Aston Martin DB11 V8“ ne be pagrindo reikia laikyti išskirtine Jungtinės Karalystės automobilių gamintojo pasiūlyta transporto priemone. Tai pirmasis „Aston“ markės modelis, kuriame sumontuotas „Mercedes-AMG“ variklis. Toks derinys tapo įmanomas dėl įmonių „Aston Martin“ ir „Daimler AG“ prieš ketverius metus sudarytos bendradarbiavimo sutarties, rašoma svetainėje autocar.co.uk.
© Gamintojo archyvas

Įmonės „Aston Martin“ apsisprendimas dėl AMG variklio pritaikymo veikiausiai lems neabejotiną V8 modelių sėkmę. Ir ne veltui – juk tai didelį greitį išvystantys, be to, tiksliai valdomi bei patogiai vairuojami, todėl pranašesni už V12 DB11, automobiliai.

Sprendimas pritaikyti „Aston“ V8 variklį su dviem turbokompresoriais leido pasiūlyti alternatyvą pernai išleistiems DB11 modeliams, varomiems V12 variklių su dviem turbokompresoriais.
Šių dviejų DB11 modelių su skirtingais varikliais jokiu būdu negalima laikyti analogiškų automobilių pora. Senesnę versiją su 12 cilindrų varikliu galima pavadinti sunkiasvoriu griozdu, o štai sumontavus AMG V8 buvo galima atsisakyta vieno radiatoriaus, todėl naujesnį modelį ir reikėtų vadinti pranašesniu.

Aston Martin DB11 V8
© Gamintojo archyvas

Šiokių tokių pranašumų, žinoma, turi ir V8 pirmtakas: V12 modelis leidžia išvystyti didesnį greitį, nes yra beveik 100 AG galingesnis.
Galima priminti, kad 12 cilindrų varikliai „Aston“ automobiliuose montuojami palyginti retai: tik kartą pasirodė DB9 „Aston“ markės modeliuose, yra pritaikyti naujiems „Vantage“, o 6 ir 12 cilindrų DB7 modeliai niekada nebuvo gaminami tuo pačiu metu.

Kalbant apie kainą, reikia pasakyti, kad Jungtinėje Karalystėje trečdalio cilindrų atsisakyti apsisprendžiantys DB11 pirkėjai sutaupytų 13 tūkst. svarų sterlingų (maždaug 14,8 tūkst. eurų), kuriuos galėtų laisvai išleisti atsarginiams ratams, dažams, apdailai ir stereofoninei įrangai. Tačiau, pavyzdžiui, Kinijoje, dėl taikomų vietinių mokesčių „Aston“ su 4 litrų talpos 8 cilindrų varikliu būtų net 70 tūkst. svarų sterlingų (79,7 tūkst. eurų) pigesnė už alternatyvą su V12 varikliu.
Visgi ne vien kaina turėtu padėti nuspręsti, ar ketinamam įsigyti „Aton“ automobilių išties būtini visi 12 cilindrų.

Aston Martin DB11 V8
© Gamintojo archyvas

Kadangi modelis su 8 cilindrais yra 115 kilogramų lengvesnis, todėl pavyko ne tik efektyviau paskirstyti jo svorį, bet ir pakoreguoti DB11 pakabą bei vairavimo mechanizmą, siekiant užtikrinti tikslesnį valdymą. O juk kaip tik ši savybė ir sulaukė daugiausia kritikos po pernai vykusio DB11 su V12 varikliu testavimo.

Tarp konkrečių patobulinimų, susijusių su V8 pakaba, reikia paminėti įvorių, taip pat priekinių ir užpakalinių stabilizatorių sutvirtinimą, kiek pakeistą ratų geometriją ir atnaujintus amortizatorius, užtikrinančius didesnį komfortą ir efektyvesnį korpuso valdymą DB11 GT, S ir S+ vairavimo režimais. Dėl atitinkamų pakeitimų pavyko padidinti užpakalinės ašies teikiamą atramą. Nors faktiniai spyruoklių standumo koeficientai liko tokie pat, vairo stiprintuvo kalibravimas patobulintas.
Nuvažiavus pakankamą atstumą, nelieka abejonių, kad „Aston Martin DB11 V8“, palyginti su galingesniu, tačiau brangesniu 12 cilindrų variklio variantu, kur kas labiau atitinka Didžiosios Britanijos automobilių gamintojui nuo seno artimus standartus.

Aston Martin DB11 V8
© Gamintojo archyvas
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

„Hyundai i30 N“: gatvės chuliganas iš Azijos specialiai „Motorams“ iš Italijos (5)

275 arklio galios, riboto slydimo diferencialas, reguliuojama pakaba, standus kėbulas, maksimalus...

„Harley-Davidson Fat Bob“ testas: kaip aš tapau mačo (20)

Kai kalba pasisuka apie motociklus, dauguma nustemba, kad važinėju ne sunkiu „kruizeriu“,...

„Honda Accord Hybrid“ – iš tiesų ekologiškas automobilis (7)

Vasarą „Honda“ pristatė naują modelį „2018 Accord“, o apie „Accord Hybrid“...

„Aston Martin DB11 V8“: pranašesnis už savo pirmtaką (11)

Aston Martin DB11 V8“ ne be pagrindo reikia laikyti išskirtine Jungtinės Karalystės...

„Porsche Sport Driving School“ patirtis: dvi dienos lenktynių trasoje arba mokytis niekada ne vėlu (2)

„ Porsche 911 GT3 “, „ Porsche Cayman GT4 Clubsport“, „Porsche 911 Carrera 4 GTS“ –...

Top naujienos

„Baltųjų pėdkelnių“ legenda: paslaptingų snaiperių iš Baltijos šalių bijojo visas Kaukazas (21)

1992-ųjų rudenį, prasidėjus karui Abchazijos regione, Kaukaze ėmė rastis vadinamosios...

Sodo bendrijos gyventojams neramios dienos: laukia iškeldinimas iš namų (8)

Sodų bendrija „Baltasis gandras“ jau daugybę metų kovoja už dar sovietmečiu gautus sklypus,...

Pasinaudojo moters bejėgiškumu: atėmė viską, ką turėjo (45)

Panevėžio apylinkės teisme – beprecedentė byla. Prokurorai siekia panaikinti sandorius, kuriais...

Atrado žemėje užkastus kalinio raštelius: patiriame tai, ko žmogaus protas nėra pajėgus įsivaizduoti (72)

Naujai rekonstruotas dokumentas, kurį 1944 metais Aušvice parašė vienas Graikijos žydų kalinys,...

Situacija Ispanijoje kaista: didžiulė minia išėjo į gatves (125)

Katalonijos prezidentas Carlesas Puigdemont as šeštadienio vakarą pareiškė, kad Katalonija...

Jubiliejiniame Dž. Butkutės koncerte Kaune – trikdžiai: teko stabdyti pasirodymą (171)

Likus mažiau nei pusvalandžiui iki Džordanos Butkutės koncerto pradžios Kaune, Nemuno saloje,...

Tragedija, kuri lig šiol stovi akyse: šį nusikaltėlį privalome įkalinti iki gyvos galvos (76)

Laikas negydo žaizdų – kiekvieną dieną prieš akis stovi tragiškai pasibaigusios nakties...

Vis dar turi parako: S. Krupeckaitei – Europos čempionato sidabras (10)

Lietuvė Simona Krupeckaitė Berlyne (Vokietija) vykstančio Europos dviračių treko čempionato...

Stilingi ir atsipalaidavę programuotojai darbe vaikšto mūvėdami kojines (78)

DELFI Stilius praėjusį penktadienį apsilankė Vilniuje esančiame Izraelio bendrovės biure „ Wix...

Vienas geriausių XIX amžiaus chirurgų – 300 proc. mirtingumas ir netyčia nupjautos sėklidės (20)

Prieš anestetik ų išradimą chirurgija buvo visai kitokia. Laikas buvo viskas ir kiekvienas...