Skaitytojas pasakojo, kad eilėje užstrigo techninės apžiūros stotyje prie Vilniaus. „Aišku, eilė yra eilė ir žmonių daug, tačiau matosi, jog jeigu darbuotojų būtų daugiau, tai tikrai viskas judėtų. Atrodo, vasara, ko čia stresuoti, tačiau sėdėti mašinoje daugiau nei tris valandas kepinant saulei, tai menkas malonumas. Žmonės visi šlapi. Ir pikčiausia, kad nestovi joks gaivių gėrimų automatas troškuliui numalšinti. Stovi kavos aparatas, tačiau jie tikriausiai šaiposi, kada tu visas šlapias, burna išdžiuvusi ir dar kavos siūlo nusipirkti“, - pasakojo skaitytojas.

Jis teigė, kad žmonės dėl karščio net pradėjo nusirenginėti. Pasak jo, jam buvo nurodyta, kad eilės susidarė, nes dirba mažai darbuotojų.

Paskambinu į UAB „Tuvlita“, bendrovės darbuotojas nurodė, kad eilės susidaro spontaniškai – vieną dieną ji gali būti, o kitą - ne. Pavyzdžiui, užpraeitą savaitę, pasak jo, vairuotojų laukė mažiau. Jis nurodė, kad laukti keturias valandas – tikrai nedažnas atvejis.

Telefonu atsiliepęs darbuotojas patvirtino, kad apskritai darbuotojų trūkumas bendrovėje jaučiamas.

„Darbuotojų iš principo šiek tiek trūksta dėl tos priežasties (...), ne tik mūsų, bet ir kitose įmonėse , kad mūsų visos techninių apžiūrų sistemos įpareigojo ir atliko naujosios direktyvos perkėlimą, dėl ko padidėjo darbo imlumai atliekant technines apžiūras. Kadangi pasirengimo laikas nebuvo ilgas, įmonės nepasiruošė tiek, kiek reikia darbuotojų, jų reikėjo dar daugiau, - kalbėjo jis. - Sekančiam sezonui ir „Tuvlita“, ir kitos įmonės bus pasirengę žymiai daugiau darbuotojų“.

DELFI primena, kad laiką taupyti norintiems vairuotojams kai kuriuose punktuose techninei apžiūrai iš anksto galima užsiregistruoti telefonu – tokiu atveju klientui paskiriamas atvykimo laikas ir „gyvoje“ eilėje jam laukti nebereikia.


Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (86)