Klaipėdoje nesaugioje perėjoje įrengta saugumo salelė, išlieta speciali raudona slydimą ir stabdymo kelią mažinanti danga, Panevėžyje taip pat įrengta saugumo salelė bei kryptinis apšvietimas, kurio šviesa tiesiogiai nukreipta į perėją, o įrengti šviesos davikliai fiksuoja, kada lauke pradeda temti. Šis apšvietimas padeda vairuotojams matyti perėją tamsiu paros metu ir net esant rūko sąlygoms. Šias perėjas parinko vietos savivaldybių pareigūnai, atsižvelgdami į esamą perėjų būklę ir eismo įvykių skaičių.

Per vienerius metus „Lietuvos draudimas“ kartu su šalies miestų savivaldybėmis iš viso planuoja atnaujinti 10-imt nesaugių ir pavojingų pėsčiųjų perėjų. Šiuo metu darbai vyksta Kaune ir Šiauliuose, o kitais metais bus modernizuotos dar 5 nesaugios perėjos Lietuvos miestuose.

Praėjusiais metais Panevėžyje buvo sužeista daugiau nei 80 pėsčiųjų, iš kurių beveik pusė nukentėjo pėsčiųjų perėjose. Dėl per didelio pėsčiųjų perėjų tankumo Panevėžio mieste, saugaus eismo komisijos ekspertai yra pasiūlę dalį nesaugių perėjų panaikinti, kitas modernizuoti. Klaipėdos mieste per šiuos metus įvyko pusšimtis eismo įvykių pėsčiųjų perėjose, kuriose buvo sužalota daugiau nei 60 žmonių.

„Pėsčiųjų perėjas skubame atnaujinti rudens pradžioje, kai miestuose suaktyvėja eismas, gatvėse padaugėja automobilių bei po vasaros atostogų išsiblaškiusių pėsčiųjų. Be to, rudenį ilgėja tamsus paros metas, kuris turi tiesioginių neigiamų pasekmių saugumui – maždaug 2 iš 3 įvykių, kuriuose žūsta pėstieji, nutinka tamsiuoju paros metu“, – teigė „Lietuvos draudimo“ Privačių klientų departamento direktorius Raimondas Geleževičius.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)