aA
Normalu, kad į avarijas dažniausiai patenka tie automobiliai, kurių yra daugiausiai. Tačiau skaičiuojant procentaliai nuo automobilių skaičiaus, rezultatai – jau kiti. Tiesa, rezultatai nesiskiria nuo žiniasklaidos skambių antraščių – draudikai sutartinai tikina, kad į avarijas procentaliai dažniausiai patenka BMW markės automobiliai.
Asociatyvi nuotr.
© Kas vyksta Kaune

Lyderiai – vokiečiai

„Lietuvos draudimo“ žalų duomenimis, daugiausia eismo įvykių sukelia tų automobilių vairuotojai, kurių Lietuvoje yra daugiausia: „Volkswagen“, „Audi“, „Opel“. Po jų seka „Toyota“, BMW.

„Vis tik, skaičiuojant proporciškai privalomuoju draudimu apdraustų automobilių kiekiui, dažniausiai į avarijas patenka BMW, „Mercedes“, „Toyota“, „Mazda“, „Peugeot“ automobiliai“, – sako Viktorija Katilienė, „Lietuvos draudimo“ Žalų valdymo skyriaus vadovė.

„Taip jau istoriškai susiklostė, kad populiariausios automobilių markės Lietuvoje yra „Volkswagen“, „Audi“ ir „Opel“. Visgi dažniausiai, kaip rodo dvejų metų BTA duomenys, į eismo įvykius patenka BMW vairuotojai, tada rikiuojasi „Toyota“ ir „Mercedes“ automobilių savininkai“, – teigia draudimo bendrovės BTA Ekspertizių skyriaus vadovas Andrius Žiukelis.

Vairuoja ne automobilis

ERGO „Insurance“ SE Lietuvoje Transporto priemonių draudimo skyriaus vadovas Rimvydas Pocius automobilių markių neišskiria.

„Draudimo rizika vertinama pagal daugelį kriterijų ir didesnę riziką turi tokie automobiliai, kai sutampa didžiausios rizikos faktoriai, pvz., maža vairuotojo patirtis ir galingas automobilis, intensyviai veiklai naudojama transporto priemonė ir didžiųjų miestų regionas ir t.t. Todėl išrinkti nuostolingiausią automobilio markę sudėtinga.

Dažniausiai nuostolingiausi tokie automobiliai, kurie eksploatuojami intensyviai ir vairuojami neatsakingai. Kol automobiliai nėra savaeigiai, tol didžiausias rizikos faktorius yra žmogiškasis faktorius, nes didžioji dalis įvykių įvyksta dėl vairuotojo klaidų ir tik maža dalis dėl automobilio techninio stovio“, – teigia R. Pocius.

„Vis tik, norime pabrėžti, kad dėl avarijų kalti ne konkretūs automobilių modeliai, o vairuotojai ir jų gebėjimas prisitaikyti prie esamų eismo sąlygų, patirtis, reakcija, drausmingumas vairuojant, taip pat svarbus faktorius yra vairuotojo amžius. Be abejo, svarbu yra ir automobilio galia bei variklio darbinis tūris, nes tokių automobilių vairuotojai eismo įvykiuose gali sukelti daug didesnių nuostolių nei kiti“, – teigia V. Katilienė.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Kauniečiams prireiks kantrybės: vienoje judriausių miesto sankryžų eismą ribos visą vasarą (13)

Artėjantis vasaros sezonas – pats darbų įkarštis Laisvės alėją rekonstruojantiems rangovams....

Vairuotojo pagalbos sistemos: kada pasitikėti, o kada geriau vairuoti pačiam (4)

Ne vienas vairuotojas sutiks, kad įvairios automobiliuose įdiegtos pagalbos sistemos gali...

Avarijų radiniai šiurpina: žino, kad mašina netvarkinga, bet vis tiek važiuoja (19)

Draudikai kasmet užfiksuoja avarijų, į kurias patenka techniškai netvarkingos transporto...

Keičiami ženklai dar vienoje Vilniaus sankryžoje – pokyčiai įsigalioja jau šiandien (1)

Vilniaus miesto savivaldybė pranešė, kad gegužės 15-16 d., atsižvelgiant į pasikeitusius...

Paaiškino, ką pamiršta sėdintys automobiliuose ir kur kelyje vieta dviratininkams (78)

Kelyje turėtų užtekti vietos visiems, tačiau kai susitinka automobilių vairuotojai ir...

Top naujienos

Siaubingi radiniai šokiravo turistų mėgiamos salos gyventojus: sunku suvokti (1)

Kipre iki šiol jau rasti penki kūnai, įskaitant dviejų žmonių palaikus lagaminuose, kurie buvo...

Rusijos kariuomenės vado sąlygos NATO dėl Baltijos šalių: arba mūsų pasiūlymas, arba bus blogiau (204)

Mūsų santykiai su JAV ir NATO – žemiausiame lygyje per visą istoriją. Tai pripažinęs...

Grįžęs į tėvynę emigrantas palygino, kaip gyveno Anglijoje ir kaip dabar - Lietuvoje (138)

Puikų darbą užsienyje į šeimos ir gamtos apsuptį iškeitęs Mindaugas Sragauskas grįžo į...

Kodėl kai kurie žmonės serga rečiau: priežasčių ieškoti galima prisiminus, kaip motina gimdė (1)

Prieš septynerius metus Lietuvoje buvo pasiektas didžiausias atliekamų cezario operacijų...

Gyvai / Po nesėkmingos „Eurovizijos“ Jurijus grįžo į Lietuvą: oro uoste sulaukė ypatingo dėmesio

Nors mūsų šalies atstovui „Eurovizijoje“ šis 64-asis tarptautinis dainų konkursas baigėsi...

Rimvydas Valatka. Kas geriau – Šimonytė ar Nausėda (10 patikros stacijų)? (258)

Pusiaukelė tarp Prezidento rinkimų I ir II turo rami kaip niekada. Du trečdaliai tautos jau...

Gyvai / Eurolygos sezono kulminacija: „Anadolu Efes“ – CSKA

Eurolygos sezonas pasiekė finišo tiesiąją. Senojo žemyno prestižiškiausio krepšinio turnyro...

Dėl dviejų žaidėjų ateities ekipoje garantuotas Urbonas: „Žalgiris“ – donoras Eurolygoje, mes – LKL Adomaičio komentaras (2)

Po pralaimėjimo svečiuose atsitiesęs Vilniaus „Rytas“ savo žiūrovų akivaizdoje Utenos...

Britų ekspertas: dabartinis pensinis amžius nepritaikytas šiandienai (28)

Jungtinės Karalystės finansų tarybos narys Miles‘as Celic‘as teigia, kad iššūkis yra ne...

Ar verta turėti meilužį, kai gyveni santuokoje? Atsakysiu jums paprastai

Ar apsimoka turėti meilužį , kai esi vedęs ar ištekėjusi? Atsakysiu jums paprastai: turbūt...