Skaičiuojama, kad eismo intensyvumas rugsėjį, lyginant su vasara, išaugo 20 proc. VĮ „Susisiekimo paslaugos“ Eismo skyriaus vedėjas Jevgenijus Solovjovas sako, kad tai turėtų tęstis maždaug iki spalio vidurio, kai vairuotojai randa optimalius maršrutus.

Jis atkreipia dėmesį į tris dalykus, dėl kurių susidaro spūstys gatvėse.

„Visų pirma, nereikia įvažiuoti į sankryžą jeigu negalėsite iš jos išvažiuoti degant leidžiamam šviesoforo signalui, nes taip jūs sudarote problemų ne tik sau, bet ir kitomis kryptimis važiuojantiems automobiliams. Antras dalykas, užsidegus žaliam šviesoforo signalui reikia pradėti judėti visam srautui, o pas mus yra tokia praktika, kad trečias-ketvirtas dar net nebūna įjungęs pavaros. Kitas dalykas – laikytis optimalios distancijos ir dirbtinai neištempti automobilių eilės“, – sakė jis.

TV laidos „Ne vienas kelyje“ siužete žiūrėkite, kokį vaizdą monitoriuose mato Vilniaus eismą stebintys šviesoforų reguliuotojai ir kaip vairuotojai galėtų patys sumažinti spūstis.

TV laidą „Ne vienas kelyje“ žiūrėkite sekmadieniais 17.00 val. per LNK.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (73)