„Džiaugiuosi, kad ši problema išsisprendė ir vairuotojai galės atsiimti jiems priklausančius pažymėjimus. Tikiuosi, įmonė padarys viską, kad atgautų pastaruoju metu susvyravusį vartotojų pasitikėjimą ir pasitenkinimą jos teikiamomis paslaugomis“, – teigia ministras D. A. Barakauskas.
VĮ „Regitra“ planuoja sutvarkyti darbo procesą taip, kad tūkstančiai vairuotojų atsiimtų pažymėjimus kaip galima greičiau. Vairuotojo teises išrašantis padalinys dirbs dvejomis pamainomis ištisą savaitę, įskaitant šeštadienius ir sekmadienius. Kiek vėliau vartotojams bus pateikta išsami informacija apie vairuotojo pažymėjimų išdavimo grafiką.
Pažymėjimų teko laukti iki mėnesio
DELFI primena, kad rugpjūčio viduryje „Regitra“ perspėjo, jog sutrikus vairuotojo pažymėjimų išdavimo sistemai, vairuotojo pažymėjimų išdavimas vietoj įprasto 10 dienų laikotarpio gali pailgėti iki mėnesio.
„Regitra“ aiškino, kad nesklandumų vairuotojo pažymėjimų išdavimo sistemoje atsirado pristigus polikarbonatinių nustatyto Europos Sąjungos (ES) pavyzdžio vairuotojo pažymėjimų blankų, kuriuose lazerine graviravimo įranga įrašomi vairuotojo duomenys.