aA
Pakeistas Kelių eismo taisyklių vienas punktas uostamiesčio Saugaus eismo komisijoje sukėlė diskusijų audrą. Valdininkai, politikai, pareigūnai susiginčijo ir dėl elektromobilių, ir dėl plastmasinių manekenų.
Renault Zoe
Renault Zoe
© Gamintojo nuotr.

Kelių eismo taisyklių (KET) vienas punktų nuo šiol skelbia, jog A raide pažymėta juosta gali važiuoti ne tik viešasis transportas, bet ir taksi, elektromobiliai ir automobiliai, kuriuose yra keturi ir daugiau eismo dalyvių.

„Taisyklių punktas papildytas, o savivaldybėms pačioms palikta teisė apsispręsti, kurioms transporto priemonėms leisti važiuoti A juosta. Aišku, galime leisti šia juosta važiuoti ir elektromobiliams, ir automobiliams, kuriuose yra daugiau nei keturi žmonės, tačiau kontrolė bus labai sudėtinga“, - teigė Klaipėdos savivaldybės Transporto skyriaus vyriausiasis specialistas Vytautas Paukštė.

Uostamiesčio vicemero Artūro Šulco nuomone, nuostata, kad A juosta leidžiama važiuoti ir tiems automobiliams, kuriuose yra daugiau nei keturi žmonės, yra perteklinė. Esą A juosta skirta viešajam transportui, kad autobusai nenukryptų nuo grafiko, Klaipėdoje ja leidžiama važiuoti ir taksi automobiliams.

Kai kurie Saugaus eismo komisijos nariai net ėmė garsiai svarstyti, kad jei A juosta Klaipėdoje bus leista važiuoti automobiliams, kuriuose yra daugiau nei keturi žmonės, vairuotojai ims gudrauti – į mašiną prisisodins manekenų ar net pripučiamų moterų.

Todėl nutarta, jog Klaipėdoje A juosta tikrai nebus leidžiama važiuoti automobiliams, kuriuose yra daugiau nei keturi žmonės.

Saugaus eismo komisija buvo kitos nuomonės dėl leidimo A juosta važiuoti elektromobiliams. Esą jų vairuotojams reikia suteikti teisę, nes taip bus skatinamas ekologiškas transportas.

„Ir kiek tų elektromobilių Klaipėdoje yra – vienas ar du? O nupiešti ženklus, kad jiems leidžiama važiuoti A juosta, kainuos keliasdešimt tūkstančių litų“, - iškart suskaičiavo Klaipėdos savivaldybės Miesto ūkio departamento direktorius Liudvikas Dūda.

Tačiau komisija vis tiek nusprendė, kad elektromobiliai A juosta galės važiuoti, o atitinkami ženklų esą piešti ir nebūtina.

|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Savo teisėmis įsitikinę pėstieji perėjose „krenta“ automobiliams po ratais (206)

Pėstieji žino, jog juos, einančius pėsčiųjų perėja, vairuotojai privalo praleisti. Tačiau ne...

Kaip alkoholis veikia vairuotojus – kas nutinka po vienos taurės gėrimo (39)

Nemažai Europos šalių leidžia vairuoti po nedidelio suvartoto alkoholio kiekio, bet tokiose...

Vairuotojų klaidos: siekdami sutaupyti gaišta laiką prie neužsivedančių automobilių (24)

Nors šiemet žiema kaip niekada šilta, sąlyginai nedidelis šaltukas naktį, kai kuriems...

Per pusantro mėnesio – 30 proc. daugiau sužeistųjų keliuose (6)

Nors visą žiemą vairuotojai ir kiti eismo dalyviai galėjo džiaugtis gana pavasariškais orais,...

Lietuvos vairuotojai stebina: pagalbos laukia ne tik sugedus varikliui, bet ir prakiurus padangai (118)

Nors šios žiemos orai išskirtinai švelnūs, skambučių į pagalbos kelyje tarnybas nesumažėjo....

Top naujienos

Šauktinis pasibaisėjo kariuomenės reakcija į jo sveikatą: tegul žino visa Lietuva (241)

„Tegul žino visa Lietuva“, – tokiais žodžiais savo laišką redakcijai pradėjo šauktinis...

Imigracija Lietuvoje: atlyginimai priklausys nuo dviejų veiksnių (22)

„Imigracijos poveikis darbo užmokesčiui priklauso nuo to, ar atvykstanti darbo jėga konkuruoja,...

Ukrainos ministras apie neprognozuotus įvykius: tai didelės gėdos diena sulaikyti 24 žmonės (285)

Vidurio Ukrainoje dešimtys žmonių ketvirtadienį susirėmė su policija dėl vyriausybės planų...

Vairuotojai rado priešnuodį prieš trikojus – susidomėjimas išaugo kartais (42)

Vairuotojų tarpe paniką sukėlę trikojai greičio matuokliai gali tapti nebe tokie veiksmingi, kaip...

Vilniaus rajono savivaldybė pritarė planui toliau asfaltuoti Skvernelio gatvę (37)

Vilniaus rajono politikai penktadienį patvirtino 2020–2022 metų strateginį veiklos planą,...

Turistų traukos taikinys Lietuvoje: žmonės čia netingi atvykti net iš tolimiausių šalies miestų

Šį kartą „Kur varom?“ laidoje keliausime į Šiaurės Lietuvą, kur stūkso didingas...

Auklėtinius aprėkęs Obradovičius: neatrodo, kad Eurolygoje galėtume ką nors pasiekti

„Derrickai, tu nori manęs klausytis ar ne?! Žaidžiate taip, tarsi to visai nenorėtumėte!“ –...

Gyvai / Jūs rimtai? Jurijus Smoriginas – apie „Euroviziją“ ir apsinuoginusią Ingą Stumbrienę (7)

Choreografas, baleto šokėjas ir TV projektų dalyvių kritikas Jurijus Smoriginas penktadienį sės...

Etikos sargai į Zuokų skyrybų dramą papildomai nesivels (17)

Vyriausioji tarnybinės etikos komisija ( VTEK ) nusprendė nepradėti savarankiško tyrimo dėl to,...

Įtakinga Europos politikė: reikia griežtinti vaiko priežiūros atostogų tvarką ir visiems sutrumpinti darbo laiką (290)

Metus vaiko priežiūros atostogos apmokamos moterims ir metus – vyrams. Tokį receptą siūlo...

|Maža didelių žinių kaina