aA
Draudimo bendrovė ERGO Lietuvoje rinkai pateikia inovaciją, kuri tiesiogiai palies kas penktą kasko perkantį asmenį. Kaip rašoma įmonės pranešime žiniasklaidai, nuo šiol ERGO nereikalauja jokių apsaugos sistemų iš daugiau nei pusės kasko draudžiamų automobilių.
Automobiliai
© DELFI / Andrius Ufartas

Pranešime pažymima, kad pirmą kartą šalies draudimo rinkoje vairuotojams ne tik palengvinama automobilio draudimo procedūra, bet ir suteikiama galimybė taupyti laiką vykdant kasdienes paslaugas.

„Beveik prieš dvidešimtmetį buvo įvestas reikalavimas kasko draudžiamuose automobiliuose sumontuoti tam tikras apsaugos sistemas, kurios dėl skirtingos automobilių modelių rizikos buvo suskirstytos į 4 lygius. Šiandien mes pirmieji atliekame esminį pokytį – daugiau nei pusės vairuotojų, norinčių savo transporto priemones apdrausti savanorišku kasko, nebeprašysime pateikti informacijos apie automobilio apsaugos lygį. Tuo pačiu šis pasikeitimas itin naudingas ir mums, nes leidžia gerinti veiklos efektyvumą, didesnį dėmesį skiriant klientų poreikiams ir jų aptarnavimui“, – sako draudimo bendrovės ERGO Lietuvoje Draudimo departamento direktorius Darius Bivainis.

Pasak D. Bivainio, šiuolaikiniai klientai yra atsakingesni, todėl reikalavimas pateikti visų automobilių apsaugos sistemos specifikaciją šiandieninei rinkai buvo perteklinis.

Apsaugos sistemos skirstomos į 4 lygius

2000 m. Lietuvos draudimo rinkoje buvo nutarta automobilių apsaugos sistemas skirstyti į keturis lygius. 1 ir 2+ – tai sistemos, turinčios sekimo funkciją. 2 lygio sistema turi aukšto lygio variklio ir kitų prietaisų blokavimo funkciją, 3 lygio – imobilizatorius su garsine signalizacija, 4 –imobilizatorius ar bet kokia kitą apsaugos sistemą.

Automobiliams, priklausomai nuo jų vertės, vagysčių dažnio ir kitų niuansų, būdavo nustatyti reikalavimai turėti tam tikro lygio apsaugos sistemą, o bent 4 lygis – reikalaujamas visoms lengvosioms transporto priemonėms.

Jeigu automobilis nėra naujas, 4 lygio apsaugos sistemos buvimą buvo galima nustatyti ir po įvykio pateikus transporto priemonę apžiūrai ar pagal jos VIN kodą. Be to, imobilizatorius daugelyje naujesnių automobilių būna jau standartinėje komplektacijoje.

„Daugiausia laiko sutaupys automobilių, kuriems buvo reikalinga turėti 3 lygio sistemą, vairuotojai, kadangi garsinės signalizacijos retai būna standartinėje naujų automobilių įrangoje. Jeigu automobilis pirktas naudotas su papildomai sumontuota garsine sistema, specialų išrašą apie apsaugos buvimą gali išduoti tik jas montuojančios įmonės“, – pasakoja D. Bivainis.

Pokytis palies daugiau nei pusę vairuotojų

Pakitus bendrovės reikalavimams, apie esančią apsaugos sistemą informacijos pateikti nebeturi 56 proc. apdraustų automobilių vairuotojų.

Šiuo metu net 40,7 proc. ERGO klientų automobilių apsaugos lygis pakeistas iš 4 į nereikalaujamą, dar 11,8 proc. – iš 3 į nereikalaujamą. Informacija apie apsaugos lygį nebus reikalaujama ir daugelio populiarių automobilių – „Toyota Avensis“, „Nissan Qashqai“, „Toyota Auris“ ir kt.

Iš viso net keturiems iš dešimties populiariausių ERGO kasko polisą šių metų pradžioje įsigijusių automobilių savininkų informacijos apie apsaugos sistemas pateikti nebereikės.

„Sprendimą, ar reikalinga kokia nors apsaugos sistema, paliekame priimti patiems klientams. Daug naujesnių automobilių jau turi imobilizatorius, o ar reikia papildomos apsaugos, vairuotojai turėtų nuspręsti patys įvertindami riziką ir savo požiūrį į turto saugojimą“, – sako D. Bivainis.

Kaip teigiama pranešime, nei draudimo agentui, nei brokeriui, nei pačiam klientui papildomų veiksmų dėl to atlikti nereikės. Pasiūlyme, polise ir kitose sistemose bus tiesiog nurodyta, kad apsaugos sistema nereikalaujama.

„Klientai, kurių neprašysime pateikti informacijos apie apsaugos priemones, negauna jokių papildomų įsipareigojimų. Dažnu atveju jie net nežino, kokios jų automobilyje įmontuotos sergėjimo sistemos. Be to, šis pokytis leis žmonėms sutaupyti laiko, kuris anksčiau buvo skiriamas automobilio apžiūrai ir patikrinimui, ar apsaugos sistemos veikia“, – sako D. Bivainis.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Kaip elgtis, kad pamačius laukinį žvėrį kelionė nesibaigtų griovyje (28)

Lietuvoje kasmet įvyksta keli tūkstančiai eismo įvykių, kai susikerta automobilių ir laukinių...

Įspėjo tuos, kurie atiduoda automobilį „į metalo laužą“: užmaršumas gali virsti rūpesčiais (18)

Nenaudojamą automobilį norima parduoti į metalo laužą, tačiau kaip elgtis su ant jo esančiais...

Priminė taisyklę, kurią pamiršta vairuotojai: kas rodo, kad jau reikia keisti padangas (25)

Užsitęsusi bobų vasara ir iki trumpų rankovių spalį vis dar leidžiančios išsirengti dienos ne...

Ant Seimo stalo – įstatymo pataisos, įnešiančios lemtingų pokyčių „klevams“ (65)

Siūlymas laikinąjį vairuotojo pažymėjimą paversti galiojančiu ne dvejus, o trejus metus,...

„Regitra“ perspėja apie sukčių siautėjimą: susirenka ir asmens dokumentus (4)

„ Regitra “ praneša, jog pastaruoju metu padaugėjo sukčių, siūlančių įgyti teisę vairuoti...

Top naujienos

Šalia Prancūzijos oro uosto esantis miestas po skaudžios katastrofos virto vaiduokliu (6)

Trisdešimt kilometrų nuo vienos brangiausių Europos sostinių, Paryžiaus, yra visiškai...

Iš Maskvos grįžusį amerikiečių šnipą šokiravo saviškių reakcija (1)

Steveno Spielbergo režisuotas filmas „Šnipų tiltas“ („Bridge of Spies“) pasakoja apie...

Kaip atrodo žinomo banko darbuotojai: rengiasi drąsiai, o darbo metu gali tai, apie ką kiti tik pasvajoja (82)

Paskutinę darbo savaitės dieną Vilniaus verslo centrų rajone Saltoniškių gatvėje apsilankęs...

Laukiniai „Žalgirio“ laikai: išgertuvės iki ryto, kanapės, „Farai“, muštynės ir Collinso dovana (36)

„Aš, visų pirma, žiūriu į asmenines savybes, nenoriu problemų rūbinėje, nenoriu...

Užkalnis garsaus viešbučio restorane: blogiausiai išleisti šimtas eurų (270)

Gerų viešbučių restoranai turi būti puikūs. Praėjo tie laikai, kai žinomas viešbutis galėjo...

Po lemtingo susitikimo Petro Gražulio vaikelio mama neištvėrė ir papasakojo, kas buvo nutylėta: jau geriau nevežtų tų žaislų (272)

Neseniai notaro kabinete susitikę ir bandę išspręsti visus teisinius nesutarimus dėl vaikelio...

Aleksandras Ivanauskas-Fara su žmona Rima vėl plastinės chirurgijos gydytojo rankose: atskleidė, kokias operacijas darysis (11)

Legendinio grupės „ Rondo " lyderio Aleksandro Ivanausko-Faros pristatinėti nereikia – jis...

Klaipėdietis nufilmavo vaizdą po avarijos: stovinčius automobilius suplojo į didžiulį „sumuštinį“ (12)

Laukininkų gatvėje daugiabučio automobilius nakčiai pastatę klaipėdiečiai naktį išgirdo...

Judėjimą mieste keičiančios savivaldybės atsigręžė į neįgaliuosius: kas keisis?

Planuojant sklandų ir saugų judėjimą mieste privalu atsižvelgti ne tik į didžiosios gyventojų...

Nėštumas keičia Meghan Markle planus: prastai besijaučianti hercogienė nedalyvavo susitikimuose (5)

Šiuo metu Australijoje viešinti karališkoji pora yra visų dėmesio centre. Tačiau princas Harry...