aA
Beveik pusė milijono parduotų automobilių per tris metus (nuo 2015 metų) – tikrai šaunus rezultatas. „Renault Kadjar“ yra be galo populiaraus ir vis dar lyg ant mielių augančio kompaktinių SUV segmento atstovas. Bent vien tik tai, drauge su dailia išvaizda, sėkmės negarantuoja – pirkėjai gali rinktis iš kelių dešimčių tos pačios klasės mašinų.

Beje, kalbant apie išvaizdą – būtent ją kaip vieną pagrindinių pasirinkimo svertų (drauge su komfortu ir dinaminėmis savybėmis) mini „Kadjar“ pirkėjai. Žinoma, reikia nepamiršti, kad nemažiau įtakos turi ir mada – SUV pardavimai visame pasaulyje greitai pasieks pusę visų parduodamų mašinų tipų (automobilių rinką tiriančios agentūros „JATO Dynamics“ duomenimis, 2017 m. pasauliniai SUV pardavimai jau buvo pasiekę 34 proc. visos rinkos dalies (2012 m. – tik 22,4 proc.).

2019 metus „Renault Kadjar“ pasitiko atsinaujinęs – po trejų metų nuo gamybos pradžios tai buvo daugiau ne įnoris, o būtinybė, įdiegiant naujausius degalų taršos normas atitinkančius variklius, kurių efektyvumas dabar matuojamas pagal naują WLTP degalų sąnaudų matavimo standartą.

Išorėje atnaujinimai nedideli – kitoniškos grotelės ir buferiai, šiek tiek pakeisti žibintai. Viduje pakeitimų daugiau. Patogesnės sėdynės su labiau ergonominiu ir geriau kūną prilaikančiu užpildu, atnaujintas prietaisų skydelis, kuriame labiausiai pastebimas naujas multimedijos sistemos ekranas ir klimato kontrolės valdymas. Nors paties liečiamojo ekrano dydis liko toks pats (7 coliai), bet nebeliko senamadiškai atrodančių jungiklių, kuriuos pakeitė jutikliniai mygtukai, o ir klimato kontrolės valdikliai su sumontuotais ekranėliais atrodo labiau šiuolaikiškai.

Bet, kaip jau minėjau, svarbiausias atnaujinimas slypi po priekiniu gaubtu. O ten – pažangūs 1,3 l turbobenzininiai 140-160 AG varikliai, sukurti bendradarbiaujant su „Daimler“ koncernu, kurių galingesnis gali būti komplektuojamas su dviejų sankabų EDC automatine greičių dėže. Tradiciškai liko ir turbodyzeliniai varikliai, kuriuos pirkėjai renkasi vis rečiau. Tai 1,3 ir 1,5 l motorai, pasiekiantys nuo 115 iki 150 AG.

Dyzeliniai varikliai vis dar taupesni už benzininius, o galingiausia versija galima ir su visų varančiųjų ratų pavara – patyrusių bekelės specialistų iš „Nissan“ ištobulinta sistema, drauge su 20 cm prošvaisa, taip pat blokuojamu tarpašiniu diferencialu ir 17 ir 25 įvažiavimo ir nusileidimo kampais, leis neprapulti nuvažiavus nuo asfalto ir labiau užtikrintai važiuoti slidžiu keliu žiemą.

Žinoma, kai tiek daug konkurentų (populiariausius šio segmento SUV Lietuvoje galite pamatyti vaizdo medžiagoje), pirmiausiai turi patikti išvaizda – nėra jokių abejonių, kad pirkėjams tai yra vienas svarbiausių argumentų. Ir jei čia uždegama žalia šviesa, tada sėdama skaičiuoti kainų ir ką už ją gauni – pavyzdžiui, nuo 16 440 eurų kainuojantis „Kadjar“ yra maždaug 2000 eurų pigesnis nei tą pačią platformą turintis ir taip pat ką tik atnaujintas „Nissan Qashqai“.

Daugiau apie atnaujintą „Renault Kadjar“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

„Motorai“
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(7 žmonės įvertino)
4.0000

Naudoto „BMW 420i Gran Coupé“ testas: ką reikėtų žinoti, panorus tokį turėti savo kieme (24)

Prieš kelerius metus su debiutavusiu šeštos kartos trečios serijos BMW (F30 kėbulas, gamintas...

Naujas „Škoda Fabia“: ar jis geresnis už SUV? (164)

Čekų automobilių gamoje mažasis „ Škoda Fabia “ populiarumu nusileidžia tik didesniam...

Naujo „Audi Q4 e-tron“ testas: įperkamiausias elektromobilis klasėje (216)

Specialiai elektromobiliams sukurta „Volkswagen“ koncerno „MEB“ platforma eksploatuojama...

Naujo „Hyundai Bayon“ testas: kas slepiasi už šio vardo? (72)

Pastaraisiais metais „Hyundai“ kompanija yra kaip niekada aktyvi ir pristatė ne vieną naują...

Naujo „Dacia Spring“ testas: 12 000 eurų už naują elektromobilį (261)

33 kilovatai arba 44 arklio galios – iš pirmo žvilgsnio, tokio pajėgumo elektromobilį sunku...

Top naujienos

Ekspertai apie „bandomąjį projektą“ Vokietijos mieste: tai tik pradžia, būkit pasiruošę (295)

Žinia, jog Vokietijos katalikybės sostine laikomame Kelne nuo šiol aidės muedzino šauksmas,...

Po lietuviškomis etiketėmis – baltarusiškas alus: tokių prekių pirkimą vadina karo finansavimu mūsų lėšomis (338)

Socialiniuose tinkluose gyventojai ėmė piktintis tuo, kad parduotuvių lentynose parduodamas...

Lemtinga JAV klaida: vis dažniau į reanimacijas patenka jaunesni

Sunkių COVID–19 ligonių gretose Amerikoje – vis dažniau pasitaiko jaunų žmonių, jiems tenka...

Vaidas Mikaitis | D+

Europos šalis, kurią prisijungti atsisakė net SSRS: dabar ji mėgstama dėl pigaus alkoholio ir sekso (9)

Lietuvai įstojus į ES, ilgą laiką buvo akcentuojama, kad štai mes, periodiškai apsikeisdami su...

Su siaubu prisimena slaptas orgijas prie Vilniaus: jis man vis kartojo „ateisi išpažinties pas kunigėlį“ (91)

Iš vieno Aukštaitijos kaimo į Vilnių su draugu atvykęs penkiolikmetis jaunuolis tikėjosi, kad...

Vakaruose įprasta, o lietuviai nedrįsta: urologas paaiškino, kada vyro sterilizacija – geriausia išeitis (9)

Nors kontracepcija ilgą laiką buvo tik moterų rūpestis, pastarieji metai rodo, kad ir šioje...

Neuromokslininkė išaiškino, kodėl susinervinus labai svarbu skaičiuoti iki 10: tai gali išsaugoti jūsų gyvybę (5)

Ar pastebėjote, kas nutinka jūsų organizmui, kai patiriate tam tikras emocijas – pavyzdžiui,...

Birutė Saulytė | D+

Garsių knygų įkvėpti receptai: angelų sparneliai, kukurūzų duona ir daniškos spurgos (autorius)

Mano galva, jaukiuose namuose iš esmės svarbūs tik du dalykai: knygų pilna lentyna ir maisto...

Savaitę užbaigsime rudeniška dargana: saulės nesitikėkite (1)

Šiandien išliksime šiauriau Lietuvos slenkančio ciklono įtakoje. Vyraus debesuotas su...

ES kova su narkotikų platintojais: kai kurios nusikaltėlių veikimo schemos darosi vis aiškesnės (56)

Nei pandemija, nei buvusios krizės ne tik nesutrukdė organizuoto nusikalstamo grupuotėms vykdyti...