Automobilio pirkimas – tai tarsi tyrimas. Kuo daugiau jums pavyks sužinoti iš anksto, tuo mažiau laiko reikės švaistyti mašinoms, kurios tikrai neatitinka jūsų lūkesčių. Pirmasis klausimas turėtų būti: „Kodėl parduodate?“.

Kitas klausimas turėtų skambėti taip: „Kokia yra automobilio būklė?“. Iš šio atsakymo sužinosite, kas yra svarbu pardavėjui. Tikėtina, kad jis nepasakys, kokia yra kėbulo, salonas ar agregatų būklė, todėl tai reiškia, kad neišvengiamai turite pasidomėti šiomis sritimis.

Pokalbio metu užsirašykite išgirstą informaciją ir jeigu eisite apžiūrėti automobilio, pasinaudokite užrašais tikrindami, ar pardavėjas nemelavo. Jeigu pamatysite, kad kažkuris punktas neatitinka tikrovės, didelė tikimybė, kad ir kita informacija nebuvo tiksli.

Klausimas „Ar jūs buvote vienintelis savininkas?“ atskleis tikslesnius atsakymus į kitas užklausas, tokias kaip „Ar automobilis yra patekęs į eismo įvykį?“. Jeigu pardavėjas sako „ne“, o jūs matote akivaizdžius įrodymus, kad taip buvo, jis arba meluoja arba nepagalvojo to paties paklausti, kai pats pirko šią mašiną.

„Ar turite automobilio aptarnavimų knygelę?“ – šis klausimas leis sužinoti, ar pardavėjas sąžiningai rūpinosi automobiliu. Be to, jeigu atsakymas bus teigiamas, žinosite pirkinio istoriją.

Galiausiai pasidomėkite apie automobilyje esančią įrangą ir kokia yra prašoma suma. Tuomet internete galėsite peržiūrėti analogiškus pasiūlymus ir palyginti, ar nurodyta kaina atitinka situaciją rinkoje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (236)