Draudimo bendrovė ERGO Lietuvoje rinkai pateikia inovaciją, kuri tiesiogiai palies kas penktą kasko perkantį asmenį. Kaip rašoma įmonės pranešime žiniasklaidai, nuo šiol ERGO nereikalauja jokių apsaugos sistemų iš daugiau nei pusės kasko draudžiamų automobilių.
Automobiliai
© DELFI / Andrius Ufartas

Pranešime pažymima, kad pirmą kartą šalies draudimo rinkoje vairuotojams ne tik palengvinama automobilio draudimo procedūra, bet ir suteikiama galimybė taupyti laiką vykdant kasdienes paslaugas.

„Beveik prieš dvidešimtmetį buvo įvestas reikalavimas kasko draudžiamuose automobiliuose sumontuoti tam tikras apsaugos sistemas, kurios dėl skirtingos automobilių modelių rizikos buvo suskirstytos į 4 lygius. Šiandien mes pirmieji atliekame esminį pokytį – daugiau nei pusės vairuotojų, norinčių savo transporto priemones apdrausti savanorišku kasko, nebeprašysime pateikti informacijos apie automobilio apsaugos lygį. Tuo pačiu šis pasikeitimas itin naudingas ir mums, nes leidžia gerinti veiklos efektyvumą, didesnį dėmesį skiriant klientų poreikiams ir jų aptarnavimui“, – sako draudimo bendrovės ERGO Lietuvoje Draudimo departamento direktorius Darius Bivainis.

Pasak D. Bivainio, šiuolaikiniai klientai yra atsakingesni, todėl reikalavimas pateikti visų automobilių apsaugos sistemos specifikaciją šiandieninei rinkai buvo perteklinis.

Apsaugos sistemos skirstomos į 4 lygius

2000 m. Lietuvos draudimo rinkoje buvo nutarta automobilių apsaugos sistemas skirstyti į keturis lygius. 1 ir 2+ – tai sistemos, turinčios sekimo funkciją. 2 lygio sistema turi aukšto lygio variklio ir kitų prietaisų blokavimo funkciją, 3 lygio – imobilizatorius su garsine signalizacija, 4 –imobilizatorius ar bet kokia kitą apsaugos sistemą.

Automobiliams, priklausomai nuo jų vertės, vagysčių dažnio ir kitų niuansų, būdavo nustatyti reikalavimai turėti tam tikro lygio apsaugos sistemą, o bent 4 lygis – reikalaujamas visoms lengvosioms transporto priemonėms.

Jeigu automobilis nėra naujas, 4 lygio apsaugos sistemos buvimą buvo galima nustatyti ir po įvykio pateikus transporto priemonę apžiūrai ar pagal jos VIN kodą. Be to, imobilizatorius daugelyje naujesnių automobilių būna jau standartinėje komplektacijoje.

„Daugiausia laiko sutaupys automobilių, kuriems buvo reikalinga turėti 3 lygio sistemą, vairuotojai, kadangi garsinės signalizacijos retai būna standartinėje naujų automobilių įrangoje. Jeigu automobilis pirktas naudotas su papildomai sumontuota garsine sistema, specialų išrašą apie apsaugos buvimą gali išduoti tik jas montuojančios įmonės“, – pasakoja D. Bivainis.

Pokytis palies daugiau nei pusę vairuotojų

Pakitus bendrovės reikalavimams, apie esančią apsaugos sistemą informacijos pateikti nebeturi 56 proc. apdraustų automobilių vairuotojų.

Šiuo metu net 40,7 proc. ERGO klientų automobilių apsaugos lygis pakeistas iš 4 į nereikalaujamą, dar 11,8 proc. – iš 3 į nereikalaujamą. Informacija apie apsaugos lygį nebus reikalaujama ir daugelio populiarių automobilių – „Toyota Avensis“, „Nissan Qashqai“, „Toyota Auris“ ir kt.

Iš viso net keturiems iš dešimties populiariausių ERGO kasko polisą šių metų pradžioje įsigijusių automobilių savininkų informacijos apie apsaugos sistemas pateikti nebereikės.

„Sprendimą, ar reikalinga kokia nors apsaugos sistema, paliekame priimti patiems klientams. Daug naujesnių automobilių jau turi imobilizatorius, o ar reikia papildomos apsaugos, vairuotojai turėtų nuspręsti patys įvertindami riziką ir savo požiūrį į turto saugojimą“, – sako D. Bivainis.

Kaip teigiama pranešime, nei draudimo agentui, nei brokeriui, nei pačiam klientui papildomų veiksmų dėl to atlikti nereikės. Pasiūlyme, polise ir kitose sistemose bus tiesiog nurodyta, kad apsaugos sistema nereikalaujama.

„Klientai, kurių neprašysime pateikti informacijos apie apsaugos priemones, negauna jokių papildomų įsipareigojimų. Dažnu atveju jie net nežino, kokios jų automobilyje įmontuotos sergėjimo sistemos. Be to, šis pokytis leis žmonėms sutaupyti laiko, kuris anksčiau buvo skiriamas automobilio apžiūrai ir patikrinimui, ar apsaugos sistemos veikia“, – sako D. Bivainis.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Kai automobilis virsta krosnimi

Karštą vasaros dieną automobilio salonas iki nepakeliamos temperatūros gali įkaisti vos per...

Ekspertas: kalbant telefonu vairuotojo reakcija lėtėja 40 proc. (10)

Net ir laisvų rankų įranga, naudojama pokalbiams telefonu, trikdo vairuotojo dėmesį ir kelia...

Techninė pagalba Europos keliuose: ką būtina žinoti

Lietuvos turizmo departamento duomenimis, 35 proc. šalies gyventojų į užsienį vyksta automobiliu...

Kelią Lietuvos vairuotojai mato kaip kovos areną (16)

Dalyvaujant eisme Lietuvoje trūksta kultūros , tačiau motociklininkai tampa draugiškesni, LRT...

Saulius Mickus. Kaip protingai įsigyti automobilį? (23)

Automobilis yra brangus ir svarbus pirkinys, todėl nusprendus jį įsigyti kyla įvairių klausimų....

Top naujienos

Tamsioji Joninių pusė sostinėje: girtutėliai vairuotojai, puošeiva prostitutė, pasiutę vaikai, daugybė muštynių (22)

Joninių naktis Vilniuje buvo nerami. Dažniausiai policijos radijo eteryje paryčiais tampa tylu, tik...

Vilniaus oro uoste daugiau nei 14 valandų įstrigę keleiviai: padėkite, prašom (137)

Sekmadienio rytą, birželio 24 d. į DELFI kreipėsi pasipiktinęs skaitytojas, kuris 8.20 Lietuvos...

Pasaulio čempionų atsiprašymo sulaukę švedai vis tiek turi dėl ko širsti  specialiai DELFI iš Sočio (154)

Sočis Švedijai dar netapo antrąja Poltava, bet po pralaimėjimo 1:2 Vokietijai mėlyni ir geltoni...

Profesionalai trumpai ir aiškiai pamokė, kaip išsikepti mėsą, kad nereiktų graužti krokso (41)

Pirmiausia apsimaukite gumines pirštines, tik būtinai juodas, kitaip priminsite gydytojus, o tada...

Galingiausią žmogų Sovietų Sąjungoje pažadino skambutis, šis sureagavo ne iškart: pasekmės buvo tragiškos (378)

Ankstyvą 1986 m. balandžio 26-osios rytą įvyko viena didžiausių atominių katastrofų...

Palangos bare gavusi sąskaitą nustėro (764)

„Jei nebūčiau pastebėjusi, būčiau tiesiog sumokėjusi daugiau nei reikia, nes padavėjas nei...

Kaune prakiurus kanalizacijos vamzdžiui visą gatvę užtvindė nuotekos (3)

Į DELFI redakciją skaitytoja Julija atsiuntė vaizdo įrašą, kuriame matosi kaip gatve plaukia...

Naktinės linksmybės Palangoje: Jonines nurungė priešvestuvinis šėlsmas (49)

Joninių išvakarėse J. Basanavičiaus gatvę užliejusioje minioje buvo galima pastebėti ne vieną...

Šiems dalykams netaupykite: į kokius daiktus namams verta investuoti? (2)

Namus tvarkingais ir turtingais paverčia detalės. Dažnai išleidžiame pinigus detalėms, kurios...

Kraupiais nusikaltimais pažymėta Vilniaus vieta, kur siautė mokytoju troškęs tapti maniakas (84)

Sostinėje esančio Pasakų parko pavadinimą žino net ir kitoje Lietuvos pusėje gyvenantys...