Prieš kelis mėnesius pasikeitė mašinų statymo tvarka Kauno Ašigalio gatvėje. Esminis pokytis – pasikeitė kelio pusė, kurioje galima statyti automobilius. Vietos gyventojai jau spėjo sulaukti baudų, o Kauno valdininkai sako, kad pertvarką lėmė noras gerinti eismo saugumą.
© K. Cemnolonskio nuotr.

Išrašė baudų

Ašigalio gatvė yra viena iš didžiausių Kauno miegamųjų rajonų – Eiguliuose. Mašinos daugiabučių namų kiemuose netelpa, tad automobiliai statomi gatvėje.

„Iš namų pusės gatvė turi gana plačius šaligatvius, prie kurių visą laiką parkuojamos mūsų mašinos, kurių yra apie 100. Ir saugu, ir patikima, ir išlipti į šaligatvio pusę lengva. Bėda ta, kad išdaužytą gatvės asfaltą šią vasarą iš naujo perklojus, kažkam iš Kauno valdininkų šovė „geniali mintis“ kaip iš naujos asfalto dangos pasipelnyti. Kaip sumanė, taip ir padarė: bet kaip perkabino KET ženklus „sustoti draudžiama“, - DELFI atsiųstame laiške rašo kaunietis.

Įpratę statyti automobilius ir nepastebėję naujų ženklų vairuotojai jau spėjo sulaukti baudų.

„Rajono paprastiems piliečiams pranešti nesusiprato – nedideli ponai, apsieis. Paprašė patrulinės tarnybos policininkų apdalinti baudomis, kaip patys sako, „nematančius ženklų vairuotojus“. Rezultatai: baudos išrašytos net po du kartus ir daugiau už tuos pačius pažeidimus“ ir atbuline data. Vairuotojai suniekinti dėl KET nežinojimo, leidžiamojoje sustoti pusėje per dešines dureles išlipti nėra kur, į mašinas ir iš jų visi eina per gatves važiuojamąją dalį. (…). Kreipiausi dėl to į kelių policiją, bet vietoje realios pagalbos prasidėjo grasinimai naujomis baudomis“, – rašo DELFI skaitytojas, prašydamas grąžinti senąją tvarką.

Vardan saugumo

Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras DELFI teigė, kad Eismo saugumo komisija sprendimą pakeisti automobilių statymo tvarką priėmė dar rudenį.

Teigiama, kad sprendimas priimtas siekiant saugumo.

„Kai automobiliai būdavo statomi namų pusėje, būdavo užstojamas vaizdas vairuotojams, kurie išvažiuoja iš daugiabučių kiemų – matomumo visiškai nebuvo ir automobiliai aklai išvažiuodavo į gatvę. Dėl to priimtas sprendimas leisti automobilius statyti priešingoje gatvės pusėje. Šioje pusėje nėra gyvenamųjų namų ir išvažiavimų iš kiemų. Anksčiau automobiliai pilnai užstodavo matomumą ir automobiliai lįsdavo tiesiai po ratais troleibusams ir kitoms transporto priemonėms“, – DELFI teigė P. Keras.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Papasakojo, kokios kritinės klaidos vairavimo egzamine pakiša koją – jas daro ir patyrę vairuotojai (156)

Dažnas būsimas vairuotojas, keliaudamas laikyti praktinio egzamino į „Regitrą“, viliasi, kad...

Pasikeitus vairuotojų dokumentų tvarkai, pastebimos ir pirmosios neigiamos pasekmės (167)

Sustabdžius pareigūnams šiek tiek ilgiau trunkanti patikra – pagrindinė neigiama naujos...

Paaiškino, kokių klaidų norintiems vairuoti motociklą geriau nedaryti (26)

Šalies transporto priemonių registrą valdanti VĮ „Regitra“ suskaičiavo, kad šiemet...

Vasaros iššūkiai vairuotojams: nuo slidaus asfalto iki paukščių išmatų paliktų dėmių

Neįprastai karšta vasara atnešė pačių įvairiausių iššūkių vairuotojams. Pasirodo, sunkumų...

Po Kaune praūžusios liūties – šūsnys valstybinių numerių (1)

Vakar, rugpjūčio 14 d., Kauną merkė nepaprastai smarkus lietus . Jo padariniai – ne tik...

Top naujienos

Savaitės pradžioje Lietuvos orus lems ciklonas (5)

Pirmadienio dieną Lietuva pateks į šilčiausiąją šio ciklono dalį. Aukščiausia temperatūra...

Laikantis Viduržemio jūros regiono dietos pagerėja sveikata: egzotiška mityba lengvai suderinama su lietuviška (69)

Jeigu norite valgyti kaip tikras Viduržemio jūros regiono gyventojas, pasirodo, visai nereikia...

Parduotuvės vadovas apie krentančius pardavimus: kažkas jaučiasi, bet nežinau tik kas (362)

Tiek Lietuvoje, tiek Europoje kalbama, kad šiuo metu yra ekonominis pakilimas.

Kraupios pliušiniais žaislais nuklotos vaikų kapinės: ten patekus norisi sukalbėti visas maldas, kurias moki (15)

Ilgas žvyrkelis. Šalia jo – sena, medinė, išvirtusi tvora. Aplink matosi kelios trobelės,...

Šio diktatoriaus tironija sunkiai protu suvokiama: po masinės egzekucijos prancūzams trūko kantrybė prabangiose vilose – kraupūs radiniai (107)

Centrinė Afrikos Respublika ( CAR ), nepaisant neapsakomai gausių gamtinių išteklių, išlieka...

Kremliaus logika: baugina JAV bombonešiais Lietuvoje, bet pasienyje griaudi rusų bombos (1064)

Kodėl NATO sąmoningai kursto įtampą pasienyje su Rusija ? Kodėl Lietuvoje JAV ir...

Į legionieriaus vėlyvą atsisveikinimą smagiai reagavo ir Juškevičius, ir buvęs strategas (1)

Dar birželio antroje pusėje Žanis Peineris raitė parašą ant sutarties su Stambulo...

Baigėsi festivalis „Karklė“: didžiausi gerbėjai jau laukia kitų metų Papildytos nuotraukų galerijos (46)

Tris dienas trukusiame festivalyje „ Karklė Live Music Beatch 2018“ nuskambėjo paskutinis šių...

Nakvynės vietos įsiminė ilgam: vienoje – įdėmus savininko žvilgsnis, kitoje – dušas kambaryje (3)

Pasiskaičiusi istorijų apie prastus ir keistus viešbučius, nutariau parašyti ir savo...

Justino Jankevičiaus nebelieka „Kitokiuose pasikalbėjimuose“: šiandien mes sukame skirtingais keliais (42)

„Kitokių pasikalbėjimų“ kūrėjas Mantas Bertulis socialiniame tinkle „Facebook“...