio universiteto (MRU) politologas Virgis Valentinavičius Žinių radijo laidoje...

Vladimiras Laučius. Liberum veto Europoje tarnauja Rusijos interesams

Europos Sąjungos užsienio ir saugumo politika Rusijos karinės ekspansijos akivaizdoje tampa tokia...

Jau liepsnoja ir Rusija? Maskva apkaltino Ukrainą, kad apšaudė gyvenamuosius rajonus Belgorode (5)

Rusija skelbia užėmusi visą Luhansko sritį, sprogimai griaudėjo net pačioje Rusijoje, skelbia...

Ekonomistas Bartkus: Vakarų Europoje labai rimtai svarstomas katastrofinis scenarijus (1)

Jei Rusija visiškai sustabdytų gamtinių dujų tiekimą Europai, daug dujų suvartojančios...

Zelenskis sureagavo į Lukašenkos pareiškimus: paskutiniai signalai labai pavojingi (1)

Ukrainos prezidentas Volodymyras Zelenskis Vakarų nepripažįstamo Baltarusijos lyderio Aliaksandro...

Delfi PliusJustina Maciūnaitė

NT rinkos žaizda, kuri būsto pirkėjams darosi vis skaudesnė: tapome situacijos įkaitais

Tie, kurie pastarąjį pusmetį ieškojo naujos statybos buto, pastebėjo, kad pasirinkimo – itin...

Rusijoje mirė garsus mokslininkas, pareigūnų išvežtas iš ligoninės

Žinomas rusų mokslininkas Dmitrijus Kolkeris, nepagydomai sirgęs vėžiu, mirė praėjus dviem...

Karas Ukrainoje. Karo ekspertai įvertino Rusijos laimėjimus ir įspėjo dėl tolesnio puolimo Ukraina: netrukus pasaulis pamatys pirmąsias mūsų pergales (2)

JAV Karo studijų instituto (ISW) ataskaitoje rašoma, kad užėmę Lysyčanską Rusijos kariai ,...

Apleistų sklypų savininkai jau sulauks baudų: kokios jos ir už kokio aukščio žolę

Visą birželį Panevėžyje ieškoję apleistų privačių sklypų, matavę nešienaujamos žolės...

Po neplanuotai sujauktos kelionės – ryžtas kautis: Maskvytis mėgausis atmosfera

Lietuvos krepšinio rinktinė pirmadienį Klaipėdoje žais paskutines F grupės rungtynes su Čekijos...