Volvo Trucks“ įvertino daugybę avarijų, į kurias patekdavo vilkikai ir preliminariai sudarė dažniausių avarijų, po kurių nukenčia žmonės statistiką. Tyrime buvo nagrinėjami tik tie eismo įvykiai, kuriuose dalyvaudavo bent vienas vilkikas. Tokiose avarijose iš visų žuvusiųjų arba stipriai sužeistų daugiausiai būna tarp važiuojančių lengvuoju automobiliu – 54 proc., šiek tiek mažiau – 40 proc. dviratininkų, motociklininkų ir pėsčiųjų. Likę 6 proc., kaip jau minėjome, yra vilkikų vairuotojai.

Tyrimo metu paaiškėjo, kokiose situacijose vilkikų vairuotojai, dažniausiai patirdavo sunkias traumas arba žūdavo:

35 proc. – vilkikas nuriedėdavo nuo kelio.
20 proc. – kuomet vilkikas įsirėždavo į kitą vilkiką važiuojantį priešais, ta pačia kryptimi.
12 proc. – vilkikui posūkyje nuvirtus ant šono.
10 proc. – susidūrus su priešais važiuojančiu vilkiku.
10 proc. – susidūrus su priešais važiuojančiu lengvuoju automobiliu.

Iš visų su vilkikais susidūrusių lengvųjų automobilių vairuotojų ar keleivių, kurie patirdavo sunkias traumas arba žūdavo:

30 proc. – susidurdavo su priešais važiuojančiu vilkiku.
15 proc. – kuomet vilkikas sankryžoje atsitrenkdavo į lengvojo automobilio šoną.
15 proc. – kuomet vilkikas atsitrenkdavo į priešais tą pačia kryptimi važiuojančio lengvojo automobilio galą.
12 proc. – kuomet lengvasis automobilis atsitrenkia į ta pačia kryptimi važiuojančio automobilio galą.
12 proc. – kuomet lengvasis automobilis sankryžoje atsitrenkdavo į vilkiko šoną.
10 proc. – vilkiko ir lengvojo automobilio susidūrimas keičiant važiavimo juostas.
5 proc. – kuomet vilkikas atsitrenkia į lengvojo automobilio šoną ne sankryžoje.

Likusi sužeistųjų ir žuvusiųjų dalis, tai motociklininkai, dviratininkai ir pėstieji. Jei šie patenka į eismo įvykius, kuriuose patiria stiprias traumas, tuomet tai įvyksta:

50 proc. – kuomet vilkikas šonu kliudo šiuos eismo dalyvius.
30 proc. – kuomet vilkikas kliudo juos priekiu.
20 proc. – kuomet šie atsitrenkia į vilkiką.