Aston Martin DB11 V8“ ne be pagrindo reikia laikyti išskirtine Jungtinės Karalystės automobilių gamintojo pasiūlyta transporto priemone. Tai pirmasis „Aston“ markės modelis, kuriame sumontuotas „Mercedes-AMG“ variklis. Toks derinys tapo įmanomas dėl įmonių „Aston Martin“ ir „Daimler AG“ prieš ketverius metus sudarytos bendradarbiavimo sutarties, rašoma svetainėje autocar.co.uk.
© Gamintojo archyvas

Įmonės „Aston Martin“ apsisprendimas dėl AMG variklio pritaikymo veikiausiai lems neabejotiną V8 modelių sėkmę. Ir ne veltui – juk tai didelį greitį išvystantys, be to, tiksliai valdomi bei patogiai vairuojami, todėl pranašesni už V12 DB11, automobiliai.

Sprendimas pritaikyti „Aston“ V8 variklį su dviem turbokompresoriais leido pasiūlyti alternatyvą pernai išleistiems DB11 modeliams, varomiems V12 variklių su dviem turbokompresoriais.
Šių dviejų DB11 modelių su skirtingais varikliais jokiu būdu negalima laikyti analogiškų automobilių pora. Senesnę versiją su 12 cilindrų varikliu galima pavadinti sunkiasvoriu griozdu, o štai sumontavus AMG V8 buvo galima atsisakyta vieno radiatoriaus, todėl naujesnį modelį ir reikėtų vadinti pranašesniu.

Aston Martin DB11 V8
© Gamintojo archyvas

Šiokių tokių pranašumų, žinoma, turi ir V8 pirmtakas: V12 modelis leidžia išvystyti didesnį greitį, nes yra beveik 100 AG galingesnis.
Galima priminti, kad 12 cilindrų varikliai „Aston“ automobiliuose montuojami palyginti retai: tik kartą pasirodė DB9 „Aston“ markės modeliuose, yra pritaikyti naujiems „Vantage“, o 6 ir 12 cilindrų DB7 modeliai niekada nebuvo gaminami tuo pačiu metu.

Kalbant apie kainą, reikia pasakyti, kad Jungtinėje Karalystėje trečdalio cilindrų atsisakyti apsisprendžiantys DB11 pirkėjai sutaupytų 13 tūkst. svarų sterlingų (maždaug 14,8 tūkst. eurų), kuriuos galėtų laisvai išleisti atsarginiams ratams, dažams, apdailai ir stereofoninei įrangai. Tačiau, pavyzdžiui, Kinijoje, dėl taikomų vietinių mokesčių „Aston“ su 4 litrų talpos 8 cilindrų varikliu būtų net 70 tūkst. svarų sterlingų (79,7 tūkst. eurų) pigesnė už alternatyvą su V12 varikliu.
Visgi ne vien kaina turėtu padėti nuspręsti, ar ketinamam įsigyti „Aton“ automobilių išties būtini visi 12 cilindrų.

Aston Martin DB11 V8
© Gamintojo archyvas

Kadangi modelis su 8 cilindrais yra 115 kilogramų lengvesnis, todėl pavyko ne tik efektyviau paskirstyti jo svorį, bet ir pakoreguoti DB11 pakabą bei vairavimo mechanizmą, siekiant užtikrinti tikslesnį valdymą. O juk kaip tik ši savybė ir sulaukė daugiausia kritikos po pernai vykusio DB11 su V12 varikliu testavimo.

Tarp konkrečių patobulinimų, susijusių su V8 pakaba, reikia paminėti įvorių, taip pat priekinių ir užpakalinių stabilizatorių sutvirtinimą, kiek pakeistą ratų geometriją ir atnaujintus amortizatorius, užtikrinančius didesnį komfortą ir efektyvesnį korpuso valdymą DB11 GT, S ir S+ vairavimo režimais. Dėl atitinkamų pakeitimų pavyko padidinti užpakalinės ašies teikiamą atramą. Nors faktiniai spyruoklių standumo koeficientai liko tokie pat, vairo stiprintuvo kalibravimas patobulintas.
Nuvažiavus pakankamą atstumą, nelieka abejonių, kad „Aston Martin DB11 V8“, palyginti su galingesniu, tačiau brangesniu 12 cilindrų variklio variantu, kur kas labiau atitinka Didžiosios Britanijos automobilių gamintojui nuo seno artimus standartus.

Aston Martin DB11 V8
© Gamintojo archyvas
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

„Volvo XC40“ testas: išmanusis naujos kartos automobilis specialiai „Motorams“ iš Barselonos (31)

Debiutavus naujajam „ Volvo XC40 “ švedų gamintojas turi pilną teisę švęsti daug pirmų...

„Ford Transit Custom“ testas: naujas garbingos istorijos vingis specialiai DELFI iš Frankfurto prie Maino (4)

Per 52 metus šio modelio garbingos istorijos „Ford“ koncernas pardavė jau daugiau nei 8...

„Toyota GT86“ testas: posūkio meistras (19)

Posūkio meistras. Šia antrašte turbūt trumpiausiai ir tiksliausiai galima nusakyti pagrindinę...

„Porsche Cayenne“ testas: sėkmės įkaitas specialiai DELFI iš Graikijos (9)

Ką daryti, kai gamini gerą ir komerciškai sėkmingą automobilį, kurio uždirbamų pinigų kalnas...

„Toyota Prius Plug in Hybrid“ testas: versija skeptikams (41)

Kai pernai su DELFI skaitytojais pasidalinau įspūdžiais apie naujos kartos „ Toyota Prius “,...

Top naujienos

Išvarytieji? Šalis, kur pinigų nereikia taupyti: net pensininkas gyvena geriau už vidutinį lietuvį (31)

Švedijoje sutikti lietuviai juokavo – atvežus čia pensininką, greičiausiai nebepavyktų jo...

Nukentėję dėl duobėtų kelių gali gauti ne kompensaciją, o baudą (61)

Pasimokiusi, kad su duobėtose gatvėse automobilius apgadinusiais vairuotojais teismuose bylinėtis...

Orai: nors nedaug, bet kritulių sulauksime (1)

Savaitgalį ir pirmomis savaitės dienomis kritulių bus nedaug, bet jie vyraus beveik visoje šalyje,...

Nevaisingumas diagnozuojamas vis jaunesniems vyrams: urologas įvardijo biologinį vyrų amžių (132)

Retas aštrialiežuvis praleis progą moteriai, kuriai daugiau kaip 35-eri, priminti, kad tiksi jos...

Apsilankė mugėje, kurioje buvo įvykdytas žiaurus išpuolis: kaip viskas atrodo dabar specialiai DELFI iš Berlyno (27)

Kalėdinis laikotarpis Berlyne – ne tik laukimo, bet ir nuolatinio streso metas. Vokietijoje...

Po naujų kratų prabilo baikerio Kilkaus nužudymu įtariamas Baltrūnas: apie sukapotą ir užšaldytą kūną (794)

Baikerio Aivaro Kilkaus tyčiniu nužudymu įtariamas klubo „ Vorai MC “ garbės prezidentas...

Pirmoje finalo dalyje auksą užsitikrinusi Meilutytė: nesitikėjau, kad pavyks specialiai DELFI iš Kopenhagos (128)

Trečią kartą Lietuvos himnas skambėjo Kopenhagoje vykstančiame Europos plaukimo trumpajame...

Pričiupo! 8 pasakojimai, kaip seksas viešoje vietoje privertė raudonuoti (44)

Kai kurioms poroms tiesiog nebuvo kur susitikinėti, kitos panorėjo stipresnių įspūdžių ir...

Perpuošė Kauno eglutę: įvertinkite, ar atrodo geriau (191)

Po kritikos bangos Kaunas nusprendė patobulinti pagrindinę miesto eglę, stovinčią Rotušės...

Klausimų Karbauskiui turi ir Haroldas Mackevičius (315)

Į savaitės pradžioje „Facebook“ socialiniame tinkle pateiktus žurnalisto Edmundo Jakilaičio...