aA
Populiariausios Lietuvoje automobilių markės „Volkswagen“ vairuotojai per šiuos metus šalies keliuose ir gatvėse patyrė daugiausiai eismo įvykių. Europos bendrovė „ERGO Insurance“ Lietuvoje šiemet užfiksavo 2091 eismo įvykį, kuriame nukentėjo būtent šie vokiški automobiliai, rašoma pranešime žiniasklaidai.
"Volkswagen"
© AP / Scanpix

„Volkswagen“ vairuotojai tai pat buvo ir dažniausi avarijų kaltininkai. Draudimo bendrovė per šiuos metus registravo 2477 šios markės automobilių vairuotojų sukeltas avarijas.

Į dažniausiai avarijose nukentėjusių automobilių markių penketuką, draudikų duomenimis, taip pat patenka „Audi“ (1579), „Toyota“ (1243), „Opel“ (1142) ir BMW (1046). Iš viso nukentėjusių transporto priemonių savininkams eismo įvykiuose patirtai žalai atlyginti pagal transporto priemonių valdytojų civilinės atsakomybės draudimo sutartis šiemet jau išmokėta ir dar bus išmokėta beveik 13,8 mln. eurų išmokų.

Dažniausiai po „Volkswagen“ vairuotojų eismo įvykius, draudikų duomenimis, šiemet sukėlė „Audi“ (1556), „Opel“ (1304), „Toyota“ (1247) ir „Mercedes Benz“ (1195) vairuotojai.

„Dažniausios eismo įvykių priežastys išlieka tos pačios. Tai yra greičio viršijimas, atsargumo stoka ir išsiblaškymas, kelių taisyklių nesilaikymas, saugaus vairavimo įpročių trūkumas. Be to, kaip ir kiekvienais metais, nemažai avarijų šiemet šaltuoju metų laiku įvyko dėl neatsargaus važiavimo slidžia kelio danga ar tinkamai neparuoštu automobiliu su vasarinėmis arba nusidėvėjusiomis padangomis“, – sako „ERGO Insurance“ Lietuvoje Transporto priemonių žalų administravimo skyriaus vadovas Raimondas Bieliauskas.

Anot draudimo eksperto, vairuotojai kelyje turėtų elgtis atsakingai ir atsargiai, nepriklausomai nuo to, kokią transporto priemonę jie vairuoja. Be to, visuomet reikėtų pasirūpinti tinkama automobilio būkle, reguliariai atlikti jo techninę apžiūrą, nesiruošti į keliones, jei deramai neveikia automobilio stabdžiai, žibintai, valytuvai, o padangos nėra pritaikytos esamam metų laikui.

„ERGO Insurance“ Lietuvoje duomenimis, dažniausiai į avarijas šiemet pateko 11-12 metų senumo automobiliai. Per 2016 metus avarijose nukentėjo beveik 1900 tokio amžiaus automobilių. Beveik 800 2004-2005 metais pagamintų automobilių vairuotojų šiemet buvo pripažinti avarijų kaltininkais.

Pagal Kasko draudimo sutartis šiemet į draudikus taip pat dažniausiai kreipėsi „Volkswagen“ automobilių savininkai. Jų patirti nuostoliai, anot R. Bieliausko, padengti 2695 kartus.

Daugiau nei 2300 kartų pagal Kasko sutartis nuostoliai atlyginti „Toyota“ savininkams, 1612 kartų – „Audi“ vairuotojams. Dažniausiai dėl draudžiamųjų Kasko įvykių į draudikus kreipėsi devynerių metų senumo automobilių savininkai. Iš viso „ERGO Insurance“ pagal Kasko sutartis klientams dėl šiemet jų patirtų nuostolių išmokėjo ir dar išmokės daugiau nei 11,6 mln. eurų išmokų.

Valstybės įmonės „Regitra“ 2016 metų sausio 1 dienos duomenimis, Lietuvoje daugiausiai buvo registruota „Volkswagen“ markės lengvųjų automobilių. Antras pagal populiarumą šalies vairuotojų pasirinkimas buvo „Audi“, trečias – „Opel“. Iš viso metų pradžioje Lietuvoje buvo daugiau nei 1,2 mln. registruotų lengvųjų automobilių su atlikta privalomąja technine apžiūra.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Kaunui siūlo atsisakyti „rombų“ gatvėse, kuriems jau išleista 10 tūkst. eurų (68)

Kauno miesto savivaldybei nusprendus apie artėjančią perėją vairuotojus įspėti „rombo“ ar...

Nesutaria dėl pradedančiųjų vairuotojų: vieni siūlo greitį riboti, kiti – ribojimus panaikinti (59)

Pokyčiai pradedantiesiems vairuotojams: Vyriausybė nuo lapkričio 1 dienos didina leistiną greitį...

Keturios vairuotojų pamirštamos smulkmenos, galinčios pailginti automobilio „gyvenimą“ (85)

Kiekvienas vairuotojas puikiai žino, kaip svarbu keisti tepalus ir nepamiršti įprastos techninės...

Nebus laiko galvoti: svarbiausi žingsniai, kai dega automobilis kaip taisyklingai naudotis gesintuvu (52)

Visi vairuotojai žino, kad automobilyje turėti gesintuvą – privaloma. Tačiau ne visi...

Įspėja dėl vagysčių: automobilius nesaugu palikti net ir požeminiuose garažuose (46)

Pastaruoju metu vienas iš labiausiai automobilių savininkus neraminančių dalykų yra ne tai, ar...

Top naujienos

Pasaulio nepripažintoje Europos „šalyje“ klesti komunizmas: vietiniams negalima išvykti, o turistams – fotografuoti (146)

Yra tokia vieta Europos žemėlapyje, kurioje nesuprantamais būdais klesti komunizmas . Visos...

Išlydėjusi 11-metį sūnų į mokyklą motina tokios tragedijos nesitikėjo (1)

Kartais turi nutikti kas nors labai nelaimingo, kad sužinotume, kokie nuostabūs žmonės mus supa....

Tiekėjai kyla prieš vieną didžiausių pirkėjų (43)

Lietuvos daržovių augintojų asociacija planuoja skųstis atsakingoms institucijoms vieno iš...

Sunerimę Čeponis ir Sirvydis pateisina Šaro rimbą, bet siūlo keisti „Žalgirio“ žaidimą (8)

„Stengsiuosi, kad mūsų vyrai pataptų vėl tokiais pačiais žmonėmis, kokie jie buvo...

Vaida Kurpienė: jokiais laikais nevalgėme tiek daug mėsos (48)

Kad ir kokia aktuali atrodytų aplink vis eskaluojam sveikos mitybos tema, Lietuvoje padėtis ne tik...

Rusijos Ortodoksų Bažnyčia skelbia nutraukianti ryšius su Konstantinopoliu (29)

Rusijos Ortodoksų Bažnyčia pirmadienį paskelbė nutraukianti ryšius su Konstantinopolio...

Vilniaus savivaldybės planuose – keliskart didėjantis finansavimas informacijos viešinimui papildyta 20.05 (6)

Vilniaus savivaldybė , planuodama išlaidas viešiesiems pirkimams, artimiausiu metu numato...

Santykių ekspertas pataria: ką daryti, kad vyras nustotų manipuliuoti ir skaudinti? (1)

Situacija tokia, kad su buvusiu sugyventiniu turime vienerių metukų vaiką ir jau aštuonis...

Varšuvos universiteto profesorė įspėja: po Prezidento rinkimų Lietuvos gali laukti nelinksmas scenarijus (213)

Nerimą turėtų kelti ne tik realios valdžios galimybės čia ir dabar primesti savą valią,...