Serviso savininkas sako, kad tai bus pigiau, nei taisyti tradiciniame autoservise. Tradicinių automobilių remonto dirbtuvių atstovai tokio verslo išlikimą vertina skeptiškai.

Kiekvienas atvykęs šiame autoservise ras keltuvą, gaus įrankių, prireikus – specialistų pagalbos. Kitaip tariant, čia galima išsinuomoti darbo vietą.

„Pas mus bus meistras-priėmėjas, kuris padės išaiškinti poreikius. Susidarius padėčiai, kada žmogus nežino, ką daryti su savo automobiliu, mes jam pasistengsime padėti visom savo galimybėm“, – žada įmonės „Leonardo autoserviso“ vadovas Leonardas Giliunas.

Savitarnos serviso vadovas teigia norintis sukurti savotišką techninių bendraminčių buveinę, lyg klubą. Reikalingas detales vairuotojas galės atsivežti arba jas užsisakyti vietoje, bet už darbų kokybę bus atsakingas tik pats.

„Visus žmones, kurie čia apsilankys pirmą kartą, mes asmeniškai konsultuosime, lygiai taip pat, jei jis ateitų dirbti pas mane kaip darbininkas“, – teigia L. Giliunas.

Įprasto serviso vadovas abejoja tokio savitarnos serviso ateitimi.

„Tai lemia ir darbų saugos klausimai. Kas prisiims atsakomybę, jei įvyks koks įvykis, susidarys sudėtinga situacija? O paprasčiau, tai įsivaizduokite stomatologijos kabinetą, kur draugą pasikvietus galima būtų susiremontuoti sau dantis ar pačiam remontuotis“, – kalbėjo „KEMI Lietuva“ direktorius Žygimantas Tubutis.

Savitarnos autoservise vienos valandos kaina, jei reikia tik įrankių be keltuvo, prasideda nuo 30 litų.