Kaip teigė laikinai susisiekimo ministro pareigas einantis Eligijus Masiulis, savivaldybės turės pačios nuspręsti, kuriose A raide pažymėtose juostose bus leista važiuoti elektromobiliams ir pilniems automobiliams. Pasak jo, šie pakeitimai priimti prašant Vilniaus miesto savivaldybei.

„Manome, kad toks taisyklių pakeitimas leistų kai kuriuose didmiesčių ruožuose sumažinti spūstis ir iš tikrųjų manome, kad kai kurios juostos, kur mažai visuomeninio transporto, ypatingai piko metu, yra pakankamai laisvos, o kitose juostose automobiliai yra susigrūdę. Tai leistų padidinti pralaidumą ir dėl to laimėtų visi“, - įsitikinęs E. Masiulis.

Elektromobiliams taip pat privilegija

Susisiekimo ministras pabrėžė, kad elektromobiliai į kelių eismo taisyklių pakeitimus įtraukti dėl ekologiško transporto skatinimo tikslų: „Suprantame, kad elektromobiliai yra ženkliai brangesni už tradicinius automobilius, bet esu įsitikinęs, kad tai laiko klausimas ir po 5-7 metų kainos turėtų išsilyginti, o dar vėliau tapti ir pigesni už tradicinius. Kai kurios savivaldybės jau dabar yra priėmę sprendimą, pavyzdžiui, neimti parkavimo mokesčio iš elektromobilių“.

Nepaisant elektromobiliams suteiktos privilegijos, E. Masiulis sutiko, kad elektromobiliams reikalinga infrastruktūra yra neišvystyta.

„Esame bendravę ne su viena užsienio investicijų bendrove, kurios domisi ir turi ketinimų bei planų ateiti ir sukurti infrastruktūrą, bet kol nėra elektromobilių, tų investicijų neskubama daryti“, - teigė liberalas. Tačiau įmonių pavadinimų, kurios domisi Lietuva, ministras nenorėjo atskleisti.

Kitais metais Kelių eismo taisyklėse atsiras trys nauji ženklai, susiję su elektromobiliais: žymintys įkrovimo vietą, atvejus, kai ženklai negalioja elektromobiliams, bei šioms transporto priemonėms skirtas stovėjimo vietas.

Taisyklių pakeitimuose taip pat numatyta suvienodinti motociklų ir lengvųjų automobilių greitį automagistralėse ir greitkeliuose.
Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (192)