Rudenį kasmet daugėja atvejų, kuomet dėl kelyje sugedusių automobilių vairuotojams tenka kreiptis į pagalbos tarnybas, nes savarankiškai įveikti gedimų nebeįmanoma. Draudimo bendrovės „Gjensidige“ duomenimis, pagalbos prašymų šaltaisiais metų mėnesiais išauga net dvigubai.
Asociatyvi nuotr.
© Shutterstock

Kaip rašoma įmonės pranešime, dažniausios priežastys, dėl ko atvyksta pagalbos kelyje tarnyba, yra rudenį ir žiemą padažnėjantys eismo įvykiai, po kurių automobilis nebegali važiuoti. Antra svarbi priežastis – neužsivedantys jų varikliai.

„Gjensidige“ žalų direktoriaus Gyčio Matiuko teigimu, daugiausiai iškvietimų pagalbos kelyje tarnyba gauna nuo lapkričio iki vasario. Jis atkreipė dėmesį, kad pagalbos ekipažų dvigubai dažniau reikia darbo dienomis nei savaitgaliais, o tai susiję su intensyvesniu eismu ir žmonių skubėjimu.

Pasak draudimo eksperto, paprastai pagalbos kelyje tarnyba kviečiama tada, kai automobilis nebegali pats važiuoti ir jį reikia transportuoti. Automobilio transportavimo paslaugos sudaro 74 proc. visų pagalbos paslaugų. Apie 25 proc. automobilių yra pataisoma kelyje. „Jau sunku įsivaizduoti gatvėje automobilį, tempiamą virve. Tai nėra saugu, o ir vairuotojai nebeturi tokių įgūdžių. Tad tempimo virves keičia profesionali pagalba kelyje“, – tvirtino G. Matiukas.

Iki šiol Lietuvoje pagalbos kelyje galėjo sulaukti tik tie vairuotojai, kurie ją įsigydavo kaip kasko draudimo dalį ar kartu su privalomuoju civilinės atsakomybės draudimu.

„Pastebėję, kad pagalbos kelyje reikia vis dažniau, pasiūlėme vairuotojams šią paslaugą atskirai nuo kitų draudimo rūšių. Pagalba kelyje tapo atskira draudikų teikiama paslauga, nes vairuotojams jos prireikia dažniau nei jie patys įvertina. Automobiliai modernėja, juose integruojama vis sudėtingesnė įranga, daugėja elektronikos, todėl net ir smulkų gedimą pakelėje pasitaisyti pačiam vis dažniau yra tiesiog nebeįmanoma. Tad dabar „Circle K“ degalinėse galima įsigyti pagalbos kelyje kortelę, kuri užtikrins pagalbą kelyje, nepriklausomai nuo to, kokioje draudimo bendrovėje automobilis apdraustas“, – sakė G. Matiukas.

Anot jo, smulkius gedimus atvykę pagalbos specialistai paprastai pataiso vietoje. Rimtesnio gedimo atveju transporto priemonė yra nugabenama į artimiausias dirbtuves, o vairuotojui draudimas kompensuoja kelionės išlaidas iki jo kelionės tikslo. Pagalbos tarnybos padeda ir pradūrus padangą, automobilyje palikus raktelius ir netyčia užtrenkus dureles, neužkuriant automobilio variklio, pasibaigus degalams ar įvykus kitai bėdai kelyje.

Pagalbos kelyje kortelės turėtojai dėl kelionę sutrikdžiusių bėdų į specialistus gali kreiptis visą parą telefonu 1626. Kortelė užtikrina pagalbą, automobiliui sugedus Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Vasaros iššūkiai vairuotojams: nuo slidaus asfalto iki paukščių išmatų paliktų dėmių

Neįprastai karšta vasara atnešė pačių įvairiausių iššūkių vairuotojams. Pasirodo, sunkumų...

Po Kaune praūžusios liūties – šūsnys valstybinių numerių (3)

Vakar, rugpjūčio 14 d., Kauną merkė nepaprastai smarkus lietus . Jo padariniai – ne tik...

Patarė, ko geriau nedaryti, jei per liūtį automobilis įstrigo baloje (39)

Dažnas atvejis per smarkias liūtis – kirsti gilių balų nesiryžtančių vairuotojų tuntai ir...

Automobilio variklio alyva: ko nesupranta ir kur klysta vairuotojai (28)

Tikriausiai visi automobilių savininkai ir vairuotojai žino, kad be alyvos variklis neveiks. Tačiau...

„Regitra“ paaiškino, kas lemia, kad vieni motociklininkai kelyje geriau matomi už kitus (5)

Didžioji dalis eismo įvykių, kuriuose vienas iš dalyvių yra motociklininkas , įvyksta dėl to,...

Top naujienos

Nuo kitų metų pradžios gausite didesnį atlyginimą? Neskubėkite džiaugtis – piniginę paplonins papildomos sąlygos* (23)

Nuo kitų metų pradžios gausime didesnius atlyginimus – tokia džiugi žinia sklandė viešojoje...

Vilniaus stoties rajonas pasikeis neatpažįstamai (5)

Vilniaus miesto savivaldybė pradėjo teritorijos, esančios tarp Panerių, Geležinkelio, Stoties...

Po smūgio Karbauskiui – „valstiečių“ kirtis konservatoriams: minimos Langaičio, Kernagio ir Navickienės pavardės išlindo ir nauji LVŽS „skeletai“ (951)

Po to, kai Vyriausioji rinkimų komisija (VRK) ištyrė ir nustatė, kad rinkimų kampanijos metu...

Uždariusi paskutinį savo fabriką, „Crocs“ niekur nedingsta

Žiniasklaidoje pasirodę straipsniai, kad prekių ženklas „Crocs“ uždaro paskutinį fabriką...

Piniginių tuštėjimo metas (30)

Įpusėjus rugpjūčiui daugeliui tėvų tenka plačiau atverti po atostogų ir taip suplonėjusias...

Tarptautinę šlovę pelniusi Mirga Gražinytė-Tyla: žmogaus prievolė sugalvoti savo būdą ištrūkti iš žiurkėno ratelio (2)

Su Mirga matėmės Londone prieš jos koncertą Karališkojoje Alberto salėje. Turėjome ketvirtį...

Pravieniškių audite – skandalinga informacija apie nuteistųjų gyvenimą žiemą (138)

Staiga kone perpus išaugusios komunalinio ūkio išlaikymo išlaidos, direktoriaus pavaduotojo...

Miestelis prie trijų valstybių sienų: žmonės čia plūsta prie dar vieno kryžių kalno (26)

Pačiame Lietuvos kamputyje, visai šalia sienos su Kaliningradu, įsikūręs mažas miestelis su...

Dėl galimo salmoneliozės užkrato kavinėje sunegalavo penki žmonės (10)

Specialistai tiria galimą salmoneliozė s užkrato atvejį Panevėžyje, prekybos ir pramogų centre...

Stojimų rezultatai: vėl ruošime bedarbius? (64)

Tarp gausiausiai valstybės finansuojamų studijų šiemet – teisės, politikos mokslų,...