Aston Martin DB11 V8“ ne be pagrindo reikia laikyti išskirtine Jungtinės Karalystės automobilių gamintojo pasiūlyta transporto priemone. Tai pirmasis „Aston“ markės modelis, kuriame sumontuotas „Mercedes-AMG“ variklis. Toks derinys tapo įmanomas dėl įmonių „Aston Martin“ ir „Daimler AG“ prieš ketverius metus sudarytos bendradarbiavimo sutarties, rašoma svetainėje autocar.co.uk.
© Gamintojo archyvas

Įmonės „Aston Martin“ apsisprendimas dėl AMG variklio pritaikymo veikiausiai lems neabejotiną V8 modelių sėkmę. Ir ne veltui – juk tai didelį greitį išvystantys, be to, tiksliai valdomi bei patogiai vairuojami, todėl pranašesni už V12 DB11, automobiliai.

Sprendimas pritaikyti „Aston“ V8 variklį su dviem turbokompresoriais leido pasiūlyti alternatyvą pernai išleistiems DB11 modeliams, varomiems V12 variklių su dviem turbokompresoriais.
Šių dviejų DB11 modelių su skirtingais varikliais jokiu būdu negalima laikyti analogiškų automobilių pora. Senesnę versiją su 12 cilindrų varikliu galima pavadinti sunkiasvoriu griozdu, o štai sumontavus AMG V8 buvo galima atsisakyta vieno radiatoriaus, todėl naujesnį modelį ir reikėtų vadinti pranašesniu.

Aston Martin DB11 V8
© Gamintojo archyvas

Šiokių tokių pranašumų, žinoma, turi ir V8 pirmtakas: V12 modelis leidžia išvystyti didesnį greitį, nes yra beveik 100 AG galingesnis.
Galima priminti, kad 12 cilindrų varikliai „Aston“ automobiliuose montuojami palyginti retai: tik kartą pasirodė DB9 „Aston“ markės modeliuose, yra pritaikyti naujiems „Vantage“, o 6 ir 12 cilindrų DB7 modeliai niekada nebuvo gaminami tuo pačiu metu.

Kalbant apie kainą, reikia pasakyti, kad Jungtinėje Karalystėje trečdalio cilindrų atsisakyti apsisprendžiantys DB11 pirkėjai sutaupytų 13 tūkst. svarų sterlingų (maždaug 14,8 tūkst. eurų), kuriuos galėtų laisvai išleisti atsarginiams ratams, dažams, apdailai ir stereofoninei įrangai. Tačiau, pavyzdžiui, Kinijoje, dėl taikomų vietinių mokesčių „Aston“ su 4 litrų talpos 8 cilindrų varikliu būtų net 70 tūkst. svarų sterlingų (79,7 tūkst. eurų) pigesnė už alternatyvą su V12 varikliu.
Visgi ne vien kaina turėtu padėti nuspręsti, ar ketinamam įsigyti „Aton“ automobilių išties būtini visi 12 cilindrų.

Aston Martin DB11 V8
© Gamintojo archyvas

Kadangi modelis su 8 cilindrais yra 115 kilogramų lengvesnis, todėl pavyko ne tik efektyviau paskirstyti jo svorį, bet ir pakoreguoti DB11 pakabą bei vairavimo mechanizmą, siekiant užtikrinti tikslesnį valdymą. O juk kaip tik ši savybė ir sulaukė daugiausia kritikos po pernai vykusio DB11 su V12 varikliu testavimo.

Tarp konkrečių patobulinimų, susijusių su V8 pakaba, reikia paminėti įvorių, taip pat priekinių ir užpakalinių stabilizatorių sutvirtinimą, kiek pakeistą ratų geometriją ir atnaujintus amortizatorius, užtikrinančius didesnį komfortą ir efektyvesnį korpuso valdymą DB11 GT, S ir S+ vairavimo režimais. Dėl atitinkamų pakeitimų pavyko padidinti užpakalinės ašies teikiamą atramą. Nors faktiniai spyruoklių standumo koeficientai liko tokie pat, vairo stiprintuvo kalibravimas patobulintas.
Nuvažiavus pakankamą atstumą, nelieka abejonių, kad „Aston Martin DB11 V8“, palyginti su galingesniu, tačiau brangesniu 12 cilindrų variklio variantu, kur kas labiau atitinka Didžiosios Britanijos automobilių gamintojui nuo seno artimus standartus.

Aston Martin DB11 V8
© Gamintojo archyvas
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Naujasis „Volkswagen Touareg“: yra tik vienas „bet“ specialiai „Motorams“ iš Zalcburgo (31)

„ Audi Q7 “, „ Porsche Cayenne “, „ Bentley Bentayga “ ir „ Lamborghini Urus “ –...

„Mitsubishi Eclipse Cross“ testas: užtemimas? Anaiptol (4)

Išvydus šį visiškai naujo „Mitsubishi“ kūrinio pavadinimą pirma į galvą šovusi mintis...

„Audi A7 Sportback” testas: neatsiejamas nuo trijų dalykų (21)

Penkerių durelių prabangus kupė automobilis – neatsiejama didžiosios vokiečių „premium“...

„Opel Insignia GSi“ testas: ar prisimenate šį vardą? specialiai „Motorams“ iš Marselio (27)

1984-ieji. Vakarų Europoje dominuoja hečbekai, o karščiausias jų – „Volkswagen Golf GTI“....

„SsangYong Rexton“ testas: visureigis be kabučių (20)

Jei seniai domėjotės naujo automobilio pirkimu, galite nemaloniai nustebti – gerai sukomplektuoto...

Top naujienos

Tarp „valstiečių“ – maišto nuotaikos: prakalbo apie premjero atsistatydinimą (184)

Pagrindinius socialinius ir ekonominius klausimus sprendžiantiems Seimo komitetams, vadovaujamiems...

Tikroji situacija kalėjimuose: vyksta prekyba, blokavimo sistema neveikia (45)

Dviejų Kybartų pataisos namuose kalinčių vaikinų lėbavimas iš pamatų supurtė Lietuvos...

Vilniaus centre sprogus troleibuso padangai, sužaloti trys žmonės, vienam nutrauktas pirštas papildyta 16.46 (29)

Pirmadienį sostinėje sprogus troleibuso padangai, nukentėjo trys žmonės.

Kodėl bankų padaliniuose kartais reikia laukti kelias valandas? (40)

Statistika rodo, kad bankų padaliniuose žmonės paslaugų laukia kur kas trumpiau – virš 10...

Rusijos opozicionierius: permainos vyksta staiga, turime būti pasiruošę (172)

„Kada Rusijoje prasidės rimtos politinės permainos, mes nežinome, tačiau turime būti joms...

„Panathinaikos“ fanams dėkojusio Lekavičiaus ateitis Graikijoje priklauso nuo trenerio Pascualio

Praėjusią vasarą su trenksmu iš Kauno „Žalgirio“ į Atėnų „Panathinaikos“ persikėlęs...

Savaitgalis Skubios pagalbos skyriuje: pacientai plūsta kas 4 minutes (1)

Per praėjusį savaitgalį į Respublikinės Vilniaus universitetinės ligoninės ( RVUL ) Skubios...

Svajonių darbas: Seimo nariai turi 103 dienas, per kurias gali atostogauti (100)

Dabartinė situacija, kai Seimo nario atostogos nėra reglamentuotos, prieštarauja Konstitucijai ,...

Keblus slaptažodžių pasaulis: kaip susikurti tobulą ir kiek kainuoja mūsų užmaršumas (2)

Ne vienas aktyviai internetu besinaudojantis žmogus žino, ką reiškia galvoje talpinti krūvą...

Vievyje sučiuptas sadistas, negyvai sutrypęs bejėgį gyvūną (103)

Pirmadienio rytą, apie 9.45 val., pilietis Kęstutis (gim. 1978 m.) Vilniaus apskrities policijai...