aA
Nuo pavasario pradžios įsigaliojus naujiems techninės apžiūros reikalavimams, lengvųjų automobilių apžiūra vidutiniškai pailgėjo penkiomis minutėmis, ir dabar trunka maždaug 20 min. DELFI aiškinasi, kaip techninės apžiūros specialistams sekasi užtikrinti naujų reikalavimų kontrolę, ir į ką prieš važiuojant į techninės apžiūros stotį vairuotojams reikėtų atkreipti dėmesį.
© DELFI / Tomas Vinickas

Nuo pavasario pradžios įsigaliojus naujiems techninės apžiūros reikalavimams, lengvųjų automobilių apžiūra vidutiniškai pailgėjo penkiomis minutėmis, ir dabar trunka maždaug 20 min. DELFI aiškinasi, kaip techninės apžiūros specialistams sekasi užtikrinti naujų reikalavimų kontrolę, ir į ką prieš važiuojant į techninės apžiūros stotį vairuotojams reikėtų atkreipti dėmesį.

Kaip teigia UAB „Transporto studija“ direktoriaus pavaduotojas Ramūnas Vėlavičius, nauji reikalavimai iš esmės nukreipti į eismo saugumą. Be to, svarbu ir aplinkosaugos reikalavimų vykdymas. Todėl nuo kovo 1-osios imta atidžiau vertinti automobilio katalizatoriaus būklę. Tačiau senų mašinų, neturinčių katalizatorių, vairuotojus R. Vėlavičius ramina: jei automobilio gamintojai jo nenumatė, katalizatoriaus nebuvimas nebus kliūtis gauti techninės apžiūros lipduką.

Be sugriežtintų reikalavimų, vairuotojų laukia ir palengvinimai. Vienas jų – mažiau dėmesio kreipiama į automobilio estetinę išvaizdą. Tačiau „Transporto studijos“ direktoriaus pavaduotojas pažymi, kad į korozijos pažeistas vietas, galinčias kelti pavojų kitų eismo dalyvių saugumui, atlaidžiai žiūrima nebus.

DELFI kūrybinė grupė, apsilankiusi Viršuliškių techninės apžiūros centre, suteikia unikalią galimybę stebėti techninę apžiūrą jau įsigaliojus naujiems reikalavimams.


Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Top naujienos

Tarptautiniame kontrabandos tinkle įsipainiojo lietuviai: genialus planas apeiti Rusijos sankcijas (90)

Šeštame aukšte esančiame bute Sankt Peterburgo Lenino prospekte Nastia Loškina ant virtuvės...

Gyventojai prezidentei už darbą surašė pažymius: kokia Grybauskaitė liks atmintyje? (220)

Per beveik dešimt metų prezidentės Dalios Grybauskaitės populiarumo kreivė nukrito daugiau negu...

Lustų rinka smigo žemyn: 400 mlrd. dolerių vertės pramonės klestėjimas eina į pabaigą (16)

Nuostoliai lustų gamintojų rinkoje praėjusią savaitę tęsiasi, ypač po to, kai JAV...

Dvejus metus nelaiminčios rinktinės vedlys posto palikti neskuba: ne laikas apie tai kalbėti specialiai DELFI iš Belgrado (32)

Pirmas Tautų lygos turnyras lietuviams prisvilo: C divizione 4 grupėje Lietuvos futbolo rinktinė...

Juozaičio pranašystė: jei taip toliau, po 20 m. nebebus lietuvių kalbos ir tautos (1699)

„Niekada taip nebuvo, kad lietuvis taip ėstų lietuvį. Po bet kurio straipsnio tokių keiksmų...

Monikai Šalčiūtei nenusisekė romanas su Donatu Motiejūnu: buvau apgauta, buvo daug melo (70)

Daugeliui vis dar yra paslaptis, kaip žmonės uždirba pinigus socialiniuose tinkluose dėdami savo...

Naujo „Mercedes-Benz G63 AMG“ testas: kam rūpi bekelė – kalbame apie įvaizdį už 180 tūkst. eurų (15)

Garsiausia „ Mercedes-Benz “ gamos ikona galima laikyti G klasę. 39-erius metus gaminamas...

Darbe – kaip namuose: kas turi užtikrinti gerą savijautą dirbant biure

Ekspertai vieningi: šiuolaikiniai darbdaviai, norintys pritraukti ir išlaikyti talentus savo...

Studentų gyvenimas tarpukariu: „karvė ar studijos?“, išradingi „versliukai“ ir noras maištauti

Studentų gyvenimas visuomet buvo apaugęs mitais ir stereotipais. Nuo mamos kotletų, įdėtų į...

Su Nekrošiumi dirbusios aktorės vos tramdo ašaras: taip netikėta, taip staiga (43)

Antradienio rytą Lietuvą žaibiškai apskriejo liūdna žinia – mirė garsus teatro režisierius...