aA
Dar liepos mėnesį kilusi diskusija, kaip iš tiesų vairuotojai turėtų važiuoti greitėjimo ir lėtėjimo juostose, kai šios susijungia. Vairavimo instruktoriai, pareigūnai ir Susisiekimo ministerijos atstovai nesutarė, ar šiose juostose turėtų būti taikoma dešinės rankos taisyklė, o dėl šios priežasties Susisiekimo ministerijos atstovai pažadėjo patikslinti Kelių eismo taisykles (KET).

Praėjus trims mėnesiams Susisiekimo ministerijos kelių ir oro transporto saugos klausimais vyresnysis patarėjas Dmitrij Bial paaiškino, kad šio klausimo nagrinėjimas buvo surengtas, tačiau sprendimų dar nėra.

Specialistas teigė, jog svarstymo metu buvo prieita prie nuomonės, kad KET nustatyto teisinio reglamentavimo iš esmės pakanka.

Visgi, D. Bial teigimu, Susisiekimo ministerija, siekdama, kad visi dalyviai vienodai suprastų ir taikytų KET nuostatas, planuoja parengti redakcinio pobūdžio patikslinimus.

D. Bial patikino, kad parengti pakeitimai nustatyta tvarka bus derinami su suinteresuotomis institucijomis ir po to teikiami Vyriausybei.

Kada tiksliai bus teikiami KET pakeitimai, Susisiekimo ministerijos atstovas neatskleidė.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(42 žmonės įvertino)
1.5238

Paaiškino, kuo geriau pasitikėti: automobilio termometru ar tuo, ką sako sinoptikai (13)

Vairavimo sąlygas tiksliau įsivertinti bei pagal jas pasirinkti saugų vairavimo būdą norintys...

Vėstantys orai keičia ir keliavimo įpročius: svarbias taisykles turėtų prisiminti visi eismo dalyviai (1)

Tamsesni rytai ir vakarai sukelia sunkumų ne tik prireikus anksčiau keltis, tačiau ir leidžiantis...

Kodėl automobilio multimedija ir telefonas vairuojant gali ne tik padėti, bet ir tapti nelaimės priežastimi?

Nors prastėjančios oro, o kartu ir eismo sąlygos iš vairuotojų reikalauja didesnio atidumo,...

Paaiškino, kiek ilgai galima važiuoti su tolimosiomis šviesomis: KET įrašyta kitokia riba nei pratę vairuotojai (117)

Statistika rodo, kad nepaisant to, jog eismo intensyvumas naktį yra kelis kartus mažesnis nei dieną...

Suskaičiavo, kiek vairuotojams kainuoja į kelią išbėgęs gyvūnas – atsargumo stoka atsieina itin brangiai (43)

Rudenį skaudžių ir brangių avarijų priežastimi tampa prasidėjusi ir iki pat žiemos...

Top naujienos

Kartą lietuviai jau išgyveno pandemiją: tais metais tauta ėjo „išmirimo keliu“ (148)

Gyvenimas pandemijos sąlygomis nėra saldus: tą galėtų paliudyti ne tik šių dienų lietuviai,...

Vyraus debesuoti ir drėgni orai (7)

Lietuvos orams įtaką turės Šiaurės Europoje plačiai išsiskleidęs žemo atmosferos slėgio...

Koronavirusas vėl kerta darbo rinkai: auga prastovose esančiųjų darbuotojų skaičius (26)

Šalyje sparčiai augant koronavirusinės infekcijos susirgimų skaičiui, prastovose esančių...

Laukiamiausioje Čempionų lygos akistatoje – Messi ir „Barcelonos“ triumfas Turine (3)

UEFA Čempionų lygoje „Barcelona“ iškovojo antrą pergalę iš eilės. Katalonai trečiadienį...

Išgirdusi agresyvaus vėžio diagnozę vilnietė Ana jau laukėsi: buvo nusiteikusi blogiausiam (8)

Mažajai Arianai dar nėra nė metukų – neįtikėtinai ramiai ir viskuo besidominčiai mergaitei...

Giedraitis tritaškius metė pro šalį, tačiau „Baskonia“ šventė pergalę Ispanijoje (1)

Penktą pergalę Ispanijos ACB lygoje iškovojo Vitorijos „Baskonia“ (5-3). Roko Giedraičio ir...

Šimonytė įvardijo, kas ir kaip galėtų valdyti koronaviruso krizę: valdžia negalėjo atsipalaiduoti (410)

Buriamos centro dešinės koalicijos kandidatė į premjeres, Ingrida Šimonytė trečiadienį...

Verslininkų kovoje dėl milijonų – keisti sutapimai teisme (14)

Kol „ Arvi “ įkūrėjas Vidmantas Kučinskas sulaikytas Slovėnijoje, Lietuvoje tęsiasi jo...

|Maža didelių žinių kaina