aA
Dar spalio pirmoje pusėje Vilniaus miesto savivaldybė pranešė, kad vienoje judriausių miesto arterijų – Ukmergės gatvėje – keičiama eismo tvarka. Tuomet buvo pranešta, kad A juosta galės važiuoti tik viešasis transportas, o elektromobiliai, taksi automobiliai ir kiti, kurių ekipažą sudaro 4 ir daugiau keleivių, turės judėti bendrame sraute. Vis tik atnaujintoje gatvėje tokia tvarka galiojo neilgai, mat ji – ir vėl keičiama.
Ukmergės gatvė Vilniuje
© Robertas Narmontas

Vilniaus miesto savivaldybė patvirtino, kad neseniai atnaujintoje gatvėje eismo judėjimo tvarka vėl keičiasi – A juosta atveriama ir elektromobiliams. Savivaldybės atstovai patikino, kad tai pilotinis projektas, todėl vis dar yra stebima, kokią įtaką transporto judėjimui turi pakeitimai. Praėjus mažiau nei mėnesiui buvo priimtas sprendimas, kad viešasis transportas A juosta Ukmergės gatvėje gali dalintis ir su elektromobiliais.

„Kurį laiką stebėsime viešojo transporto greitį, lengvųjų automobilių vairuotojų elgesį ir kelių eismo taisyklių pažeidimų skaičių viešojo transporto juostose“, – sakė Vilniaus miesto savivaldybės Eismo organizavimo skyriaus vedėjas Tomas Kamaitis.

Atstovas paaiškino, jog remiantis savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ atliktais tyrimais, kasdien darbo dienomis Ukmergės gatve (centro kryptimi) keliauja iki 15 tūkst. viešojo transporto keleivių, o A juosta per rytinio piko valandą pravažiuoja apie 600 pažeidėjų.

Ukmergės gatvė Vilniuje
Ukmergės gatvė Vilniuje
© Robertas Narmontas

„Policijai kontroliuojant eismą viešojo transporto juostoje, viešojo transporto vėlavimai sumažėjo du kartus, o autobusų greitis padidėjo vidutiniškai 10-30 procentų. Šiuos Kelių eismo taisyklių pažeidimus fiksuoja gatvėse sumontuoti greičio matuokliai bei troleibusuose ir autobusuose įrengti vaizdo registratoriai bei vaizdo kameros. Tačiau kol kas, toks kontrolės mechanizmas yra nepakankamas ir neužtikrina sklandaus viešojo transporto darbo ir pažeidėjų skaičiaus mažėjimo, – sakė savivaldybės atstovas.

Jis tai pat pabrėžė, kad dar po mėnesio bus išanalizuoti nauji rezultatai, kuriais remiantis eismo judėjimo tvarka gali būti keičiama dar kartą.

Specialistas taip pat priminė, kad šio pilotinio projekto pagrindinis tikslas yra atverti kelius viešajam transportui, kad būtent tokiu būdu keliaujantys keleiviai savo tikslą pasiektų greičiau.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(18 žmonių įvertino)
2.2778

Keliuose šiemet žuvusių daugiau nei pernai – kas dėl to kaltas? (41)

Kalbėdami apie saugumą kelyje, vairuotojai skundžiasi pėsčiųjų elgesiu, o pastarieji keiksnoja...

Įvertino pėsčiųjų elgesį Baltijos šalyse: lietuviai dar turi kur pasitempti (5)

Tyrimas parodė, kad Lietuvos pėstieji yra atsakingiausi Baltijos šalyse : mūsų šalies žmonės...

Kas skiriasi, kai nusipirktas automobilis registruojamas internetu, o ne nuvykus į „Regitrą“ (2)

Tikriausiai esate girdėję sakant, kad norint įregistruoti automobilį „Regitroje“ reikia tam...

Kiek vairuotojams kainuoja avarijos su gyvūnais: po vienos teko išmokėti 22 tūkst. eurų (29)

Daugiausiai avarijų, kurios kyla dėl susidūrimų su laukiniais gyvūnais , įvyksta ne regionuose,...

Mitai apie elektromobilių baterijas: ar žiema tikrai pikčiausias priešas?

Elektromobilio baterija – tai, kas šią transporto priemonę iš esmės skiria nuo degalais varomų...

Top naujienos

Kaip lietuvis ruošiasi transformuoti didžiųjų iššūkių drebinamą NATO? (44)

Būrio vadas, vieno didžiausio tarptautinio banko viceprezidentas, viceministras, o dabar vienas...

Lietuviai atsakė, kokį nekilnojamo turto mokestį mokėtų (30)

Gyventojai sako nepritariantys visuotiniam nekilnojamo turto (NT) mokesčio įvedimui ir tikina, kad...

Artinasi žiema: jau šią savaitę prasidės orų permainos (22)

Pirmadienio dieną Lietuva pateks į šiltąjį ciklono sektorių. Padangė išliks debesuota, tik...

Vertingi Sujetos patarimai mitybai: jais pasinaudoję būsite kur kas sveikesni (3)

Jeigu žmogus per visą parą negali surasti nei vienos valandos sportui – kažkas tikrai yra labai...

Sunkios ligos kamuojamas Jurgis atsidūrė beviltiškoje padėtyje: nežinau, ką man reiks pasakyti savo dukrai (175)

„Laivas skęsta, bet mane išmetė pirmąjį“, – laidoje „ DELFI diena “ sakė cukriniu...

Justinas Jarutis – atvirai apie alkoholio sukeltas bėdas ir psichologo pagalbą: po visko man būdavo žiauriai gėda

Dainininkas, roko grupės „ Freaks on Floor“ lyderis Justinas Jarutis džiaugiasi sėkminga...

Macronas ir Merkel įtraukti į naują šaltąjį karą (2)

„Technologinis suverenumas“ yra vienas iš šiais laikais madingesnių terminų, reiškiantis...

Šis pasaulio pabaigos lėktuvas turėjo atlaikyti net atominę ataką, tačiau jį pražudė – paukštis (3)

Štai kaip atrodo tikrų tikriausia gėda. JAV laivyno vadinamasis pasaulio pabaigos lėktuvas, esą,...

Kiek degalų per valandą sunaudodavo sovietiniai traktoriai (16)

Daugelis prisiekusių automobilistų, prisimindami gūdų sovietmetį, būtinai atkreipia dėmesį į...

3 priežastys, kodėl visada reikia išskalbti naujus drabužius (1)

Iš parduotuvės parsinešėte naują suknelę, kelnes ar apatinį trikotažą. Nepatingėkite prieš...