Didžioji dalis – 74 proc. – Lietuvos vairuotojų automobilio techninei priežiūrai ir remontui kasmet išleidžia iki 500 eurų. Šalies vairuotojų nuomonės tyrimo rezultatai rodo, kad daugiau nei 40 proc. vairuotojų rūpinasi savo automobiliu iškart šalindami net smulkius jo gedimus, o beveik pusė apklaustųjų automobilį prižiūri į jo baką pildami tik kokybiškus degalus.
Asociatyvi nuotr.
© Shutterstock nuotr.

Kaip rašoma pranešime žiniasklaidai, Lietuvos vairuotojų, automobilio priežiūrai ir remontui kasmet skiriančių iki 500 eurų, dalis, palyginti su 2015 m., išliko beveik tokia pati. Tačiau šiek tiek – 5 proc. punktais – išaugo vairuotojų, į automobilio remontą investuojančių net 500–1000 eurų per metus, skaičius.

„Jau kelintus metus iš eilės stebime panašias tendencijas automobilių priežiūros ir remonto srityje – tai rodo, kad lietuviai stabiliai rūpinasi savo transporto priemonių technine būkle. Visgi šiek tiek padidėjo vairuotojų, automobilio remontui išleidžiančių ir iki 1000 eurų per metus, skaičius – tokių šiemet jau kas septintas“, – sako bendrovės „Neste Lietuva“ Mažmeninės prekybos skyriaus vadovas Audrius Miežys.

Vertindami skirtingus automobilio priežiūros ir gedimų prevencijos aspektus, 61 proc. Lietuvos vairuotojų teigia nevažinėjantys techniškai netvarkingu automobiliu, 54 proc. reguliariai tikrina automobilio techninę būklę, o 41 proc. vairuotojų iškart šalina net smulkius automobilio gedimus.

„Nuo praėjusių metų respondentų, iškart šalinančių net menkiausius automobilio gedimus, dalis padidėjo 10 proc. Tai iš dalies galima sieti ir su išaugusiomis išlaidomis automobilio priežiūrai ir remontai – tikėtina, jog vairuotojai savo automobilio technine būkle ir gedimų prevencija rūpinasi vis labiau“, – sako A. Miežys.

Rūpindamiesi nuosava transporto priemone Lietuvos vairuotojai vis daugiau dėmesio skiria degalų, kuriuos pila į savo automobilio baką, kokybei. 44 proc. apklaustųjų teigia, kad renkasi tik kokybiškus degalus. Tai – 10 proc. punktų daugiau nei praėjusiais metais. 42 proc. vairuotojų taip pat teigia neperkantys neaiškios kilmės degalų iš nelegalių prekiautojų.

Nors svarbiausi kriterijai renkantis degalus lietuviams išlieka kaina ir mažesnės degalų sąnaudos, net 54 proc. respondentų teigė įvertinantys tai, kokį poveikį degalai turės automobilio varikliui.

Tyrimą apie automobilių vairuotojų įpročius bendrovės „Neste Lietuva“ užsakymu atliko komunikacijos planavimo agentūra OMD. Tyrimo metu internetu buvo apklausti 1089 18-50 metų amžiaus interneto vartotojai.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Legalizuojami automobiliai su vairu dešinėje: specialistai negaili perspėjimų (298)

Nuo 2018 m. sausio 1 d. Lietuvoje įsigalioja Saugaus eismo keliais įstatymo pataisa, kuri nebedraus...

Minima pasaulinė diena žuvusiems eismo įvykiuose atminti (1)

Lapkričio 19 d. minima pasaulinė diena žuvusiems eismo įvykiuose atminti. Lietuvos automobilių...

Nuo bjaurios automobilio problemos ryte išgelbės keletas atsakymų sau (74)

Dažniausia priežastis, kodėl šaltą rytą variklis neužsiveda – išsikrovęs akumuliatorius...

Vairavimas ir vaistai – pavojus kelyje, kurį prisišaukiame patys (2)

Lapkričio 19 d., kaip ir kasmet trečiąjį lapkričio sekmadienį, minima Pasaulinė žuvusių eismo...

Patikrino šimtus automobilių: tinkamos padangos, bet išsikrovę akumuliatoriai (13)

Lapkričio pradžioje didžiuosiuose Lietuvos miestuose vyko saugaus eismo kampanija „Nustebink...

Top naujienos

Gydytojas žino, ką pakeisti, kad laimingesni būtų tiek medikai, tiek pacientai (74)

Mano Idėja Lietuvai – padaryti taip, kad pacientai , kuriems iš tikrųjų reikia...

Reketininkams pasipriešinęs kaunietis papasakojo, kaip sulaukė keršto ir bėgo iš Lietuvos namuose vyras turėjo pinigų kambarį (73)

Kai dauguma išvykusių iš Lietuvos pradeda pasakoti savo istorijas, dažniausiai sako, kad...

Diatlovo perėjos incidentas: kraują stingdanti mįslinga istorija (40)

1959 metų sausį 23 metų Igoris Diatlovas aštuonių jaunų Sovietų Sąjungos žygeivių grupę...

Sutrypto „Žalgirio“ treneris pratrūko žaibais: reikėtų išvaikyti pusę komandos

Labai abejotina, ar fiasko rudenį patyrusio Vilniaus „Žalgirio“ kapitono tiltelį ateinantį...

Aukso amžius baigiasi: laukia kitokių degalų kainų (158)

Kilus neramumams Saudo Arabijoje – ramybės nėra ir naftos rinkoje. Ekonomistai ir degalų...

Blogiausiai dirbančiu ministru gyventojai išrinko Verygą (61)

Negebėjimas susitvarkyti su Gedimino kalno irimu – tikrai ne vienintelė priežastis, kodėl...

Žadėjo, kad dirbs ūkyje, bet pateko į sekso vergiją: emigrantės pasakoja siaubingus dalykus (125)

Vos baigusios mokyklą jos emigravo, tikėjosi pradėti dirbti ūkyje, tačiau pateko į tikrų...

Pripažino: dėl Gedimino kalno buvo gaištamas laikas (97)

21-as mėnuo – maždaug tiek laiko praėjo nuo tada, kai Gedimino kalnas akis badančiomis...

Mažeikiuose perėjoje mirtinai sužalota moteris, įtariamo vairuotojo ieško policija (22)

Sekmadienio vakarą Mažeikiuose, Žemaitijos gatvėje, perėjoje, rasta automobilio mirtinai...

Pamatykite, kaip atrodo prabangiausi Vilniaus viešbučių apartamentai moka 2800 eurų už naktį (94)

Prabangių viešbučių galima surasti įvairiuose miestuose, vis dėlto itin prabangių apartamentų,...