Pastatyti automobilį greta Kauno klinikų daugeliui vairuotojų – tikras išbandymas. Pacientams ir juos lydintiems asmenims atvykusiems į didžiausią gydymo įstaigą šalyje, nuolat tenka susidurti su parkavimo problemomis.
Aikštelės vizualizacija
© Kauno miesto savivaldybės nuotr.

Ne vienerius metus planuotos daugiaaukštės automobilių stovėjimo aikštelės reikalai pagaliau pajudėjo iš mirties taško, rašoma Kauno savivaldybės pranešime.

Daugiaaukštę automobilių parkavimo aikštelę ketinama statyti Sukilėlių pr. 19b esančiame sklype. Parengus detalųjį planą, techninį ir darbo projektus, bus ieškomas statybos darbus atliksiantis rangovas. Aikštelės statybas numatoma pradėti kitų metų vasarą.

Rengia detalųjį planą

„Šiuo metu rengiamas detalusis planas, parengti projektiniai sprendiniai bei derinami techninio projekto rengimo klausimai. Prieš mėnesį Kauno Žaliakalnio seniūnijoje įvyko detaliojo plano pristatymas visuomenei bei jo sprendinių svarstymas, kuriame dalyvavo besiribojančių sklypų savininkai. Kaimyninių sklypų savininkai uždavė klausimus, teikė siūlymus, kurie šiuo metu yra svarstomi, rengiami atsakymai“, – teigė Kauno klinikų direktorius ekonomikai ir infrastruktūrai prof. habil. dr. Artūras Grebliauskas.

Parengus detaliojo plano sprendinius ir juos suderinus bus pradėti rengti statybos techniniai bei darbo projektai. Projektiniai sprendiniai buvo ne kartą derinami Kauno miesto savivaldybės administracijos Urbanistikos ir architektūros skyriuje, Architektų taryboje, kur ieškota priimtiniausių aikštelės savybių sprendimų, atsižvelgiant į šalia esantį VII fortą ir šalimais esančius statinius.

„Džiaugiamės, kad derinimas su miesto institucijomis vyksta sklandžiai. Siekiant išsiaiškinti daugiaaukštės automobilių saugyklos įtaką visam Sukilėlių prospekto automobilių srautui, atliktas eismo modeliavimas 1,3 km atkarpoje, kurio metu nustatyti automobilių srautai, pasiskirstymai bei kokių priemonių reikėtų imtis siekiant pagerinti šio itin svarbaus transporto koridoriaus pralaidumą“, – pasakojo A. Grebliauskas.

Lengvas patekimas

Į naująją aikštelę bus galima patekti dviem patogiais įvažiavimais iš Sukilėlių pr. bei Kauno klinikų pusės. Kauno klinikų vadovų planuose – nauja įvaža į teritoriją, panaikinant sudėtingą dabar esančią akligatvių, aikštelių ir įvažiavimų sistemą, kuri susiformavo Sukilėlių pr. rekonstrukcijos metu. Eismą ketinama reguliuoti šviesoforais bei modernia parkavimo palydos sistema.

„Dėl mažesnio transporto srauto Klinikų teritorijoje bei aplinkinėse teritorijose su individualiais gyvenamaisiais namai, bus mažesnis triukšmas bei tarša“, – teigė Kauno miesto savivaldybės Eismo saugumo komisijos pirmininkas Rimantas Mikaitis.

Daugiaaukštę automobilių aikštelę numatoma statyti įrengiant 3 antžeminius aukštus bei 1,5 požeminio aukšto. Skaičiuojama, jog aikštelėje vienu metu galėtų parkuoti apie 510 automobilių, iš kurių apie 51 būtų skirti žmonėms su negalia.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Avarijos kaltininko paieškos: nemandagus elgesys, psichologinis spaudimas ar net grasinimai

Rudenį, lyginant su šiltuoju sezonu, keliuose penktadaliu išauga eismo nelaimių skaičius, rašoma...

Transporto spūstys mieste: patarimai, kaip prie jų prisitaikyti (23)

Jeigu kiekvieną darbo dieną transporto spūstyje užstringate bent valandai, tai per metus susidaro...

Skaitytoją papiktino būsimi „žali klevo lapai“: jų judėjimas – nenuspėjamas (17)

Ne paslaptis, jog dažną vairuotoją piktina spūstys keliuose, o ką jau kalbėti apie kitų...

V. Radžiūnas. Išlenk stikliuką ir sėsk prie vairo (komentaras) (29)

Spalio 13 dieną Europos šalyse minima Europos saugaus eismo diena. Šią dieną siekiama atkreipti...

Nevaldomas reiškinys virsta galvos skausmu – valdininkai tik skėsčioja rankomis (106)

Jei nedraudžiama, tai galima. Tokia nuostata vadovaujasi dalis smulkiųjų verslininkų, savo...

Top naujienos

R.I.T.A. Gyvenimą pašventė Lietuvai, o dabar tenka kovoti dėl kompensacijų (67)

Iš Lietuvos kariuomenės Specialiųjų operacijų pajėgų į atsargą savo noru išėjo apie 40...

Lietuviškas vanduo brangesnis dėl to, kad yra kietas (39)

Pakeisti visus vandens skaitiklius, kur kas dažniau juos metrologiškai tikrinti, o kartu ir didinti...

NT rinką gali ištraukti tik vienas dalykas (4)

Oficialiai šiemet užsieniečiams išduoda apie 9 tūkst. leidimų dirbti. Tai vienas didžiausių...

Mažos valstybės „stebuklingas berniukas“ A. Merkel gali pridaryti rimtų bėdų (155)

Briuselis ir Berlynas tikrai nenorėjo tokio akivaizdaus Austrijos posūkio į dešinę. O austrai...

Orai: geros naujienos – visą savaitę (6)

Po ypač malonaus pirmadienio šiluma bus mažesnė, tačiau artimiausiomis dienomis didesnių...

Gydytojas A. Unikauskas: storėjate ne tada, kai valgote riebiai

„Nuo seno galvojama: valgysiu riebalus – storėsiu. Tai nelogiška. Juk visas maistas, kurį mes...

Ne pats geriausias pasirinkimas: 6 baldai, kurių dizaineriai negali pakęsti

Jaučiatės pasirengę išleisti ganėtinai įspūdingą sumą naujiems baldams įsigyti? Tuomet...

Žymus futurologas atskleidė, kokie iššūkiai mūsų lauks iki 2030-ųjų (1)

Ray‘us Hammondas visame pasaulyje pripažintas ir kaip futurologas, ir kaip verslininkas. 17...

Įvardijo labiausiai tikėtinus princo Williamo ir K. Middleton trečiojo karališkojo kūdikio vardus

Praėjusią savaitę britų karališkosios šeimos gerbėjai džiaugėsi, pagaliau pamatę viešumoje...

Situacija dėl Gedimino kalno vis blogėja: įspėja jau ir praeivius (713)

Panašu, kad Gedimino pilies kalnas tampa nauja mūsų šalies gėda. Jame vėl formuojasi nuoplovos...