aA
Nuo 2014 metų gaminamas paskutinės kartos „Passat“ savo antrąją gamybos ciklo dalį pasitinka atnaujintas, yra populiariausias D segmento automobilis Europoje, o konkurentų vis mažiau.

Kai prieš penkis metus testavau tada tik pasirodžiusį naujos kartos „Passat“ (apžvalgą galite perskaityti čia), jam neslėpiau simpatijų – didelis sedanas buvo viena koja „premium“ segmente tiek savo subalansuota išvaizda, tiek važiavimo savybėmis, tiek ir pažangia multimedijos sistema.

Bet vos penki metai ir pasaulis verčiasi žemyn galva. Dideli sedanai lieka aktualūs tik korporatyviniams pirkėjams, o konkurencija segmente tampa gerokai mažesnė. Kaip visada stabiliai laikosi žemesnės grandies biurokratams valstybiniuose konkursuose parduodamas „Škoda Superb“... ir daugiau kaip ir nėra apie ką rašyti (kalbant apie didesnius pardavimus), išskyrus jo bendrąplatformį „Passat“.

Neseniai pasirodė „Toyota Avensis“ modelį pakeitęs „Camry“, bet akivaizdu, kad tai – ne konkurentas, nes pastarasis akivaizdžiai stengsis vilioti pirkėjus savo išskirtinumu ir „Lexus“ artimomis technologijomis (kaip jam tai seksis – kitas klausimas). Dar vienas toks „noriu būti premium“ yra „Peugeot 508“, bet tai daugiau tinka tik kalbant apie kainą, nes daugiau svaresnių priežasčių, pagrįsti šias ambicijas, nematyti. Yra ir tokie modeliai kaip „Renault Talisman“, „Ford Mondeo“, „Opel Insignia“, bet visgi apie ką mes čia? Apsidairykite gatvėje ar daug jų matote? Taigi – šiandien visiems reikia SUV.

Jei kalbėti faktais, tai pernai Lietuvoje parduoti 745 „Passat“ (ir 142 „Arteon“), 508 „Superb“, 425 „Avensis“ (tebūnie jam lengva žemelė), 214 „Opel Insignia“ ir 184 „Subaru Outback“ – visų kitų šio segmento modelių pardavimai vos peržengia ar net nesiekia 50 vienetų per metus. Žinoma, visada smagu turėti alternatyvas, bet panašu, kad ir patys gamintojai Europoje vynioja savo D segmento sedanų ir universalų programas.

Tad žiūrime ką turime – vidutinės ir didelės klasės ir ne premium segmento sedano ir universalo sinonimu Europoje realiai lieka „Passat“ ir jam giminingas „Superb“. O kiti – tik rangu aukštesni to paties koncerno „Audi“ A4 ir A6 modeliai, 3 ir 5 serijos BMW ir C bei E klasės „Mercedes“. Tad niekur nesidėsi – norint išlikti šiame segmente, turi siūlyti viską geriausią. Ir atnaujintas „Passat“ tikrai turi ką pasiūlyti.

Nuo šiol jis mūsų rinkoje parduodamas dviejų skirtingų komplektacijų – „Business“ ir „Executive“, taip pat papildomai galima „R-Line“ apdaila. Visi modeliai turi LED žibintus, pabrėžiant modelio vardą dabar jis užrašytas plačiai per vidurį ant bagažinės durelių. Dar pasikeitė buferiai ir išvaizdoje atsirado efektinga žalia „Bottle Green“ spalva.

Atnaujintas "Volkswagen Passat": ar atsiras alternatyva?
Atnaujintas "Volkswagen Passat": ar atsiras alternatyva?
© Jurgis Paplaitis

Salone pasikeitimų nėra daug. Vienas pastebimesnių – analoginį laikrodį pakeitęs modelio pavadinimo užrašas, taip pat naujos išvaizdos vairas. Dar naujos apdailos kombinacijos, skaitmeninis, keičiamos išvaizdos ir didesnės raiškos nei anksčiau ekranas.

Žinoma, ir dar daugiau junglumo paslaugų su „We Connect“ – nuo nuotolinio automobilio atrakinimo, informacijos apie jį pateikimo (veikia Lietuvoje) iki nemokamo parkavimo ir prekių pristatymo į paliktą automobilį (neveikia Lietuvoje). Taip pat ir „Hello, Volkswagen“ – pagrindinių funkcijų valdymas įprastomis komandomis, kadangi balso komandos realiu laiku yra apdorojamos debesijos duomenų bazėje (sistema veikia ir be interneto, tik supranta mažiau komandų).

Galios departamente vienas įdomesnių – 160 kW (218 AG) iš tinklo įkraunamas „Passat GTE” su 13 kWh talpos akumuliatoriumi (buvo 9,9 kWh), galintis iki 56 kilometrų (gamintojo duomenimis, WLTP) nuvažiuoti vien tik elektra. Benzininiai TSI motorai pasiekia nuo 150 iki 272 AG – akivaizdu, kad pats paklausiausias bus bazinis variklis. Dyzeliniai TDI motorai pasiekia nuo 120 iki 240 AG – iš jų labiausiai išsiskiria naujas „2.0 TDI Evo“ 150 AG variklis, pasižymintis itin maža CO2 emisija (tam naudojamas dvigubas SCR sistemos konverteris ir dvigubas „AdBlue“ tirpalo dozavimas).

Daugiau apie atnaujintą „Volkswagen Passat“, kurio kaina prasideda nuo 25 830 eurų, žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

„Motorai“
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(10 žmonių įvertino)
3.2000

Elektrinio „Mini Cooper SE“ testas: mini atstumas, maksi malonumas (17)

Kas bendro tarp naujo elektrinio „ Mini Cooper SE “ ir dar 2013 metais debiutavusio, mūsų...

„CF Moto 650MT“ testas: naujas motociklas už naudoto kainą (5)

5900 eurų už naują kelioninį motociklą, kai klasės konkurentai kainuoja mažiausiai 2000 eurų...

Išbandėme geidžiamiausią pasaulio elektromobilį: naujo „Volkswagen ID.3“ testas Specialiai Delfi iš Vokietijos (93)

„Volkswagen“ , pasiryžusi atitaisyti praeities nuodėmes ir pasukti kardinaliai skirtingu keliu...

Naujojo „Peugeot e-208“ testas: šeimos pagrandukas, kuris gali nustebinti (32)

Nors elektromobiliai vis dar nėra pripažįstami taip, kaip įprastais degalais varomi automobiliai,...

Naujo „Škoda Octavia“ testas: praktiškas pasirinkimas (57)

Lietuvoje „ Škoda Octavia “ yra vienas segmento lyderių, šia vieta besidalijantis su „ Toyota...

Top naujienos

Su trečdaliu darbuotojų dėl įmonėje įsisukusio koronaviruso likęs vadovas: tokios situacijos nelinkime niekam (24)

Šiaulių tekstilės įmonėje „ Interscalit “ dėl plintančios koronaviruso infekcijos šiandien...

Į kapines karsto neįleidęs Marijampolės rajono kunigas – atleistas, jo išsižada jau trečia parapija (147)

Karsto į kapines neleidęs įnešti Skardupių kunigas Algirdas Kanapka atleistas iš pareigų....

Skvernelis pasisakė apie koronaviruso rekordą: esame pasiruošę ir žinome, ką daryti (207)

Paskelbus paskutinius užsikrėtusiųjų koronavirusu rezultatus savo nuomonę išsakė ir premjeras...

Užkalnis: ar dar nenusibodo kvepalų apžvalgos? (4)

Pasakysiu štai ką: penktadienio vakaras arba šeštadienio rytas, kai rašau apie dar vienus...

Rekordas: tokio užsikrėtimų koronavirusu skaičiaus Lietuvoje nebuvo nuo balandžio (635)

Lietuvoje per paskutinę parą nustatyta 99 nauji koronaviruso atvejai, praneša Nacionalinis...

Aleksejus Navalnas pranešė apie savo būklę: jau vaikšto pats (68)

Putino kritikas Aleksejus Navalnas savo socialinio tinklo paskyroje pasidalino nuotrauka, kurioje...

Jeigu norite tobulos švaros virtuvėje, sekite šiuo grafiku: ką turite daryti kasdien, ir ką galima atidėti šeštadieniui (16)

Virtuvė – namų širdis, viena iš dažniausiai naudojamų patalpų namuose. Kita vertus, būtent...

Indijos akibrokštas įsiutino Kiniją: tai – raudona linija, už kurią Pekinas neatleis (116)

Per praėjusią savaitę vykusias laidotuves kalnuotoje šiaurinės Indijos vietovėje vienas iš...

57 iš rekordinio koronavirusu užsikrėtimų skaičiaus siejami su židiniais (41)

Nacionalinis visuomenės sveikatos centras ( NVSC ) informuoja, kad per praėjusią parą Lietuvoje...

Koronaviruso skaičiams kylant Sinkevičius – apie nuotaikas Europoje: niekas nenori sugrįžti prie karantino (10)

Nors Lietuvos ekonomika nuo pandemijos nukentės bene mažiausiai Europos Sąjungoje ( ES ), ji gaus...

|Maža didelių žinių kaina