Naujasis „Audi A6 allroad“ iš tiesų kelia daug klausimų, o paprasčiausias būdas rasti atsakymus yra sėsti prie jo vairo. Porą dienų padraugavus su šiuo universalu, abejonių praktiškai nelieka – tai vienas labiausiai išbaigtų ir itin mažai silpnų vietų turintis automobilis, su kuriuo nesinori skirtis.

Pirmose straipsnio eilutėse minimi skaičiai – tai galingiausio „dyzelio“ charakteristikos. Juokaujant galima pasakyti, kad „Audi“ šią versiją galėjo pavadinti „S6 allroad“ – juk toks pat variklis suka sportiškiausios Q5 SUV visureigio versijos SQ5 TDI ratus ir tai yra pirmasis „Audi“ S šeimos dyzelinis modelis.

Be šios versijos variklių gamoje – dar trys „trilitriniai“ pasirinkimai. Benzininis 3.0 TFSI išvysto 310 AG ir maksimalų 440 Nm sukimo momentą. O dyzelinis 3.0 TDI turi dar dvi silpnesnes versijas (204 arba 245 AG).

Lietuvoje turėjome džiaugsmo išbandyti ne patį galingiausią, o tarpinį variantą, generuojantį 245 AG ir įspūdingą maksimalų 580 Nm sukimo momentą (esant 1750-2500 aps./min.). Manoma, kad tai bus populiariausia „A6 allroad“ versija.

Važiavimas – be ribų

2000 m. debiutavęs pirmasis „A6 allroad“ buvo populiarus kaip medžiotojų ar gylyn į gamtos glėbį mėgstančių leistis vairuotojų automobilis. Nors dabar pravažumo galimybės nesumažėjo, tačiau jo funkcija kiek pasikeitė. Jis nebėra toks grubus, tad tinka ir solidžiam verslininkui, ir šeimyninei išvykai.

Padidinto pravažumo „A6 Avant“ universalo versija yra 4,94 m ilgio, 1,9 m pločio ir 1,47 m aukščio (+6 cm lyginant su „Avant“). Lyginant su pirmtaku, naujasis „A6 allroad“ yra šiek tiek ilgesnis (+0,6 cm) ir platesnis (+3,6 cm). Važiuoklės bazė išaugo 7,2 cm, iki 2,91 m, tačiau šis skaičius nieko nesako tol, kol neatsisėdi ant galinės sėdynės. Čia erdvės tiek, kad galėtumėte surengti vakarėlį su šokiais. O jeigu keliauti mėgstate labiau nei šokti, įsivaizduokite, kaip atrodo 1680 l talpa – būtent tiek turto telpa šio universalo bagažo skyriuje.

Jokių kompromisų. Vadovaudamiesi tokiu šūkiu „Audi“ specialistai rūpinosi salono medžiagų kokybe. Neperdedant galima pasakyti, kad salonas įrengtas be jokių priekaištų. Minkšto plastiko ir odos paviršiai malonūs liesti, o medžio imitacija puikiai dera su ruda, specialiai šiam modeliui sukurta „Java Brown“ kėbulo spalva.

„Audi“ giriasi, kad automobilio ekonomiškumas, priklausomai nuo versijos, sumažėjo iki 20 proc. Prie to prisidėjo taupesni varikliai bei tai, kad aliuminio komponentai sudaro apie 20 proc. kėbulo. Šis sprendimas „A6 allroad“ palengvino 70 kg.

Vairuotojas gali pasijusti tarsi visagalis automobilio valdovas ir rinktis iš įvairiausių važiavimo režimų. Mėgstantiems skaičiuoti, kiek degalų pavyko sutaupyti, patiks važinėti ekonomišku „Efficiency“, ieškantys iššūkių bekelėje ir nebijantys rizikuoti tokio brangaus automobilio „sveikata“ leisis į nuotykius su „Allroad“ režimu, o energingo važiavimo entuziastai pajus, kad nieko geriau už „Dynamic“ funkciją nėra.

Iš tiesų, tai – itin įvairiapusis automobilis, o prie tokio įspūdžio nemaža dalimi prisideda jau standartinėje įrangoje esanti „Air suspension“ važiuoklė. Pažodinis šios „Audi“ inovacijos vertimas į lietuvių kalbą skambėtų kiek juokingai – „oro pakaba“, vis dėlto toks pavadinimas pakankamai tiksliai apibūdina važiavimo savybes. Standartiniais 18 colių ratais „apautas“ „A6 allroad“ rieda taip, tarsi „pasikinkęs“ skraidantį kilimą sklęstų ore – jaučiamos tik didesnės duobės kelyje, o važiuoti malonu net ir senamiesčio grindiniu.

Nors automobilio prošvaisa išties nemenka – 185 mm, vis dėlto vairuotojas, rinkdamasis važiavimo režimus, gali ją reguliuoti. Pavyzdžiui, važiuojant dideliu greičiu „A6 allroad“ automatiškai pažemėja 15 mm, o važiuojant prastu keliu galima automobilį pakelti 35 mm. Be to, dar yra bekelės funkcija, kuri automatiškai prilėtina automobilį, jei reikia kopti į kalną, ir rodo pasvirimo kampus.

Butas ar automobilis?

Kalbėti apie „A6 allroad“ konkurentus nėra paprasta. Pagrindiniai „Audi“ varžovai BMW ir „Mercedes-Benz“ nieko panašaus savo gamose neturi. Galima sakyti, kad „A6 allroad“ atlieka panašias funkcijas kaip ir „Volvo XC70“, tačiau „vokietis“ yra gerokai brangesnis.

„Audi A6 allroad“ Lietuvoje kainuoja nuo 194 255 Lt. Mūsų išbandyta versija buvo aprūpinta įvairiausia įranga ir automobilis įkainotas 277 tūkst. Lt. Už tiek galima nusipirkti neprastą butą ar net kotedžą priemestyje. Taigi ką rinktis – butą ar automobilį? Vis dėlto potencialus tokio automobilio pirkėjas neturėtų kelti panašių klausimų – jis turėtų būti apsirūpinęs ne tik gyvenamąja vieta, bet ir gauti solidžias pajamas.

„Audi A6 allroad“ vizitinė kortelė

Variklio darbinis tūris: 2967 cm3
Degalai: dyzelinas
Galia: 180 kW/245 AG/4000-4500 aps./min.
Maksimalus sukimo momentas: 580 Nm/1750-2500 aps./min.
Pavarų dėžė: 7 laipsnių automatinė
Varantieji ratai: 4x4
Ilgis: 4940 mm
Plotis: 1898 mm
Aukštis: 1452 mm
Važiuoklės bazė: 2905 mm
Prošvaisa: 185 mm
Svoris: 1855 kg
Įsibėgėjimas iki 100 km/val.: 6,6 sek.
Maksimalus greitis: 236 km/val.
Vidutinės degalų sąnaudos: 6,3 l/100 km
CO2 emisija: 194 g/km
Bagažinės tūris: 565/1680 l
Kaina: 277 tūkst. Lt (bazinė versija – nuo 194 255 Lt)

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (227)