Statistikos duomenimis, net 70 proc. 2014 metais Kauno mieste sukeltų avarijų įvyko dėl leistino greičio viršijimo. Anot Kauno kelių policijos valdybos viršininko Dano Česnausko, viršytas greitis tampa pagrindine nelaimių priežastimi.

„Įrodyta, jog 50 km per valandą greičiu važiuojančiam automobiliui partrenkus pėstįjį, yra 30 proc. tikimybė, jog jis neišgyvens. Tuo tarpu 60 km per valandą greičiu skriejančiam automobiliui susidūrus su žmogumi, pastarojo šansai išgyventi labai menki, o mirtingumas siekia net 90 proc. priklausomai, kuria kūno vieta žmogus trenkiasi į transporto priemonę. Šiemet Šiaurės prospekte jau turime vieną žuvusį žmogų, ir dėl to kaltas viršytas greitis. Neries krantinėje taip pat įvyksta nemažai eismo įvykių, kurių metu sužalojami žmonės. Tikimės, jog vairuotojai bus supratingi ir nerizikuos savo bei kitų eismo dalyvių gyvybėmis“, - teigė D. Česnauskas.

Tose šalyse, kur avaringumas ženkliai mažesnis nei Lietuvoje, vairuotojai techninėmis priemonės yra priverčiami sumažinti greitį ties pėsčiųjų perėjomis įrengiant „kalniukus“, greičio matuoklius ir kitas priemones. Daugiau tokių priemonių artimiausiu metu ketinama įgyvendinti ir Kaune.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (19)