Nuo balandžio vidurio automobilininkams, vykstantiems „Via Baltica“ trasa iš Panevėžio Kauno link, reikėtų gerokai apmąstyti, kurį maršrutą rinktis, kad nepatektų į spūstis.
© Bendrovės archyvas

„Panevėžio keliai“ pradeda rekonstrukcijos darbus tarptautinėje magistralėje „Via Baltica“: magistralinio kelio A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai atkarpoje nuo 8,32 iki 23,36 kilometro.

Pradedamas rekonstruoti 15,04 kilometro ilgio ruožas driekiasi Panevėžio rajono Ramygalos seniūnijos žemėmis, nuo Šilaičių kapinių iki Ramygalos miestelio ribos. Palei kelią išsidėstę kaimai: Šilaičiai, Barklainiai II, Uliūnai, Dumlaukiai, Barklainiai I, Rimaisai, Masiokai. Ši atkarpa – „Via Baltica“ trasos dalis, taip pat priklausanti ir transeuropiniam TEN–T kelių tinklui.

„Darbai pradedami jau dabar ir iki darbų sezono pabaigos, kurią lems oro sąlygos, intensyviai bus vykdomi visame ruože. Didelės darbų apimtys ir labai trumpi jų įgyvendinimo terminai (8-9 mėnesiai), neišvengiamai nulemia eismo ribojimus. Daugeliu atvejų eismas bus organizuotas viena kelio puse, reguliuojamas laikinaisiais šviesoforais, todėl automobilininkų prašome numatyti šiai atkarpai įveikti daugiau laiko, nei įprasta, arba rinktis kitus galimus maršrutus.

Pavyzdžiui, į Ramygalos miestelį galima važiuoti per Katinų ir Jotainių gyvenvietes, Kėdainius galima pasiekti per Krekenavą. Atsiprašome už sukeliamus laikinus nepatogumus, tačiau be eismo ribojimų numatytų darbų atlikti neįmanoma“, – informavo darbus vykdančios AB „Panevėžio keliai“ Panevėžio filialo direktoriaus pavaduotojas statybai Saulius Stravinskas.

Rekonstrukcija bus vykdoma kelio sklypo ribose. Siekiama modernizuoti šį eismo saugumo prasme sudėtingą kelio ruožą, kad jis atitiktų ES kelių infrastuktūros plėtros reikalavimus, užtikrintų saugų susisiekimą. Eismo intensyvumas šioje „Via Baltica“ trasos dalyje siekia beveik 7 tūkst. automobilių per parą. Trečdalį jų sudaro sunkusis transportas. Kelio paskirtis – tranzitinė, tačiau prie jo nėra jungiamųjų kelių, taigi tas pats kelias atlieka tiek tranzitinio, tiek skirstomojo kelio, tiek privažiuojamojo kelio funkciją.

Esamas kelias yra 9 metrų pločio, su dviejų eismo juostų važiuojamąja dalimi. Rekonstrukcijos metu esama kelio danga bus stiprinama, o sankryžų vietose, dėl papildomų eismo juostų atsiradimo, bus platinama iš abiejų kelio pusių. Visame ruože numatomas smėlio pasluoksnio drenažo įrengimas su išvedimu į pakelės griovius ir pralaidas. Tai reiškia, kad visame darbų ruože abipus kelio bus daromos iškasos, o pakelės grioviai gilinami ir tvirtinami.

Darbų vykdymo metu bus rekonstruotos 8 pralaidos, naujai įrengta 1,845 km atitvarų, rekonstruota 18 autobusų sustojimo aikštelių. Sankryžų ir autobusų sustojimo aikštelių zonose planuojama naujai įrengti 1,264 km dviračių ir pėsčiųjų takų.

Į rekonstruojamą kelią įsijungia du rajoninės reikšmės keliai: Dumblaukiai–Uliūnai ir Barklainiai–Ėriškiai. Taip pat įsilieja ir šalia esantys privažiavimai prie gyvenamųjų teritorijų, gyvenviečių, Panevėžio miesto Šilaičių kapinių, kavinės šalia Uliūnų miestelio, smulkūs vietiniai keliai. Projekte iš viso numatoma rekonstruoti 73 nuovažas.

Šio projekto darbų kaina – 22,79 mln. eurų.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Ar mokate tinkamai važiuoti greitėjimo ir lėtėjimo juostose? (20)

Kasdien šimtai vairuotojų sprendžia dilemą – kam galioja pirmumas bendroje greitėjimo ir...

Siūlo, kaip priversti jaunus vairuotojus padėti telefonus į šalį (14)

Priversti jaunus žmonės, sėdusius prie vairo , padėti į šalį savo išmaniuosius –...

Draudikai: vairuotojai per dažnai nuvertina linijos pažeidimą (6)

Prie poliklinikų, ligoninių, kitų visuomeninės paskirties pastatų ar net sausakimšuose...

KAM įspėja: šalies keliuose – didelis karinės technikos judėjimas (172)

Artimiausiu metu Lietuvoje ir Baltijos šalyse vyks keletas regiono saugumą stiprinančių didelio...

Naujoji techninės apžiūros tvarka tik paryškins Lietuvos bėdą (143)

Jau nuo gegužės 20-osios Lietuva pripažins Europos ekonominės erdvės (EEE) šalyse atliktą...

Top naujienos

Tokio košmaro nė nesapnavo: nuomos nemokėjo, butą suniokojo, išsinešė viską (115)

Užsienyje gyvenanti Laura (vardas pakeistas, redakcijai žinomas – DELFI), grįžusi į nuomojamą...

Tėvo ligoninėje netekęs vyras: traktuoju tai kaip žmogžudystę ir aplaidų darbą

Jūrininkas Tomas Zigmantavičius atostogų metu Klaipėdoje planavo atšokti artimųjų vestuves ir...

Iš mokyklos mažametė grįžo su sulaužytu pirštu: mamą pribloškė vadovybės bandymas ją „užkimšti“ (31)

Iš mokyklos su skaudančiu pirštu grįžusi dukra iš pradžių nekėlė įtarimų, tačiau...

CSKA toliau košmariškai nesiseka Belgrade: visa komanda išlaipinta iš lėktuvo (19)

„Žalgirio“ krepšininkai pirmadienio pavakarę grįžo iš Belgrado į Kauną, kuriame jiems buvo...

Darbo dar turi ir arkliai: kada jie geriau nei traktorius (4)

Ūkiuose burzgia moderni technika, bet darbo kartais dar turi ir arkliai . Vakarų šalių...

„Žalgirio“ vyrai nusilenkė Rotušės aikštėje susirinkusiems sirgaliams Kauno meras prašė Šaro pasilikti (220)

Fantastišką sezoną Eurolygoje sužaidęs Kauno „Žalgiris“ paneigė krepšinio ekspertų...

Paviešintos pirmosios oficialios princo Harry ir Meghan Markle vestuvių nuotraukos

Sasekso hercogu ir kunigaikštiene nuo šiol tituluojamos poros vestuvinių nuotraukų autorius –...

Rima Urbonaitė. Liberalų sąjūdžiui varpai skambina vis garsiau (33)

Dar po Lietuvos Respublikos liberalų sąjūdžio (LRLS) pirmininko rinkimų teko svarstyti, ko...

Kai kurie rezultatai sukrečia: praraja tarp mokyklų vis didėja (221)

Kai kurios šalies mokyklos daugiau neturi kur kristi – jos jau atsidūrusios dugne. Jas masiškai...

Kardiologas atsakė į 6 dažnus klausimus: elgiantis klaidingai, vaistas nuo daugybės ligų gali pražudyti (11)

Puoselėdami sveikos visuomenės ateities paveikslą, tikime, kad bemaž kas penktas gyventojas...