Priešprojektinių sprendinių pagrindu vėliau bus parengtas techninis projektas. Kelio rekonstrukcijos darbų kaina priklausys nuo galutinių detalių techninių sprendinių.

Parengus techninį projektą bus skelbiami viešieji pirkimai rangos darbams. Rangos darbai planuojami 2024–2026 m. Ranga plauojama įgyvendinti dviem etapais. Ranga prasidės pirmiausia tame ruože, kurio projektavimas bus parengtas pirmiau. Tai paaiškės, kai bus įgyvendinta ši sutartis.

Rekonstravus ruožą nuo Garliavos iki Prienų bus išspręsti eismo saugos, eismo organizavimo ir kelio dangos kokybės klausimai.

2021 m. duomenimis, kelio Nr. 130 Kaunas–Prienai–Alytus ruože nuo 11,6 iki 13,85 km vidutinis metinis paros eismo intensyvumas siekia apie 10 tūkst. automobilių per parą. Tai vienas intensyviausių krašto kelių ruožų Lietuvoje. Šio kelio rekonstrukcija yra vienas iš dabartinės Vyriausybės prioritetinių darbų. Šiuo metu jau vykdomas žemės paėmimas visuomenės poreikiams (iki 2023 m.).

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją