„Europinė magistralė „Via Baltica“ – vienas intensyviausio tranzitinio eismo kelių Lietuvoje, Šiaurės–Pietų kryptimi ja gabenama daugiausia krovinių. Rekonstravus ruožą tarp Marijampolės ir Lenkijos sienos, visas itin intensyvaus eismo kelias tarp Kauno ir Lenkijos sienos bus 4 eismo juostų, atitiks aukščiausius automagistralėms keliamus reikalavimus. Tai leis iš esmės pagerinti eismo saugumą, išsprendžiant šiuo metu esamą didelio avaringumo problemą, užtikrinti patogias eismo sąlygas“, – sako susisiekimo ministras M. Skuodis.

Rekonstravimo darbų pradžios renginyje dalyvaus Seimo, Susisiekimo ministerijos, Lietuvos automobilių kelių direkcijos, Marijampolės ir Kalvarijos savivaldybių bei darbus atliksiančio rangovo vadovai ir atstovai.

Renginys vyks „Via Balticai“ priklausančio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai 76 kilometre (tiksli vieta čia).

Rekonstrukcijos darbai prasidės kelio A5 ruože nuo 72,50 iki 79 km. Visą rekonstruojamą daugiau kaip 40 km „Via Baltica“ ruožą tarp Marijampolės ir Lenkijos sienos siekiama pabaigti iki 2024 m. pabaigos, dviem metais anksčiau nei planuota.

„Via Baltica“ – intensyviausio sunkiojo transporto eismo transporto koridorius, kuriuo Šiaurės–Pietų kryptimi gabenama daugiausia krovinių. Šio kelio modernizavimas pagerins transeuropinio transporto tinklo TEN-T kelių infrastruktūrą Lietuvoje ir turės ilgalaikį poveikį: bus sudarytos palankesnės sąlygos tarptautiniam, tranzitiniam ir vietiniam eismui, sumažės eismo įvykių, sutrumpės kelionės laikas, sumažės degalų sąnaudos.

Iki 2030 m. visas 268 km ilgio „Via Baltica“ kelias, einantis per Lietuvos teritoriją, bus rekonstruotas, kad atitiktų TEN-T tinklo keliams keliamus eismo organizavimo ir saugos reikalavimus.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją