aA
Prieš kelis mėnesius pasikeitė mašinų statymo tvarka Kauno Ašigalio gatvėje. Esminis pokytis – pasikeitė kelio pusė, kurioje galima statyti automobilius. Vietos gyventojai jau spėjo sulaukti baudų, o Kauno valdininkai sako, kad pertvarką lėmė noras gerinti eismo saugumą.
Kelio ženklai
© K. Cemnolonskio nuotr.

Išrašė baudų

Ašigalio gatvė yra viena iš didžiausių Kauno miegamųjų rajonų – Eiguliuose. Mašinos daugiabučių namų kiemuose netelpa, tad automobiliai statomi gatvėje.

„Iš namų pusės gatvė turi gana plačius šaligatvius, prie kurių visą laiką parkuojamos mūsų mašinos, kurių yra apie 100. Ir saugu, ir patikima, ir išlipti į šaligatvio pusę lengva. Bėda ta, kad išdaužytą gatvės asfaltą šią vasarą iš naujo perklojus, kažkam iš Kauno valdininkų šovė „geniali mintis“ kaip iš naujos asfalto dangos pasipelnyti. Kaip sumanė, taip ir padarė: bet kaip perkabino KET ženklus „sustoti draudžiama“, - DELFI atsiųstame laiške rašo kaunietis.

Įpratę statyti automobilius ir nepastebėję naujų ženklų vairuotojai jau spėjo sulaukti baudų.

„Rajono paprastiems piliečiams pranešti nesusiprato – nedideli ponai, apsieis. Paprašė patrulinės tarnybos policininkų apdalinti baudomis, kaip patys sako, „nematančius ženklų vairuotojus“. Rezultatai: baudos išrašytos net po du kartus ir daugiau už tuos pačius pažeidimus“ ir atbuline data. Vairuotojai suniekinti dėl KET nežinojimo, leidžiamojoje sustoti pusėje per dešines dureles išlipti nėra kur, į mašinas ir iš jų visi eina per gatves važiuojamąją dalį. (…). Kreipiausi dėl to į kelių policiją, bet vietoje realios pagalbos prasidėjo grasinimai naujomis baudomis“, – rašo DELFI skaitytojas, prašydamas grąžinti senąją tvarką.

Vardan saugumo

Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras DELFI teigė, kad Eismo saugumo komisija sprendimą pakeisti automobilių statymo tvarką priėmė dar rudenį.

Teigiama, kad sprendimas priimtas siekiant saugumo.

„Kai automobiliai būdavo statomi namų pusėje, būdavo užstojamas vaizdas vairuotojams, kurie išvažiuoja iš daugiabučių kiemų – matomumo visiškai nebuvo ir automobiliai aklai išvažiuodavo į gatvę. Dėl to priimtas sprendimas leisti automobilius statyti priešingoje gatvės pusėje. Šioje pusėje nėra gyvenamųjų namų ir išvažiavimų iš kiemų. Anksčiau automobiliai pilnai užstodavo matomumą ir automobiliai lįsdavo tiesiai po ratais troleibusams ir kitoms transporto priemonėms“, – DELFI teigė P. Keras.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Kas ką turi praleisti, kai susikerta dviračio, elektrinio paspirtuko ir automobilio keliai (37)

Atšilus orams į kelius sugrįžo ne tik motociklininkai, tačiau ir kita, neretai vadinama viena...

Persukus laikrodžius draudikai avarijų nelaukia – padės dėl karantino sumažėję eismo srautai (3)

Jau šį savaitgalį Lietuva laikrodžius pasuks viena valanda į priekį ir kaip kasmet pereis į...

Kodėl eismo prižiūrėtojams keliuose nerimą kelia jauni vairuotojai (1)

Jauni ir neseniai teisę valdyti transporto priemonę įgiję vairuotojai neišvengia klaidų, dėl...

Pasakė, kodėl vairuotojai neišvengia avarijų: kai reikia žiūrėti tiesiai, žvalgosi į šonus (7)

Eismas žiedinėse sankryžose, ypač esant intensyviam transporto srautui, ne vienam vairuotojui gali...

Kaip karantino metu elgtis autoservisams: kokių priemonių reikia darbui

Nors paskelbus ekstremalią situaciją, visoje šalyje automobilių srautas sumažėjo, tačiau...

Top naujienos

Tarp Seimo narių – rimtas konfliktas: dirbti su tauta ar karantinuotis su tauta (148)

Šią savaitę buvo patvirtintas koronaviruso atvejis tarp Seimo kanceliarijos darbuotojų. Kovo...

Verslininkai griebiasi šiaudo: bankams neskolinant, apgulė kitas paskolas dalijančias įmones paklausa augo 5 kartus (33)

Kovo 16-ąją Lietuvoje dėl koronaviruso grėsmės įvedus karantiną, savo duris laikinai užvėrė...

Aiškėja daugiau detalių apie koronaviruso kilmę: tikrasis kaltininkas yra sumanesnis už mokslininkus (43)

Vienas populiariausių mitų apie koronavirusą – jis buvo sukurtas laboratorijoje. Tokią teoriją...

The Economist

Pandemijos pabaigos kaina: greičiausiai reikės priimti labai skausmingų sprendimų

Norint tiek išsaugoti gyvybes, tiek išgelbėti ekonomiką greičiausiai reikės priimti labai...

Šalys pradeda kaupti maisto atsargas, keldamos pavojų pasaulinei prekybai (13)

Maisto atsargas šiuo metu kaupia ne tik pirkėjai. Kai kurios vyriausybės konoraviruso pandemijos...

Psichoterapeutas: jei situacija tęsis dar 6 savaites, bus kardinalių socialinių pokyčių (676)

Nors pandemija palies visas gyvenimo sritis, ypatingą svarbą turi kintanti socialinė...

Niūri britų mokslininkų prognozė: mirčių nuo COVID-19 skaičius gali būti sukrečiantis JAV ekspertas: aukų šalyje gali būti iki 200 tūkst. (284)

Nepaisant įgyvendinamų griežtų priemonių, Imperatoriškojo koledžo Londone mokslininkai...

Sekmadienį Lietuvoje patvirtinti dar 23 COVID-19 atvejai: bendras skaičius – 460 (407)

Sveikatos apsaugos ministerija praneša, kad šiandien, atlikus tyrimus, Lietuvoje patvirtinti dar...

Nesiimkite eksperimentuoti: neteisingai dezinfekuodami grynuoju alkoholiu galite pakenkti savo sveikatai ir namams (8)

Kartais, kai reikia efektyviai, greitai ir nebrangiai namuose nuvalyti paviršius, pasitelkiame visai...

Vaidoto Valiukevičiaus gyvenimas iš arti: papasakojo apie netradicinius santykius su mylimąja, depresijos spąstus ir skolas (11)

Pastaruoju metu Vaidotas Valiukevičius ir jo grupė „The Roop“ yra vieni dažniausiai...

|Maža didelių žinių kaina