Šis transporto priemonių eismo papildomas reikalavimas galioja visuose keliuose, kur būtina automagistralių vinjetė.

Pasak Austrijos saugaus transporto eismo organizatorių, tokia privaloma priemonė sudarys galimybę greitosios medicinos pagalbos, ugniagesių ir kitų gelbėjimo tarnybų ekipažams skubiai patekti į autoįvykių vietas ir kuo operatyviau suteikti pagalbą nukentėjusiems.

Pradedant formuotis spūstims, kai transporto priemonėms dėl šios priežasties tenka judėti labai lėtai ar net sustoti, jos privalo trauktis ir rikiuotis nuo centrinės kelio ašies į kairę arba dešinę pusę, centre paliekant avarinio pravažiavimo koridorių.

Vienos krypties dviejų eismo juostų keliuose visi kaire juosta važiuojantys automobiliai privalo rikiuotis prie kairės pusės kelkraščio, einančio lygiagrečiai su centrine kelio linija.

Visi kiti automobiliai traukiasi nuo centrinės kelio linijos (ašies) ir rikiuojasi kaip įmanoma arčiau dešinės juostos kelkraščio, įskaitant ir avarinio sustojimo „saleles“. Tokia pati sistema galioja ir trijų bei daugiau eismo juostų automagistralėse.

Transporto priemonės, esančios kraštinėje kairėje eismo juostoje, važiuoja kiek įmanoma arčiau kairiojo kelkraščio, visose kitose eismo juostose esantys automobiliai važiuoja kuo arčiau dešinės pusės kelkraščio. Taip tarp kraštinę kairę ir kitas dešiniau esančias juostas užimančių automobilių susidaro avarinio pravažiavimo koridorius.

Teisę važiuoti šiais avariniais koridoriais Austrijoje turi tik operatyvinių tarnybų – greitosios medicinos pagalbos, policijos, ugniagesių gelbėtojų – automobiliai, o taip pat kelių priežiūros bei techninės pagalbos tarnybų transporto priemonės.

Visi kitų transporto priemonių vairuotojai, neturintys teisės naudotis avarinio pravažiavimo koridoriais, bet jais važiuojantys arba trukdantys operatyvinių tarnybų automobiliams, baudžiami piniginėmis baudomis iki 2 180 eurų.