aA
Draudimo bendrovė ERGO Lietuvoje rinkai pateikia inovaciją, kuri tiesiogiai palies kas penktą kasko perkantį asmenį. Kaip rašoma įmonės pranešime žiniasklaidai, nuo šiol ERGO nereikalauja jokių apsaugos sistemų iš daugiau nei pusės kasko draudžiamų automobilių.
Automobiliai
© DELFI / Andrius Ufartas

Pranešime pažymima, kad pirmą kartą šalies draudimo rinkoje vairuotojams ne tik palengvinama automobilio draudimo procedūra, bet ir suteikiama galimybė taupyti laiką vykdant kasdienes paslaugas.

„Beveik prieš dvidešimtmetį buvo įvestas reikalavimas kasko draudžiamuose automobiliuose sumontuoti tam tikras apsaugos sistemas, kurios dėl skirtingos automobilių modelių rizikos buvo suskirstytos į 4 lygius. Šiandien mes pirmieji atliekame esminį pokytį – daugiau nei pusės vairuotojų, norinčių savo transporto priemones apdrausti savanorišku kasko, nebeprašysime pateikti informacijos apie automobilio apsaugos lygį. Tuo pačiu šis pasikeitimas itin naudingas ir mums, nes leidžia gerinti veiklos efektyvumą, didesnį dėmesį skiriant klientų poreikiams ir jų aptarnavimui“, – sako draudimo bendrovės ERGO Lietuvoje Draudimo departamento direktorius Darius Bivainis.

Pasak D. Bivainio, šiuolaikiniai klientai yra atsakingesni, todėl reikalavimas pateikti visų automobilių apsaugos sistemos specifikaciją šiandieninei rinkai buvo perteklinis.

Apsaugos sistemos skirstomos į 4 lygius

2000 m. Lietuvos draudimo rinkoje buvo nutarta automobilių apsaugos sistemas skirstyti į keturis lygius. 1 ir 2+ – tai sistemos, turinčios sekimo funkciją. 2 lygio sistema turi aukšto lygio variklio ir kitų prietaisų blokavimo funkciją, 3 lygio – imobilizatorius su garsine signalizacija, 4 –imobilizatorius ar bet kokia kitą apsaugos sistemą.

Automobiliams, priklausomai nuo jų vertės, vagysčių dažnio ir kitų niuansų, būdavo nustatyti reikalavimai turėti tam tikro lygio apsaugos sistemą, o bent 4 lygis – reikalaujamas visoms lengvosioms transporto priemonėms.

Jeigu automobilis nėra naujas, 4 lygio apsaugos sistemos buvimą buvo galima nustatyti ir po įvykio pateikus transporto priemonę apžiūrai ar pagal jos VIN kodą. Be to, imobilizatorius daugelyje naujesnių automobilių būna jau standartinėje komplektacijoje.

„Daugiausia laiko sutaupys automobilių, kuriems buvo reikalinga turėti 3 lygio sistemą, vairuotojai, kadangi garsinės signalizacijos retai būna standartinėje naujų automobilių įrangoje. Jeigu automobilis pirktas naudotas su papildomai sumontuota garsine sistema, specialų išrašą apie apsaugos buvimą gali išduoti tik jas montuojančios įmonės“, – pasakoja D. Bivainis.

Pokytis palies daugiau nei pusę vairuotojų

Pakitus bendrovės reikalavimams, apie esančią apsaugos sistemą informacijos pateikti nebeturi 56 proc. apdraustų automobilių vairuotojų.

Šiuo metu net 40,7 proc. ERGO klientų automobilių apsaugos lygis pakeistas iš 4 į nereikalaujamą, dar 11,8 proc. – iš 3 į nereikalaujamą. Informacija apie apsaugos lygį nebus reikalaujama ir daugelio populiarių automobilių – „Toyota Avensis“, „Nissan Qashqai“, „Toyota Auris“ ir kt.

Iš viso net keturiems iš dešimties populiariausių ERGO kasko polisą šių metų pradžioje įsigijusių automobilių savininkų informacijos apie apsaugos sistemas pateikti nebereikės.

„Sprendimą, ar reikalinga kokia nors apsaugos sistema, paliekame priimti patiems klientams. Daug naujesnių automobilių jau turi imobilizatorius, o ar reikia papildomos apsaugos, vairuotojai turėtų nuspręsti patys įvertindami riziką ir savo požiūrį į turto saugojimą“, – sako D. Bivainis.

Kaip teigiama pranešime, nei draudimo agentui, nei brokeriui, nei pačiam klientui papildomų veiksmų dėl to atlikti nereikės. Pasiūlyme, polise ir kitose sistemose bus tiesiog nurodyta, kad apsaugos sistema nereikalaujama.

„Klientai, kurių neprašysime pateikti informacijos apie apsaugos priemones, negauna jokių papildomų įsipareigojimų. Dažnu atveju jie net nežino, kokios jų automobilyje įmontuotos sergėjimo sistemos. Be to, šis pokytis leis žmonėms sutaupyti laiko, kuris anksčiau buvo skiriamas automobilio apžiūrai ir patikrinimui, ar apsaugos sistemos veikia“, – sako D. Bivainis.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Keliuose verda tikras pragaras, kelininkai žada, kad rytoj bus geriau (170)

Penktadienis Lietuvoje apkarto, matyt, daugeliui turėjusių kur nors važiuoti, nesvarbu, ar nuosavu,...

Kelininkai skelbia ekstremalią padėtį – dauguma kelių tapo neįveikiamais (234)

Permainingos oro sąlygos Lietuvoje negaili iššūkių – rajoniniai keliai dėl spustelėjusio...

Kelininkai atremia kaltinimus dėl nevalytų gatvių: dirbame išsijuosę (99)

Pastaroji para tapo tikru išbandymu Kauno vairuotojams. Nors ir netrūksta pranešimų bei...

Įspėjo vairuotojus: vienoje pagrindinių šalies magistralių – ypač sudėtingos eismo sąlygos (57)

Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) perspėjo vairuotojus, važiuosiančius iš Vilniaus...

Kauno gatvės virto čiuožykla: pasipylė avarijos, automobiliai neužkyla į kalnus ledas ir magistralėje (197)

Pirmadienį Kaune telkšojusi sniego pliurza vakarop spustelėjus šaltukui gatves padengė ledu...

Top naujienos

TV eteryje ištarta frazė Sovietų Sąjungoje sukėlė tikrą ažiotažą: gavau konkrečią užduotį (21)

1986 metų liepos 17 dieną viešbučio administratorė ir visuomeninės organizacijos „Sovietinis...

Lietuvis siekia pakeisti prekybos rinką: derybų galią nori sugrąžinti pirkėjams (13)

Danijoje gyvenantis lietuvis įkūrė elektroninės prekybos platformą, kuria tikisi sugrąžinti...

Ovacijomis Vilniuje pasitiktos sugrįžusios Dakaro komandos atnaujinta 23.24 (108)

Šeštadienio vakaras Vilniaus oro uoste ne vienam keleiviui buvo neįprastas. Kone visos Lietuvos...

Emigranto nusikaltimas sukrėtė ne tik Lietuvą, bet ir Švediją: nužudytą paauglę rado užklijuotomis lūpomis (101)

Darbą baigusi septyniolikmetė nusiuntė tėvui žinutę, kad grįžta namo, tačiau į juos taip ir...

Po savaitgalio pasitiks nauji nemalonumai: iš sinoptikų – perspėjimas (9)

Sekmadienį per Lietuvą keliaus šaltasis atmosferos frontas. Daugelyje rajonų lankysis krituliai,...

Lietuviai įamžino chaotišką Indijos sostinę: jeigu ši šalis neegzistuotų, niekam neužtektų vaizduotės ją išgalvoti (47)

„Jeigu Indija neegzistuotų, niekam neužtektų vaizduotės ją išgalvoti“, - taip sakė...

Radžvilas: tai ir yra pabaigos ženklas (682)

Didžiosios Britanijos atsiskyrimas yra labai panašus į Sąjūdį, Europos Sąjunga ( ES ) eina...

Sirgalių žinutę išgirdęs Adomaitis po skaudaus pralaimėjimo citavo dukterį (134)

Vilniaus „Ryto“ vyriausiojo trenerio Dainiaus Adomaičio 45-ojo gimtadienio vakaras –...

„Hadsono stebuklas“: kaip išvengta tragedijos (40)

Sausio 15 d. sukako lygiai dešimt metų nuo vadinamojo Hadsono upės stebuklo, kai „ US Airways “...

Paskelbti antrosios „Eurovizijos“ atrankos rezultatai: net 7 dalyviams užtrenktos durys (119)

Šeštadienio vakarą eteryje suskambo antrasis nacionalinės „ Eurovizijos “ atrankos filmavimas,...