Kai kurių specialistų teigimu, Estijos įstatymų leidėjai šiek tiek perlenkė lazdą.

„Naujame įstatyme parašyta, kad važiuojant mieste tarp automobilių turi būti minimaliai dviejų sekundžių intervalas, užmiestyje – trijų. Tai ne šiaip teorija, ar patarimas, o reikalavimas. Pavyzdžiui mieste, važiuojant 50 km/val. greičiu, atstumas tarp automobilių turi būti 28 metrai, t. y maždaug 6 automobilių ilgiai. Nemanau, kad tokie reikalavimai gali būti vykdomi. Tai – nelabai protingas kelių eismo taisyklių straipsnis, pagal kurį policija vairuotoją gali bausti“, – sakė advokatas Indekas Sirskas.

Įstatyme sakoma, kad sėdynės galvos atrama turi būti galvos aukštyje, kad įvykus avarijai būtų išvengta sunkių sužeidimų. Kelių eismo taisyklių redakcijoje numatyta, kad, jei galva neliečia specialios atramos, policininkas gali bausti.

„Nežinia, ar visi lietuviai žino, kad Estijoje greičio ribojimo zonos galioja kitaip nei kitur. Mieste greičio ribojimo ženklas galioja iki kitos sankryžos arba iki kito ženklo, kaip ir visur, o štai užmiestyje ženklo galiojimo zona yra iki kito ženklo. Jei tame ruože yra sankryža, tai nereiškia, kad už jos - ženklo galiojimo zona baigiasi. Tai gudrybė, kurios užsieniečiai nežino“, - pasakojo iš Estijos grįžusi LNK laidos kūrybinė grupė.

Apie naujus vairavimo Estijoje pasikeitimus žiūrėkite sekmadienį 17 val. dienos laidoje „Ne vienas kelyje“.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)