aA
Drąsiai galima sakyti, kad gyvename krosoverių ir SUV eroje. Kiekvienas gamintojas gali pasiūlyti tiek mažesnių, tiek didesnių miesto visureigiais vadinamų automobilių. 2015-aisias metais „Renault“ savo šeimą papildė krosoveriu „Kadjar“. Gamintojas teigia, kad šis modelis pateisino lūkesčius ir sulaukė beveik pusės milijono pirkėjų visame pasaulyje. 2018-aisiais šis modelis buvo atnaujintas, tad koks yra „Kadjar“ feisliftas?
Atnaujintas "Renault Kadjar"
© Jurgis Paplaitis

Renault Kadjar“ priskiriamas vidutinio dydžio krosoveriams, kaip ir „Nissan Qashai“, „Kia Sportage“, „Honda HR-V“, „Peugeot 3008“ ir kt. Tiesa, niekam ne paslaptis, kad „Renault“ bendradarbiauja su „Nissan“, tad prieš kalbant apie „Kadjar“ negalima nepaminėti, kad tai beveik tas pats „Qashqai“. Tačiau jie turi ir šiokių tokių skirtumų.

Panašūs, bet skirtingi

Žinoma, nors ir „Kadjar“, ir „Qashqai“ formos yra panašios, juk beveik tas pats modelis, vis tik „Kadjar“ formos aptakesnės bei apvalesnės. Priekiniai ir galiniai buferiai taip pat išskiria šiuos modelius, „Kadjar“ priekiniai ir galiniai žibintai – apvalesni.

Jei pakeltumėte variklio gaubtą, galėtumėte pažaisti žaidimą „rask penkis skirtumus“. Mat „Renault“ ir „Nissan“ aljansas susitarė, kad abu šie modeliai turės tuos pačius benzininius 1,3 l keturių cilindrų turbininius variklius, generuojančius 140 AG arba 160 AG. Galima pasirinkti ir 1,5 l turbodyzelinį variklį, su 114 AG arba 150 AG. Tačiau bandytas modelis buvo varomas benzinu ir turėjo 140 AG.

Transmisija su pavaromis

Beje, nors tiek „Kadjar“, tiek „Qashqai“ modeliai dalinasi tuo pačiu varikliu, automobilių pavarų dėžės kitokios. „Nissan“ modelyje įmontuota automatinė bepakopė CVT pavarų dėžė, o „Renault“ turi dvigubos sankabos pavarų dėžę. Važiuojant užmiestyje tiek viena, tiek kita pavaras keičia gana švelniai, tačiau „Kadjar“ gavo daugiau simpatijų dėl pajudėjimo iš vietos ir atsako į akceleratoriaus pedalą. „Renault“ modelis į akceleratoriaus pedalo paspaudimą reaguoja šiek tiek greičiau ir bėgėjasi ganėtinai švelniai – nešoka į priekį lyg pabudintas iš miego.

Tačiau važiuojant nelygumų turinčiu keliu, „Kadjar“ nėra pats minkščiausias ir komfortiškiausias automobilis, todėl nelygumai jaučiami. Visgi sukant posūkius, automobilis išlieka gana standus ir į šonus svyra minimaliai. Kalbant apie „Qashqai“, negalima nepaminėti, kad pastarasis turi dar šiek tiek kietesnę važiuoklę, todėl šiuo atžvilgiu „Kadjar“ šiek tiek pranašesnis.

Pliusas – kuklumas

Nors iš pradžių atrodo, kad kalbėti apie degalų sąnaudų skirtumus nėra prasmės, juk variklis tas pats, tačiau skirtingos pavarų dėžės vis tik turi tam įtakos. Benzininis „Renault Kadjar“ degalams nėra toks reiklus kaip „Qashqai“. Galbūt taip yra būtent dėl mažesnio uždelsimo pradedant važiuoti, tačiau važiuojant mišriomis sąlygomis, „Kadjar“ po 128 kilometrų rodė 6,6 l/ 100 km vidutines sąnaudas. Užmiestyje rodikliai nukrito iki 5,9 l, o mieste varijavo nuo 6,9 l iki 7,4 l.

Įsėdus į „Kadjar“ galima pastebėti ne tik panašumų į „Qashqai“, bet ir skirtumų. „Renault“ pasirinko lietimams jautrų multimedijos valdymą, o „Nissan“ įdėjo daugiau fizinių mygtukų.

„Renault Kadjar“ priskiriamas prie vidutinių krosoverių ir yra 4489 mm ilgio, 1556 mm pločio ir 1613 mm aukščio, o bagažinės talpa 472 l, kuri atlenkus galines sėdynes padidėja iki 1478 l.

„Renault Kadjar“ kainos prasideda nuo 18053 eurų – 729 eurais mažiau, nei artimiausias konkurentas „Qashqai“.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(8 žmonės įvertino)
3.2500

Hibridinio „Toyota Camry“ testas: sudie, dyzeli – labas, hibride! specialiai „Motorams“ iš Kroatijos (58)

Kai prieš metus buvo oficialiai paskelbta, kad stabdoma „ Toyota Avensis “ gamyba, pasitvirtino...

Palygino dvi legendas: „Subaru Outback“ prieš „Volkswagen Passat Alltrck“ (5)

1,5 mln. – skaičius, leidžiantis susidaryti SUV automobilių populiarumo mastą Europoje. Šis...

Atnaujinto „Renault Kadjar“ testas: rado būdą konkuruoti – tapo švelnesnis ir ne toks reiklus (12)

Drąsiai galima sakyti, kad gyvename krosoverių ir SUV eroje. Kiekvienas gamintojas gali...

Superautomobilio „McLaren 720S Spyder“ testas: ką gaunate už 280 000 eurų? specialiai „Motorams“ iš Rygos (10)

Tragiškai žuvęs legendinis Airtonas Sena, „Profesorius“ Alanas Prostas ir neseniai mus palikęs...

Naujo „Porsche 911“ testas, arba ar įmanoma legendiniam modeliui rasti konkurentų specialiai DELFI iš Atėnų (9)

Yra dalykų, kuriuos patobulinti labai sudėtinga. Ir „ Porsche 911 “ – vienas tokių....

Top naujienos

Pasidalino abituriento rašiniu: šimtukininkas, olimpiadininkas, o egzamino neišlaikė (412)

Į DELFI redakciją kreipėsi abituriento, kuris neišlaikė valstybinio lietuvių kalbos ir...

Naujų mokesčių vajus: automobilių ir NT savininkai gali pradėti skaičiuoti (422)

Premjeras Saulius Skvernelis antradienį dar kartą pareiškė, kad nuo 2020 metų keisis...

Kaune gimė rekordinio svorio berniukas: patyrę medikai neprisimena tokio atvejo (30)

Praėjusį savaitgalį Kaune, Krikščioniškuosiuose gimdymo namuose gimė 6060 g sveriantis, 56 cm...

Po įspėjamųjų Korėjos šūvių – atsakas: Rusija ir Kinija paskelbė apie pirmą bendrą patruliavimo misiją papildyta 9.38 (140)

Kinija trečiadienį pareiškė, kad jos pirma bendra oro patruliavimo misija su Rusija nebuvo...

Rezonansinėje byloje – naujas epizodas, susijęs su „kontrabandos karaliumi“ papildyta (2)

Generalinė prokuratūra trečiadienį pranešė, kad perduoda į teismą rezonansinės teisėjų...

Marcas Gasolis nebeslepia: aš norėjau likti „Grizzlies“ – ačiū Dievui, jie mane ignoravo (8)

Į Europą ruoštis pasaulio čempionatui su Ispanijos rinktine sugrįžęs NBA čempionas Marcas...

Palioniui – parama iš netikėtos pusės (13)

Socialdarbiečių kandidatas į žemės ūkio ministrus sulaukė paramos iš anksčiau šias pareigas...

Cemento kompanijas kamuoja 33 trilijonų dolerių galvos skausmas (22)

Didžiausi pasaulyje cemento gamintojai jaučia spaudimą iš aplinkosaugos grupių, reguliuotojų...

Pravers iki gyvenimo galo: kaip išsirinkti tinkamus marškinius ir kokių klaidų nekartoti (3)

Tikriausiai nei viena dirbanti moteris neįsivaizduotų savo garderobo be kokybiškų medvilnės ar...

Donata Gutauskienė atvirai – apie nuteistojo vyro pamokas ir dar vieną jo atžalą: mūsų šeima nebus ta, kuria kiti žavėsis (145)

Atlikėja ir žurnalistė Donata Gutauskienė-Laisva sako pasirinkusi ne patį lengviausią kelią,...