aA
Vilniaus miesto savivaldybė rengiasi rekonstruoti vadinamąjį „pedagoginio žiedą“. Pastebėję, kad rytinio ir vakarinio piko metu susidaro nemažos spūstys, užkemšančios net aplinkines gatves, savivaldybės atstovai nusprendė eismo tvarką koreguoti rekonstruodami žiedinę sankryžą.

„Praėjusių metų rugpjūtį buvo atlikti eismo organizavimo pakeitimai ir nustatyta nauja tvarka žiedinėje sankryžoje. Perskirsčius srautus, nustatyta, kad rytinio piko metu yra nemažas srautas į Konstitucijos prospektą, viena juosta nepakanka laidumo“, – BNS sakė Tomas Kamaitis, savivaldybės Eismo organizavimo skyriaus vedėjas.

BNS skelbia, kad Vilniaus miesto savivaldybė pasirašė 15 tūkst. eurų vertės sutartį su bendrove „Skaitmeninis lapas“ dėl juostos projektavimo. „Skaitmeninis lapas“ turės parengti techninį darbo projektą, gauti statybos leidimą bei atlikti projekto priežiūrą. Sutartis su įmone pasirašyta vasarį, galios iki 2022 metų, nurodoma centriniame viešųjų pirkimų portale.

Kas keisis žiede?

Kaip DELFI aiškino T. Kamaitis, rekonstrukcijos metu važiuojant į „pedagoginio žiedą“ atsiras dvi papildomos eismo juostos. Viena – nuo Geležinio Vilko gatvės tunelio važiuojant žiedinės sankryžos link ir sukant į Konstitucijos prospektą.

Papildoma eismo juosta bus įrengta sumažinant dabar toje vietoje esantį platų šaligatvį ir dalyje jo įrengiant atskirą eismo juostą tiems, kurie nori važiuoti ne į žiedą ir juo sukti Žalgirio gatvės (ar kitų) link, bet patekti į Konstitucijos prospektą.

Naujoji eismo juosta bus atskirta nuo dabar čia esančių dviejų saugumo salele, todėl pėstiesiems nereikės kirsti trijų eismo juostų iš karto. Be to, T. Kamaitis įžvelgia nemenką naudą vairuotojams, mat jų eismo kryptis nesusikirs su išvažiuojančiais iš žiedo, o eis greta.

Tokia pati pertvarka laukia ir važiuojant nuo Šeškinės kalno pusės į „pedagoginio žiedą“. Čia bus įrengta atskira eismo juosta tiems, kurie norės įvažiuoti į T. Narbuto gatvę, o ne pasukti į žiedinę sankryžą.

Šiuo atveju rekonstrukcijos metu bus susiaurintas šaligatvis, panaudota dalis žaliojo ploto ir įrengta atskira juosta sukantiems į dešinę. Vairuotojai, akcentavo T. Kamaitis, galės važiuoti į T. Narbuto gatvės pusę nesustodami, mat jų juosta eis lygiagrečiai jau esamoms, iš žiedinės sankryžos vedančioms, juostoms.

Pėsčiųjų saugumui atsiras papildoma saugumo salelė, tad kirsti trijų eismo juostų vienu kartu nereikės.

Bandys spėti šiemet

T. Kamaitis DELFI aiškino, kad optimalus scenarijus – pokyčius organizuoti dar šiemet. Visgi kada tas bus padaryta tiksliai, kol kas nėra aišku – pirmiausia reikia techninio projekto ir statybos leidimo.

„Turint visą tai, galima spėti tikrai šiemet. Bet prie konkretesnių datų prisirišti bus galima tik turint reikiamus dokumentus ir leidimus“, – akcentavo DELFI pašnekovas.

Pokyčių bus ir daugiau

Dar praėjusių metų rugpjūtį savivaldybės atstovas DELFI sakė, kad greta žiedo liko dvi pėsčiųjų perėjos, kai einančiam pėsčiomis reikia kirsti tris eismo juostas. Kaip aiškino T. Kamaitis, jos keisis drauge su vykdomais kitais eismo pakeitimais aplinkinėse gatvėse.

„Vyks Geležinio Vilko gatvės rekonstrukcija, tad gatvėje, važiuojant nuo Geležinio Vilko gatvės tunelio Baltupių link, atsiras papildoma transportui skirta eismo juosta. Ji baigsis už sankryžos su Žalgirio gatve, maždaug už „Rimi“ parduotuvės, esančios šioje gatvėje“, – kalbėjo T. Kamaitis.

Eismo tvarka keisis ir jungiamajame kelyje, vedančiame nuo „pedagoginio“ žiedo Geležinio Vilko gatvės link. Čia, sako T. Kamaitis, išvažiuojant iš žiedinės sankryžos ir važiuojant Geležinio Vilko gatvės link, vietoje dviejų eismo juostų bus palikta tik viena.

Pati dešiniausia, kraštinė, bus panaikinta pasitelkus horizontalųjį kelio ženklinimą. Dalis transporto srauto tą patį jungiamąjį kelią pasieks važiuodami Lvovo gatvele.

„Eismo srautas greičiau įvažiuos į Geležinio Vilko gatvę, dings ir vakarinės eilės, laukiančios galimybės įvažiuoti nuo žiedo į šią gatvę. Ir vietoje trijų eismo juostų pėstiesiems reikės kirsti tik dvi“, – prognozavo T. Kamaitis.

Be to, nebeliks galimybės iš Geležinio Vilko gatvės pasukti į dešinę taip, kad būtų įmanoma per nedidelę žiedinę sankryžą įvažiuoti į Lvovo gatvę. Anot T. Kamaičio, čia bus pakeista eismo kryptis ir juosta bus atiduota vairuotojams, į Geležinio Vilko gatvę atvažiuojantiems nuo „pedagoginio“ žiedo pusės.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
(22 žmonės įvertino)
4.0455
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Režė susirinkusiems pavėpsoti į gelbėjimo operaciją: nustokite trukdyti gelbstintiems gyvybes (38)

Įvykus eismo ar kitam įvykiui, kur dirba specialiosios pagalbos tarnybos, visada apstu ir...

Vairuotojus įspėja būti atsargius – sukčiai ėmėsi eismo įvykių deklaracijų (50)

Gauti teisingai ir aiškiai užpildytą eismo įvykio deklaraciją draudikų darbo praktikoje –...

Kas išduoda, kad turimą automobilį metas keisti į naują (66)

Automobilyje žmonės praleidžia itin daug laiko – nuo miesto kamščių iki darbo kelionių ar...

Paaiškino, kodėl „klevai“ laikiną vairuotojo pažymėjimą turės 3 metus (63)

Keičiasi tvarka, nurodanti, kiek laiko galioja pradedantiesiems vairuotojams išduodamas laikinasis...

Pasipiktino EV numeriu ne ant elektromobilio: gal „Regitra“ visiems tokius parduoda? (187)

Elektromobilių savininkai Lietuvoje turi kelias lengvatas, pavyzdžiui, gali važiuoti dalimi...

Top naujienos

Juozas Ruolia: kodėl patys medikai gydant vėžį taiko vandenilio peroksido efektą, bet ligoniams jo vartoti nerekomenduoja (56)

Interneto platybėse netrūksta stebuklingų receptų, neva gydančių vėžį. Žmonės geria ir...

Tik dabar lentelę nagrinėsiantis Jasikevičius: variantų buvo tiek, kad galva svaigo (3)

Eurolyga šį pavasarį teoriškai dar gali grįžti į „Žalgirio“ areną, bet jei tai buvo...

Gyvai / Euro 2020 atrankos startas ir Urbono krikštas: Liuksemburgas – Lietuva 1:1 (54)

Lietuvos futbolo rinktinė startuoja 2020 metų Europos futbolo čempionato atrankoje ir B grupėje...

Trakų „Trasalis“ ir vėl parduodamas: prašo triskart mažiau, nei pirmą kartą (50)

Trakuose įsikūrusio viešbučio ir pramogų bei vandens relaksacijos centro „ Trasalis “...

Lionel Laurent. Milijardierius įsigyja bilietą į Paryžiaus elitą (1)

Mes gyvename auksiniame sutelktos valdžios, pinigų bei įtakos pasaulyje, ir nieko nėra geresnio,...

Sinoptikė: dviženkliu pliusu džiaugsimės neilgai – atkeliaus sniegas ir lietus (30)

Penktadienis Vilniuje – graži, saulėta ir gana šilta diena, tačiau koks laukia savaitgalis? Apie...

Vaizdo įraše – įspūdingas 332 metrų ilgio lėktuvnešio manevras (120)

„Nimitz“ klasės lėktuvnešis yra 332,8 metrų ilgio laivas, kuriame tarnauja daugiau nei 6...

Karbauskis: aš Landsbergio nesuprantu – niekada su juo nesipykau (457)

„Sveikinu, – taip į opozicinių Seimo frakcijų susitarimą reagavo Lietuvos valstiečių ir...

Mokslininkas iškėlė netikėtą idėją dėl nežemiškos civilizacijos kosminių laivų (32)

Norėdami aptikti svetimas civilizacijas, astronomai turi mąstyti originaliai ir daryti tam tikras...