Per bandymus automobilis įsibėgėdavo iki 50 km/val. ir trenkdavosi į kliūtį. Teste dalyvavusio BMW 5-serijos modelio bagažinėje buvo sudėti kroviniai: baldai, krepšiai su daiktais, sulankstomi baldai, kėdės ir indai.

Tyrėjai nustatė, kad važiuojant tokiu greičiu, krovinio masė padidėja maždaug 40 kartų. Tokiu būdu, automobiliui atsitrenkus į kliūtį, krovinys į galinę sėdynę trenkiasi jėga, kuri tolygi šimtams kilogramų. Net ir nedidelis bagažas gali rimtai sužeisti vairuotoją bei keleivius.

Be to, per bandymus ADAC nusprendė keleivį pasodinti priekyje dažniausiai pasitaikančia poza – užmetusį kojas ant prietaisų skydelio. Nustatyta, jog tokiu būdu gerokai padidėja veido bei kojų traumų tikimybė išsiskleidus oro pagalvei.

Kaip vyko bandymai, galite pažiūrėti šiame video: