aA
Ne paslaptis, jog dažną vairuotoją piktina spūstys keliuose, o ką jau kalbėti apie kitų vairuotojų kultūrą gatvėse ir ne tik. Tiesa, yra dar viena kategorija – nepatyrę vairuotojai arba dar tik besimokantys ir pažymėjimą, suteikiantį teisę vairuoti transporto priemonę, gauti siekiantys asmenys.
Asociatyvi nuotr.
Asociatyvi nuotr.
© "Panevėžio balsas" nuotr.

Į portalo „Kas vyksta Kaune“ redakciją kreipėsi pasipiktinęs kaunietis. Jis tikina, jog besimokantys vairuoti žmonės sukelia daugybę nepatogumų keliuose kitiems.

„Mokomieji automobiliai dažnai trukdo eismui ir sukelia avarines situacijas keliuose. Minėta problema itin aštriai pasireiškia Vilijampolėje, A. Stulginskio-Goštautų-Lampėdžių gatvėse. Pravažiuoti tiesiog neįmanoma – mokomieji automobiliai keliuose neretai važiuoja net po kelis iš eilės, sukasi viduryje gatvės, stabdo, važiuoja įjungę atbulinę pavarą trukdydami kitiems vairuotojams. Jų veiksmai – nenuspėjami“, – sako kaunietis.

Jo teigimu, vairavimo instruktoriai yra nepatyrę – nestebi ir nekontroliuoja, ką daro prie vairo sėdintys mokiniai. „Jei prie prekybos centro „Rimi“ tenka pamatyti mokomąjį automobilį, kitiems vairuotojams patariu net nebandyti pastatyti savo automobilio kur nors greta, nes minėtųjų mokinių prie vairo judėjimo transporto priemone trajektorija sunkiai nuspėjama“, – pasakoja pašnekovas.

Jis teigia, jog kreipėsi į „Regitrą“ ir pasakęs apie problemą sulaukė atsakymo, kad toks maršrutas esą patvirtintas. Tačiau – kieno?, – retoriškai klausia portalo skaitytojas.

Mūsų žurnalistai susisiekė su įmonės „Regitra“ atstove Ingrida Kuoryte. Papasakoję kauniečiui rūpimą klausimą, išgirdome argumentus.

„Būsimus vairuotojus dalyvavimui realiame eisme ruošia vairavimo mokyklos, tuo tarpu „Regitra“ šiuos įgūdžius tikrina ir įvertina, ar konkretus žmogus jau yra tam tinkamai pasirengęs. Taigi, būtina pastebėti, jog šios dvi sritys yra atskiros ir kontroliuojamos skirtingų ministerijų. Kadangi „Regitra“ yra atsakinga tik už būsimų vairuotojų egzaminavimą, negalime plačiau pakomentuoti vairavimo mokyklų mokymo metodikos bei pasirenkamų maršrutų“, – sakė įmonės „Regitra“ atstovė.

Pasak I. Kuorytės, „Regitra“ jau kurį laiką yra atsisakiusi konkrečių praktinio egzamino trasų. Toks sprendimas buvo priimtas atsižvelgiant į tai, jog vairuotojai turi žinoti, kaip elgtis netikėtose situacijose, o ne išmokti, kur ir kokioje gatvėje pasukti vairą.

„Toks mokymo būdas yra nenaudingas pačiam besimokančiajam, nes asmuo turi sugebėti vairuoti ne tik parinktais keliais, bet tais, kuriais jam teks važiuoti kiekvieną dieną“, – komentavo ji.

|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Išsiaiškino, kas mobiliuoju prie vairo naudojasi dažniausiai: lietuvių rezultatai nustebino (8)

Mobiliuoju telefonu automobilyje naudojasi 65 procentai Lietuvos gyventojų. Beveik pusė – 43 proc....

Paaiškino, kokios taisyklės galios į viešąjį transportą grįžtantiems keleiviams (1)

Viešuoju transportu kiekvieną savaitę juda vis daugiau keleivių, o Vilnius rūpinasi jų saugumu....

Trys įspėjimai apie nelygų kelią: kaip elgtis, kai pamatote vieną iš jų (10)

Įvairūs kelio nelygumai gali lemti ne tik automobilio techninius gedimus, tačiau net ir skaudžiai...

Kaip atpažinti, kada metas pasikeisti automobilio valytuvus naujais (5)

Automobilio priekinio stiklo valytuvai yra vienas labiausiai apkraunamų ir greičiausiai...

Paaiškino, ką daryti, jeigu kelyje išsikrovė hibridinis automobilis: tempti ar bandyti užvesti? (90)

Įstrigti kelio pašonėje išsikrovus akumuliatoriui ar pasibaigus degalams yra ne vieno vairuotojo...

Top naujienos

Amerikos lietuvė – apie tai, kaip vos kelios savaitės jos nuomonę apie Trumpą pakeitė iš esmės: kažkada buvau didžiausia jo skeptikė (474)

Į Jungtines Valstijas emigravusi aktyvi moteris, buvusi liberalė Renata Underis sako, kad pastarasis...

Išdrįsus kalbėti vienai, apie Kėdainių priėmimo skyrių prabilo ir kiti: ten yra baisu (114)

Kėdainiuose įvyko grandininė reakcija: vienam žmogui socialiniame tinkle papasakojus nemalonią...

Kavos vartojimo paslaptys: kiek daugiausiai puodelių per dieną galime išgerti (6)

Daugelio rytas prasideda nuo puodelio kavos, kuris suteikia energijos ir leidžia efektyviai pradėti...

Prancūzų pajėgos Malyje nukovė „Al Qaeda“ vadeivą (1)

Prancūzijos ginkluotosios pajėgos Malyje nukovė teroristinės grupuotės „Al Qaeda“...

Kraupi pramoga – žmonių zoologijos sodai – buvo viena pelningiausių XX a. pradžios šou verslo krypčių (232)

XX amžiaus pradžioje atėję į zoologijos sodą Europoje ar Jungtinėse Valstijose, narvuose...

Fiziko žinia bijantiems 5G technologijos: jei valgote raugintas daržoves, tai galite ir saugiai naudoti 5G (48)

5G ryšio technologijos ir nejonizuojančios elektromagnetinės spinduliuotės reikėtų baimintis...

Valdžiai ruošiantis mažinti mokesčius, verslininkai ženklių pokyčių nesitiki: daugiau išlaidauti gyventojų tai nepaskatins (47)

Valdžia šiuo metu svarsto, ar mažinti darbo apmokestinimą. Verslininkų ir ekonomisto nuomone,...

Automobilių aikštelėje „Tvarkiečiai“ likviduos partiją ir prisijungs prie Zuoko (63)

Šeštadienį Vilniuje, prie „Litexpo“ rūmų esančioje automobilių aikštelėje, Lietuvos...

Abejoja, ar vasarą galėsime mėgautis didžiuliais renginiais: organizatoriams jie tiesiog nepakeliami (3)

Vyriausybė patvirtintą renginių organizavimo sąlygų planą, pagal kurį nuo birželio atvirose...

|Maža didelių žinių kaina