„Rinkoje nusistovėjusios transporto priemonių remonto darbų kainos, todėl, klientui apibūdinus sugadinimus, nėra sunku nustatyti, kiek vidutiniškai kainuos automobilio remontas. Būtent tokią sumą klientui ir pasiūlome, negaišindami jo laiko. Vairuotojams tai leidžia dvigubai greičiau gauti reikiamą remontui sumą ir susitvarkyti automobilį“, - teigė „PZU Lietuva“ Žalų departamento direktoriaus pavaduotojas Modestas Žilionis.

Pasak jo, pažangi pasaulinė draudimo praktika rodo, kad patyrę draudimo bendrovės ekspertai gana tiksliai telefonu nustato automobilio pažeidimus ir gali suderinti su savininku draudimo išmokos dydį bei nedelsiant išmokėti pinigus.

„Prieš kurį laiką vairuotojams buvo gana keista, kad apgadintos transporto priemonės nereikia parodyti specialistams ir kad pasitikima jų žodžiais bei pateikta informacija telefonu. Savo ruožtu telefonu suderintų žalų augimas rodo, kad vairuotojai jau įvertino tokią praktiką ir pasitiki draudikais, sutikdami su pasiūlytomis sumomis“, - mano M. Žilionis.

„PZU Lietuva“ žalų valdymo ekspertas atskleidė, kad bendrovė, matydama paprastesnio žalų administravimo sėkmę, artimiausiu metu ketina telefonu suderinti ir turto draudimo nuostolius.

Visuomenės apklausos rodo, kad 45 proc. gyventojų greitą pinigų išmokėjimą vertina kaip svarbiausią draudiko veiksmą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (31)