aA
Akivaizdu, kad teste taikyti epitetą „geriausias“ yra pernelyg subjektyvu, bet asmenine mano nuomone iki šiol nėra geresnio kompaktinio SUV nei „Porsche Macan“. Net ir įvertinus tai, kad jis gaminamas nuo 2014 metų ir greitai debiutuos visai naujos kartos elektra varomas „Macan“.

Bet apie viską nuo pradžių. Net keista, kad per tiek laiko nei vienas kitas gamintojas taip ir nesugebėjo pralenkti „Porsche Macan“ važiavimo savybėmis – pastarasis yra itin universalus, visapusiškas ir sportiškas automobilis su padidinta prošvaisa. Žinoma, ir vienas brangiausių klasėje, kainuojantis tiek, kiek klase didesni kitų trijų vokiečių – „Audi“, BMW ir „Mercedes-Benz“ – modeliai.

Bet jei tik galite sau leisti, tai yra geriausias SUV pasirinkimas šiame segmente. Neįtikėtina, kaip gamintojas sugebėjo subalansuoti, atrodo, tiesiog nesuderinamas savybes – didesnę automobilio prošvaisą, aukštesnį svorio centrą, pakankamai didelį svorį ir įspūdingas važiavimo savybes, kuriose dominuoja ir komfortas, ir uždegantis azartas.

Žinoma, jei norite maksimalaus balanso, tada rinkitės papildomai užsakomą ar standartinę GTS versijoje pneumatinę reguliuojamo aukščio ir standumo pakabą, kuri leis dar labiau pritaikyti norimus nustatymus, priklausomai nuo važiavimo sąlygų.

O po šių metų atnaujinimo kai buvo pakeista priekinės dalies išvaizda, atsirado naujų spalvų pasirinkimas, taip pat fizinius mygtukus centrinėje konsolėje pakeitė sensoriniai, 2,9 l V6 biturbobenzininis variklis tapo dar galingesnis. Bandytoje S versijoje galia padidėjo iki 280 kW (380 AG, +26 AG, 0-100 km/val. – 4,6 s su „Sport Chrono“ paketu), GTS – dar daugiau, iki 324 kW arba 440 AG (+ 60 AG, 0-100 km/val. – 4,3 s). Bazinis modelis siūlomas su keturių cilindrų 265 AG varikliu ir kainuoja nuo 63 500 eurų, veiklos nuomos kaina – nuo 1022 eurų.

Ir nors atrodo, kad modelis iki atnaujinimo buvo nepriekaištingas, visgi gamintojas sugebėjo dar labiau pagerinti važiavimo savybes, panaudojęs didesnio diametro stabilizatorius, standesnes spyruokles ir amortizatorius, taip pat 10 mm sumažinęs standartinę prošvaisą ir taip pasiekęs dar tikslesnio valdymo ir stabilesnio važiavimo posūkiuose. Žinoma, visa tai su standartine visų varančiųjų ratų pavara, kur galia nuolatos siunčiama galiniams ratams ir, priklausomai nuo poreikio, priekiniams.

Bet verta žinoti, kad jau po metų debiutuos ir vien tik elektra varomas „Macan“, naudosiantis didesniojo „Taycan“ platformą ir technologijas. Įdomu tai, kad abu modeliai bus parduodami vienu metu – neturiu jokių abejonių, kad su tokiomis važiavimo savybėmis „tradicinis Macan“ dar sėkmingai gyvuos ne vienerius metus.

Daugiau apie atnaujintą „Porsche Macan“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

„Motorai“
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(17 žmonių įvertino)
2.7059

Naujo C klasės „Mercedes“ universalo testas: kuo jis geresnis už kitus?

Metų pabaigoje kasmetiniame Lietuvoje organizuojamo Metų automobilio konkurso finale šiųmečiu...

Atnaujinto „Volkswagen Allspace“ testas: kuo jis geresnis už „Tiguan“?

Atnaujintas „Volkswagen Allspace“ yra erdvesnė „Tiguan“ versija tiems, kurie ieško talpesnio...

Naudoto „Renault Talisman Grandtour“ testas: geras, bet nebemadingas (2)

„ Renault “ gamintojo flagmanas „Talisman“ tapo pirmuoju po daug metų pristatytu modeliu,...

Naujo „Kia Sportage“ testas: ko tikėtis iš bestselerio? (5)

Žinant, kad „ Kia Sportage “ yra populiariausias gamintojo modelis Europoje ir matant toliau...

Naudoto „Nissan Qashqai“ testas: kuo jis papirko vairuotojus? (14)

Nuo 2013 metų gaminamas antros kartos „ Nissan Qashqai “ nuo konvejerio riedėjo net aštuonerius...

Top naujienos

Iškilus viešoms diskusijoms dėl Taivaniečių atstovybės – griežtas įvertinimas: apgailėtina, kad taip įvyko (159)

„Manau, kad tokia vieša diskusija sukelia daug Lietuvai klausimų, problemų. Manau, kad tiesiog...

Užkalnis. Žlibinėtojai pro taukuotus sovietinius akinius (240)

Pradėsiu nuo atsiprašymo: antraštė nėra diskriminavimas ar išpuolis, nei atviras, nei...

Sinoptikai gerų žinių neturi: vyraus niūrūs orai (1)

Ketvirtadienį Lietuvos orus lems ciklono slėnys kartu su slenkančiu atmosferos frontu.

NATO ir JAV perdavė atsakymus Maskvai dėl jos reikalavimų suteikti saugumo garantijų atmestas pagrindinis reikalavimas (398)

Rusija trečiadienį pareiškė iš JAV ambasadoriaus Johno Sullivano gavusi Vašingtono rašytinį...

Profesoriaus Čaplinsko prognozės: jau greitai omikron gali tapti paprasčiausiu „omniperšalimu“

Pakeitimai dėl galimybių paso galiojimo tvarkos audrina visuomenę – kodėl žmogus turi skiepytis...

Mityba pagal kraujo grupę: gydytoja pasakė, ar taip valgant išties galima numesti svorio? (4)

Daugeliui ne kartą teko skaityti dietą, paremtą jūsų kraujo grupe . Pirmos grupės atstovai yra...

D+Toma Miknevičienė

Suteikdami „nekaltus“ pavadinimus intymioms vietelėms savo gėdą perduodame ir vaikams: o ar žinote, kaip iš tikrųjų jas reiktų vadinti? (6)

Intymiausioms savo kūno vietoms skiriame keisčiausius epitetus – nuo šmaikščių iki...

Anoniminiai milijonieriai: kodėl nieko nežinome apie loterijų laimėtojus?

24 mln. eurų laimėjęs vilnietis kreipėsi į loterijos organizatorius ir atsiims didžiausią...

D+Mindaugas Milinis

Klaipėdos „šturmo“ blefas: sovietai gėdingai apsikvailino ir dar degant miestui sukūrė naują tiesą – ši kiekvienais metais apauga naujais faktais

Sausio 28-ąją rusakalbiai klaipėdiečiai minės vadinamąją „Klaipėdos išvadavimo“ dieną....