Regitra“ pranešė, kad iš registro buvo išbraukta 850 tūkst. mašinų. Kaip rašo „Lietuvos žinios“, parlamentaras Vytautas Gapšys pateikė Seimui Saugaus eismo automobilių keliais įstatymo pataisų projektą ir pasiūlė nuo 90 dienų iki metų pratęsti terminą, per kurį, nepašalinus priežasčių, dėl kurių buvo sustabdytas leidimas motorinei transporto priemonei dalyvauti viešajame eisme, ji būtų išregistruojama. V. Gapšio tvirtinimu, 90 dienų laikotarpis neva esąs per trumpas, kad transporto priemonės savininkas įvykdytų visus įteisintus reikalavimus. 

„Į mane kreipėsi Lietuvos vežėjų atstovai, kurie yra išsiuntę sunkvežimius už Lietuvos ribų. Tie sunkvežimiai retai grįžta į Lietuvą, todėl jie negali pereiti techninės apžiūros, kaip numatyta įstatyme, ir jiems grėstų išregistravimas“, - sakė parlamentaras. Pataisoms po pateikimo Seimas pritarė bendru sutarimu, jas numatoma svarstyti spalio 21-ąją.

Garsus saugaus eismo specialistas Virgilijus Sadauskas per vieną televiziją pareiškė manąs, jog naujieji reikalavimai naudingiausi „privačioms draudimo bendrovėms ir techninės apžiūros įmonėms“. Kitų ekspertų teigimu, didžiausia nauda iš naujos procedūros buvo tiems automobilių valdytojams, kurie kadaise pardavė mašinas pirkėjams iš Rytų, bet patingėjo jas išregistruoti - dabar už juos šį darbą atliko valstybė. 

Laimučio Skersinio, „Regitros“ transporto priemonių registracijos metodikos skyriaus vadovo, paaiškinimu, „sustabdžius leidimą užtenka pašalinti jo priežastį, pavyzdžiui, apdrausti mašiną, ir leidimas automatiškai per kompiuterines duomenų bazes atnaujinamas“. Priežasčių nepašalinus per ilgai ir „kai mašina jau išregistruota, būtina perėjus privalomąją techninę apžiūrą ir apdraudus mašiną atvykti iš naujo jos registruoti „Regitroje“.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (36)