Informacinio stendo rinkimai – tai „Lietuvos draudimo“ kartu su Susisiekimo ministerija ir Lietuvos automobilių kelių direkcija organizuojamos socialinės kampanijos „Nulis pykčio“ dalis.

Pasak Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktoriaus pavaduotojo Egidijaus Skrodenio, naujas informacinis kelio stendas ir kiti „Nulis pykčio“ projekte numatyti veiksmai yra svarbūs įgyvendinant Lietuvos kelių saugaus eismo strategiją.

„Turime tikslą mažinti avarijų, ypač tokių, kuriose nukenčia žmonės, skaičių šalies keliuose. Tikime, kad naujas informacinis stendas prisidės prie šio tikslo įgyvendinimo, nes paskatins vairuotojus važiuoti ramiau, draugiškiau elgtis su kitais eismo dalyviais ir valdyti neigiamas emocijas“, – teigė ekspertas.

„Prasidėjusi akcija „Nulis pykčio“ atkreipė dėmesį į kasdien pasitaikančias situacijas, kai dėl emocijų nevaldymo, tam tikros nepalankios aplinkos, vairuotojai patenka į pavojingas situacijas ir rizikuoja tapti eismo įvykių dalyviais. Šiandien norime pakviesti šalies gyventojus aktyviai prisidėti ir balsuoti už jiems patikusį informacinio stendo dizainą, kuris skatintų eismo dalyvius būti ramesniais už vairo. Nors Lietuvoje nėra oficialios statistikos, kiek avarijų įvyksta dėl pykčio protrūkių, aplinkui nuolat girdime ir pastebime incidentus, kivirčus ar užpuolimus, kurie kyla dėl vairuotojų agresyvumo. Todėl siekdami mažinti vairuotojų patiriamas neigiamas emocijas kelyje, kviečiame visuomenę nuspręsti, kuris informacinis stendas padėtų numalšinti kylančias pykčio bangas“, – sako Raimondas Geleževičius, „Nulis pykčio“ kampanijos ambasadorius, „Lietuvos draudimo“ Valdybos narys.

Informacinio stendo dizaino konkurse dalyvavo 12 savo srities profesionalų, kurie konkursui pateikė 31 dizaino darbą. Iš visų pateiktų darbų bendrovės „Lietuvos draudimas“, Susisiekimo ministerijos ir Lietuvos automobilių kelių direkcijos atstovų komisija išrinko 6 dizaino sprendimus. Nuo rugsėjo 10 d. šių dizainerių sukurti dizaino darbai yra pateikti viešam visuomenės svarstymui.

Balsuoti už labiausiai patikusį informacinio stendo dizainą visuomenės atstovai gali iki spalio 8 dienos „Lietuvos draudimo“ socialinio tinklo „Facebook“ specialioje aplikacijoje arba nurodydami savo favoritą el. paštu bendraukime@ld.lt. Iš 6-ių gyventojams pateiktų stendų bus išrinktas vienas laimėtojas, kuris bus įrengiamas pavojingesnėse kelio vietose. Pirmasis projekto „Nulis pykčio“ informacinis stendas bus pastatytas užmiesčio kelyje.

Prieš pradedant „Nulis pykčio“ kampaniją „Lietuvos draudimas“ atliko išsamų vairuotojų tyrimą. Jis atskleidė, kad 95 proc. Lietuvos vairuotojų yra susidūrę su pykčiu keliuose ir bent kartais patiria neigiamų emocijų. Pykčio lygį šalies keliuose vairuotojai vertina kaip aukštesnį nei vidutinį – 6,6 balo iš 10 maksimalių. Be to, tyrimo duomenys parodė, kad 61 proc. vairuotojų vienaip ar kitaip sureaguoja į kitų vairuotojų demonstruojamą pyktį.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (18)